Kenosta kolme suurta voittoa: 200 000 euroa Helsinkiin, 100 000 euroa Turkuun ja 150 000 euroa Oulaisiin

Kenosta on voitettu viikon sisällä kolme suurta voittoa. Lauantaina 8.12. kävi tuuri Helsingissä, maanantaina 10.12. Turussa ja tiistaina 11.12. Oulaisissa.

Lauantain ilta-arvonnasta osui 200 000 euron voitto riviin, joka oli pelattu Herttoniemen Tokmannissa Helsingissä. Voitto tuli 10-tason täysosumalla ja euron rivipanoksella. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Maanantaina turkulainen nettipelaaja onnistui saamaan ilta-arvonnassa 10-tason täysosuman ja voitti 50 sentin rivipanoksella 100 000 euroa. Myös hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Tiistain ilta-arvonnassa kävi tuuri henkilöllä, joka oli pelannut kenorivinsä Oulaisten Nesteellä. Hän sai Kunkkukertoimilla höystetyn 9-tason täysosuman ja voitti euron rivipanoksella 150 000 euroa. Kyseinen voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pelisalista tai Danske Bankista.