Kenosta 400 000 euron voitto Kempeleeseen

Nettipelaaja Kempeleestä nappasi tiistaina 13. kesäkuuta Kenosta 400 000 euron voiton. Kyseessä on kolmanneksi suurin kenovoitto tänä vuonna.

Pelaaja sai kymmenen numeron täysosuman ja voitti kahden euron panoksella 400 000 euroa. Veikkauksen etuasiakkaana hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Tämän vuoden toistaiseksi suurin kenovoitto  voitettiin tammikuussa, kun K-supermarket Oulaisissa pelannut pelaaja voitti kymmenen numeron täysosumalla ja Kunkkukertoimet-lisäpelillä peräti miljoona euroa.

Vuoden toiseksi suurin voitto meni Järvenpäähän huhtikuussa, kun S-market Järvenpäässä pelannut pelaaja voitti 500 000 euroa kymmenen numeron täysosumalla ja Kunkkukertoimilla.