Keräily kunniaan! Nonmarittajat keräilypyörteessä antaa vinkit hyvään elämään

Oletko tuskastunut kokoelmiesi karttumisen hitauteen? Harkitsetko keräilyharrastuksen aloittamista? Nonmarittajat keräilypyörteessä -teos ylistää kokoelmien kartuttamista!

Niklas Åke: Nonmarittajat keräilypyörteessä, Kansi: Timo Numminen.

Keräileminen mullistaa ihmissuhteesi, parantaa parisuhteesi ja takaa sinulle mielenkiintoisen elämän. Nonmarittajat keräilypyörteessä -teoksen kirjoittajalla, ammattikeräilijä Niklas Åkella on tästä vankka kokemus. Kirja on hyödyllinen ja hauska teos keräilyharrastuksen aloittamiseen tai sen saattamiseen aivan uudelle tasolle.

Viime vuosina on suorastaan painostettu luopumaan tavaroista, mutta asiantunteva keräilijä hankkii niitä siksi juuri nyt. Ratkaisu maailman ongelmiin ei löydy tavaran hävittämisestä, vaan käytetyn tavaran hyödyntämisestä.

Niklas Åke on intohimoinen keräilijä, joka on hionut keräilystrategian omaksi taiteenlajikseen. Kirpputoreja ja keräilymarkkinoita 1970-luvulta saakka seurannut Niklas Åke on muun muassa nähnyt läheltä yksityiskokoelmien muutoksen museokokoelmiksi.

teos: Nonmarittajat keräilypyörteessä
kirjoittaja: Niklas Åke
kansi: Timo Numminen
kustantaja: Avain
sivuja: 150
julkaisupäivä: 16.3.2021

vilja.perttola@avain.net, puh. 040 755 3319

Niklas Åke: Nonmarittajat keräilypyörteessä, Kansi: Timo Numminen.

Syksyn kirjoissa yhteiskunnallisia teemoja ja puhuttelevaa kulttuuria30.3.2021 15:14:58 EEST | Tiedote

Avaimen syksyn 2021 runsas kustannusohjelma sisältää kirjoja kaikenikäisille lukijoille. Kirjat kuljettavat lukijat muun muassa patikoimaan Sveitsin Alpeille, valloittamaan Kiinan luovien alojen markkinoita ja pohtimaan kotiseutuvierautta sekä suvaitsevaisuuden monia ulottuvuuksia. Nuoremmille lukijoille on tarjolla muun muassa runomittaisia seikkailuja Juha Siron lastenromaanissa sekä ympäristönsuojelua hauskojen Kosan ja Mukan matkassa. Laajan selkokirjakattauksen kruunaa Elina Karjalaisen Uppo-Nalle, jonka on selkomukauttanut Silja Vuorikuru.