KESÄRAUHA 2021 sai parikymmentä uutta kiinnitystä tämän vuoden jo julkistetusta ohjelmistosta

Tiedote, julkaisuvapaa heti

Viime viikolla uutisoitiin Kesärauha-festivaalin siirtymisestä ensi kesäkuulle 11.-12.6.2021. Jo julkistetun Mew:in lisäksi ensi kesäkuun ohjelmistoon liittyy 19 muuta artistia, joiden oli alunperin tarkoitus esiintyä tämän vuoden Kesärauhassa. Ohjelmistoon on myöhemmin luvassa vielä lukuisia artisteja kesältä 2020 sekä myös aivan uunituoreita julkistuksia.

Tänään Kesärauhaan 2021 tervetulleiksi toivotetaan: Olavi Uusivirta, Ruusut, Maustetytöt, 22-Pistepirkko, Honningbarna (NO), Antti Autio, Erki Pärnoja (EE), Eevil Stöö + Ex Tuuttiz + Aivovuoto, F + Sofa + Yeboyah, Gettomasa, Jesse Markin, Joensuu 1685, Karina, Louie Blue, Plutonium 74, Samuli Putro, Tiisu, The Holy, The Hearing.

Jo ostetut yhden ja kahden päivän liput käyvät uuteen ajankohtaan sellaisenaan. Mikäli uusi ajankohta ei sovi voi lipun palauttaa Ticketmasteriin 21.8.2020 mennessä. Tarkemmat ohjeet lippujen kanssa toimimiseen löydät osoitteesta: www.kesärauha.fi.

Lipunmyynti jatkuu toistaiseksi ainoastaan kahden päivän lipuilla. Hieman tuonnempana julkistetaan päiväkohtaiset esiintyjät sekä 2021 Kesärauhan lippujen hinnat, joten tämän edullisemmin 2 päivän lippuja ei tule enää myöhemmin saamaan.

Kesärauha 2021

Pe-La 11.-12.6.2021

Vanha Suurtori, Turku

MEW performs “And The Glass-Handed Kites” -album (DK), Olavi Uusivirta, Ruusut, Maustetytöt, 22-Pistepirkko, Honningbarna (NO), Antti Autio, Erki Pärnoja (EE), Eevil Stöö + Ex Tuuttiz + Aivovuoto, F + Sofa + Yeboyah, Gettomasa, Jesse Markin, Joensuu 1685, Karina, Louie Blue, Plutonium 74, Samuli Putro, Tiisu, The Holy, The Hearing + lisää julkistuksia ja muuta jännittävää luvassa myöhemmin.

LIPUT:

2 päivän lippu - 89,00 €

Pidä Saaristo Siistinä Ry:n Rantarauha & Saaristorauha -lipputyypit  + 5-10€

Festivaalin ikäraja on K18

www.ticketmaster.fi/kesärauha

Festivaalijohtaja: Juha Leinonen / 044 556 6108 juha.leinonen@sunborn.com

Taiteellinen johtaja: Pietu Sepponen / 044 556 6113 pietu.sepponen@sunborn.com

Tuotantopäällikkö: Vesa Sytelä / 0400 836 006 vesa@sytela.fi

Tiedottaja: Laura Vanonen / 044 5566174 laura.vanonen@sunborn.fi

Sunborn Live on konsertti- ja tapahtumajärjestäjä, joka tuottaa kovatasoisia live-tapahtumia pääasiassa Varsinais-Suomessa ja pääkaupunkiseudulla. Sunborn Live kuuluu turkulaiseen hotelli-, ravintola-, tapahtuma- ja catering-alan Sunborn-konserniin, joka tunnetaan mm. Naantalin Kylpylän, Ruissalon Kylpylän, Helsingin Kulttuuritalon ja Logomon Teatron pyörittäjänä.

Reckless Love juhlistaa 10-vuotista uraansa soittamalla maailmanlaajuisen livestream-keikan!10.6.2020 15:00:58 EESTTiedote

10-vuotista debyyttialbumiaan ja kansainvälistä uraansa juhlistava, hyväntuulisen metallin sanansaattaja Reckless Love, astuu lauantaina 4.7.2020 klo 20.00 Helsingin Kulttuuritalon estradille. Osana menestyksekästä Sunborn Live Stream-konseptia esiintyvä Reckless Love on luvannut toteuttaa äärimmäisen viihdyttävän juhlakeikkastreamin. Tämä 80-luvun vaikutteita häpeilemättä viljelevä ryhmä tuli ryminällä kotimaiselle musiikkikentälle julkaistessaan bändin nimeä kantavan debyyttialbuminsa 2010. Tie vei miehet vuosikymmenen mittaiselle seikkailulle isoja kertosäkeitään, isoja kitarasoundejaan ja isoja tukkiaan maailman isoille lavoille pyörittelemään. Siinä sivussa nelikko ehti julkaisemaan kolme albumillista lisää materiaalia, joista kultarajan rikkoneen Animal Attractionin 2012, sitä seuranneen Spiritin 2014 ja viimeisimpänä InVaderin 2016. ”Kymppivuotiskiertuetta ei päästy sattuneesta syystä tänä vuonna tien päälle juhlimaan, joten päätimme ottaa vallitsevasta tilanteesta kaiken mahdol

Suomen heavy metal -ylpeys BATTLE BEAST soittaa maailmanlaajuisen livestream-keikan Helsingin Kulttuuritalolla lauantaina 27.6.2020.3.6.2020 12:00:10 EESTTiedote

Suomen heavy metal -ylpeys BATTLE BEAST soittaa maailmanlaajuisen livestream-keikan Helsingin Kulttuuritalolla lauantaina 27.6.2020. Osana menestyksekästä Sunborn Live Stream -konseptia on jo aiemmin nähty tai tulossa esiintymään mm. Stam1na, The 69 Eyes ja S-Tool. Battle Beastin oli keväällä 2020 tarkoitus soittaa Suomen kiertue, joka vallitsevan koronavirusepidemian vuoksi siirtyi loppuvuoteen. Myös kesän kymmenet festivaalikeikat ympäri Euroopan on peruttu. Nyt kesäkuun 27. päivä yhtye paikkaa tätä tilannetta soittamalla ympäri maailmaa striimattavan keikan legendaarisella Kultturitalolla, jossa kalliimpaan lipputyyppiin sisältyy virtuaalinen meet & greet -chatsessio keikan jälkeen. Illan juontaa stand up -koomikko Ali Jahangiri. Battle Beastin laulaja Noora Louhimo kommentoi: "Ollaan odotettu tätä keikkaa todella paljon ja tiedossa on erikoismäärällä adrenaliinia kyllästetty Battle Beast -show! Kaikkien toive olisi saada olla yleisön kanssa samassa tilassa, mutta vallitsevat olosuh