Kenosta vuoden suurin voitto

Kenon päiväarvonta toi viiden osuuden porukalle muhkean voittopotin, peräti 500 000 euroa keskiviikkona 4.4.

Voittoisat numerot löytyivät 20 euron valmisporukkapelistä, joka oli jaettu viiteen osuuteen.Yhdellä osuudella onnekas pelaaja kuittasi itselleen 100 000 euroa.

Voittavat osuudet oli pelattu Vihdin, Vanhan-Ulvilan ja Lempäälän R-Kioskeissa sekä Kemijärven ja Parolan S-Marketeissa. Voittopotti jakautui näin laajasti ympäri Suomea.

Kenon voi jakaa myyntipaikassa 2, 5 tai 10 osuuteen. Veikkauksen omia valmisporukoita voidaan myydä millä tahansa toimipaikalla.

Kenossa voittoon vaikuttavat pelirivin numeroiden määrä eli kenotaso, valittu panos sekä osumien määrä. Pelissä on kiinteät voittokertoimet jokaiselle voittotulokselle, joten pelaaja saa samalla tuloksella saman voiton riippumatta siitä, kuinka moni muu pelaaja saa saman tuloksen.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.