Kenosta 500 000 euron voitto Pelloon

Alkuvuoden suurin Keno-voitto jysähti maanantain päiväarvonnassa Lappiin.

Pellolainen nettipelaaja oli laatinut yhteensä kymmenen euron lapun, jossa oli viisi kymppitason riviä kunkkukertoimilla höystettynä. Yksi riveistä tuotti täysosuman ja 500 000 euron voiton.

Voittaja saa rahat heti suoraan pankkitililleen.

Viime vuonna Kenosta voitettiin kahdesti 1,5 miljoonan potti. Ne osuivat kumpikin elokuussa samalla kierroksella 15 hengen porukoille. Kolmanneksi suurin voitto Kenosta vuonna 2018 oli miljoona euroa. Se meni heinäkuussa Kalajoelle.

Pellon tuore voitto olisi sijoittunut viime vuoden tilastoissa jaetulle nelospaikalle yhdessä Vantaalla elokuussa voitetun puolen miljoonan euron kanssa.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.