Kerabit mukaan ProdLib-tuotekirjastoon

Nordic Waterproofing on panostanut suunnittelijoita ja arkkitehtejä palvelevaan ProdLib-tuotekirjastoon. Alkuunsa kirjastosta löytyy kaikkiaan kaksisataa rakenne- ja detaljikuvaa sekä niihin liittyvät tuotteet. Kuvat ovat käytettävissä AutoCAD- ja Revit-suunnitteluohjelmissa.

ProdLibistä löytyy tällä hetkellä noin kaksisataa Kerabit-rakenne- ja detaljikuvaa sekä niihin liittyvät tuotteet.

Kerabit tarjoaa laadukkaiden kotimaisten katto- ja vedeneristystuotteiden suunnittelumateriaalit ProdLib-tuotekirjaston kautta Revit- ja AutoCAD-ohjelmiin.

Kirjastosta löytyy erilaiset kattoratkaisut ja pihakannet, myös viherkatot ja -kannet. Detaljikirjastosta löytyy myös koneellisesti ilmastoitu Platon-lattia. Tuotekirjaston lisäksi Kerabit-tuotteet löytyvät myös ProdLib BuildUp -materiaalikirjastosta, joka on työkalu erilaisten rakenneratkaisujen suunnittelun helpottamiseksi.

Tuotetiedot myös ProdLibissa

Kirjastossa on Kerabit-tuotteista oma osio, josta suunnittelija näkee tarvittaessa lisätietoa tuotteista sekä voi ladata tuotedokumentit.

”Suunnittelijat ovat yksi tärkeistä sidosryhmistämme ja haluamme helpottaa heidän työtään”, kertoo Kerabitin tuoteryhmäpäällikkö Jaana Valjus. ”Tämä on yksi keino. Rakentamista kehitetään entistä vähähiilisempään suuntaan ja meiltä löytyy useita tätä tarkoitusta palvelevia ratkaisuja, kuten Kerabit Nature® -bitumikatteet, Kerabit Aurinkokatto® sekä kattavat viherkatto- ja -kansiratkaisut”, Valjus jatkaa. ”Mm. ProdLibin kautta tuomme näitä ratkaisuja suunnittelijoiden tietoisuuteen.”

Kerabit lyhyesti

Kerabit on johtava, kotimainen katto- ja vedeneristysratkaisujen tuotemerkki. Valikoimaamme kuuluu useita ekologisia innovaatioita: Kerabit Nature® – markkinoiden vähähiilisin vesikate, Kerabit Aurinkokatto® sekä kattavat viherkattoratkaisut.
Lisätiedot: www.kerabit.fi

ProdLib lyhyesti

ProdLib on ilmainen työkalu suunnittelijoille ja arkkitehdeille. ProdLibin kirjastot sisältävät tuhansia BIM- ja CAD-malleja käytetyimmille suunnitteluohjelmille, kuten Revitille, Archicadille, AutoCADille, Tekla Structuresille ja SketchUpille. Tuotekirjastoissa on myös dokumentteja ja muita suunnittelun tukimateriaaleja.
Lisätiedot: www.prodlib.com/?lang=fi

Jaana Valjus
tuoteryhmäpäällikkö
jaana.valjus@kerabit.fi

Nordic Waterproofing Group on yksi Euroopan johtavista rakennuksiin ja infraan kohdistuvien vedeneristystuotteiden ja –palveluiden toimittajista. Suomen markkinoilla toimimme yhdeksällä  brändillä, jotka edustavat alansa kärkeä: Kerabit, (katto- ja vedeneristystuotteet), AL-Katot ja KerabitPro (katto- ja vedeneristysurakointi), Ripatti (julkisivurakentaminen), SPT-Painting (lattia- ja laivankansipinnoiteurakointi), SeiKat (kattoelementit), E. Voutilainen (teollisuuden pintakäsittelyt), LA Kattohuolto (huollot, pinnoitukset ja korjaukset) ja Playgreen (aurinkosähkö). Lisätietoa saat osoitteista www.nwsuomi.fi.