Keskimaan edustajiston syyskokouksen henkilövalinnat

Osuuskauppa Keskimaan uusi edustajisto kokoontui syyskokoukseen torstaina 25.11.2021. Edustajiston syyskokouksessa valittiin hallintoneuvosto seuraavalle kaudelle. Hallintoneuvostoon kuuluu 21 jäsentä, joista 1/3 on vuosittain erovuorossa.

Osuuskauppa Keskimaan edustajiston syyskokouksessa 25.11.2021 valittiin hallintoneuvosto vuodelle 2022. Hallintoneuvoston erovuoroisista valittiin uudelle kaudelle 2022–2024 Jyväskylästä Riitta-Maija Hautamäki, Sami Kettunen, Ilkka Pernu ja Anna-Leena Sahindal sekä pohjoiselta alueelta Minna Lappalainen. Uutena hallintoneuvoston jäsenenä aloittaa pohjoiselta jäsenalueelta Tommi Lunttila Äänekoskelta. Lunttila on toiminut vuodesta 2017 Keskimaan edustajiston jäsenenä. Osuuskauppa Keskimaan esimiesten edustajaksi hallintoneuvostoon kaudelle 2022–2024 on valittu Keskimaan esimiesten keskuudesta S-market Pihtiputaan marketpäällikkö Ritva Kumpulainen. Eteläiseltä jäsenalueelta ei ollut tänä vuonna erovuoroisia hallintoneuvoston jäseniä.

Osuuskauppa Keskimaan tilintarkastajana vuonna 2022 jatkaa KPMG Oy, päävastuullisena Johanna Gråsten, KHT.

Keskimaan hallintoneuvosto vuonna 2022

Hanho Maria, Keuruu

Hautamäki Hanna, Petäjävesi

Hautamäki Riitta-Maija, Jyväskylä

Honkanen Jorma, Jämsä

Hovikoski Mervi, Jyväskylä

Jormakka Erkki, Hankasalmi

Kettunen Sami, Jyväskylä

Kumpulainen Ritva, Viitasaari (esimiesten edustaja)

Kyrö Mika, Jämsä

Lappalainen Minna, Kannonkoski

Lunttila Tommi, Äänekoski

Penttinen Henna, Ääneskoski

Pernu Ilkka, Jyväskylä

Peura Timo, Jyväskylä

Pouta Petri, Jyväskylä

Rautiainen Timo, Jyväskylä

Saarimäki Reetta, Muurame

Sahindal Anna-Leena, Jyväskylä

Timperi Kati-Erika, Jyväskylä

Weijo Ahti, Luhanka

Venemies Mikko, Jyväskylä (henkilöstön edustaja)

Kuva: Anne Kalliola

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Hotellien, ravintoloiden ja liikennekaupan kehitys siivitti Keskimaan tuloksen ja liikevaihdon kasvuun − ruokakaupan tulos heikkeni9.8.2022 09:59:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan tammi−kesäkuun liikevaihto oli 346,7 miljoonaa euroa, missä oli kasvua 9,7 % edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. Tammi−kesäkuun operatiivinen tulos oli 8,3 miljoonaa euroa, mikä on noin 4,2 miljoonaa euroa parempi kuin viime vuonna. Koronarajoituksien purkautuminen näkyy liikevaihdon kasvuna etenkin matkailu- ja ravitsemiskaupassa.

Keskimaan vuoden esihenkilöt palkittiin17.6.2022 09:30:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan vuoden 2021 esihenkilöt on palkittu. Vuoden 2021 esihenkilöt palkittiin Keskimaan arvojen mukaisesti, palkittavia oli tällä kertaa neljä. Osuuskauppa Keskimaan vuoden 2021 palkitut esihenkilöt ovat marketpäällikkö Katja Hyötyläinen S-market Äänekoskelta, hotellipäällikkö Kirsi Tarkkanen Solo Sokos Hotel Paviljongista, marketpäällikkö Minna Varjoranta S-market Keuruulta sekä ravintolapäällikkö Paula Janhonen ravintola VENN ja Green EGG.