Kenosta kaksi suurta voittoa – 250 000 euroa Tampereelle ja 100 000 euroa Mikkeliin

Kenon ilta-arvonnasta voitettiin tiistaina 10.4. kaksi suurta voittoa. Tampereella Hervannan Nesteellä pelattiin 250 000 euron voiton tuonut kenopeli. Mikkelin Torin R-kioskilla taas pelattiin kenorivi, joka toi 100 000 euron voiton.

Kumpikin voitto tuli kymmenen numeron täysosumalla. Mikkelissä pelannut voittaja voitti 50 sentin panoksella 100 000 euroa. Tampereella pelannut voittaja oli lisäksi osallistunut Kunkkukertoimet-lisäpeliin ja Kunkkunumero osui riviin. Hänen 50 sentin panoksella pelatun rivinsä voitto siis nousi 250 000 euroon.

Molemmat voittajat olivat käyttäneet pelatessaan Veikkaus-korttia, joten he saavat voittonsa suoraan tileilleen.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.