Keskimaan Paviljonki Ravintoloiden sopimuskausi Jyväskylän messu- ja tapahtumakeskus Paviljongissa päättyy

Osuuskauppa Keskimaan ravintolatoiminnan sopimuskausi Jyväskylän Messujen messu- ja tapahtumakeskus Paviljongissa päättyy kesäkuun loppuun 2022. Paviljonki Ravintoloiden toiminta messukeskuksessa loppuu sopimuskauden päätyttyä.

Osuuskauppa Keskimaan Paviljonki Ravintoloiden toiminta messu- ja tapahtumakeskus Paviljongissa päättyy sopimuskauden loputtua 30.6.2022. Osuuskauppa Keskimaa on käynyt asiaa koskien muutosneuvottelut, ja kaikille Paviljonki Ravintoloiden 17 työntekijälle tullaan tarjoamaan töitä Keskimaan muista ravintoloista.

− Vuosien yhteistyö Jyväskylän Messujen ravintolatoiminnan osalta päättyy hyvässä hengessä. Osuuskauppa Keskimaan intresseissä on jatkossakin kehittää messu- ja tapahtumatoimintaa Jyväskylässä, olemmehan osaomistaja Jyväskylän Messut Oy:ssä ja Solo Sokos Hotel Paviljonki sijaitsee aivan Paviljongin välittömässä läheisyydessä, toteaa Osuuskauppa Keskimaan toimitusjohtaja Antti Määttä.

Kaikki Paviljonki Ravintoloiden työntekijät työllistetään Keskimaan muihin ravintoloihin.

− Kokous- ja juhlatoimintamme tulee jatkossa keskittymään hotelliemme lisäksi kesällä avattavaan Sataman Viiluun, toteaa Osuuskauppa Keskimaan matkailu- ja ravitsemisalan toimialajohtaja Pasi Kunelius.

Osuuskauppa Keskimaan Paviljonki Ravintolat on vastannut messu- ja tapahtumakeskus Paviljongin ravintolapalveluista vuodesta 1998 alkaen.

Osuuskauppa Keskimaa, Antti Määttä, toimitusjohtaja, kauppaneuvos, antti.maatta@sok.fi, 010 767 3011
Osuuskauppa Keskimaa, Pasi Kunelius, toimialajohtaja, pasi.kunelius@sok.fi, 010 767 3060

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 666 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 135000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan Ilo auttaa Keski-Suomea -hyväntekeväisyyslahjoitus toteutetaan viidennen kerran – kohderyhmänä keskisuomalaiset nuoret20.5.2022 09:00:05 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa toteuttaa jo viidennen kerran Ilo auttaa Keski-Suomea -hyväntekeväisyyslahjoituksen, jossa keskitytään keskisuomalaisille iloa ja hyvää mieltä tuottaviin konkreettisiin tekoihin. Lahjoituksen kokonaissumma vastaa Keskimaan asiakasomistajien määrää, ollen yhteensä 135 899 euroa eli euron jokaista asiakasomistajaa kohden.

Prisma Seppälän uudistuksia – käyttötavaraosaston laajennus, uudistunut Outdoor-valikoima, ovelliset kylmälaitteet sekä kerää ja skannaa -palvelu3.5.2022 10:15:00 EEST | Tiedote

Prisma on lanseerannut myymälöihinsä maaliskuusta alkaen uuden laadukkaisiin retkeilyyn ja ulkoiluvälineisiin keskittyvän Outdoor-osaston ja lähtee samalla haastamaan ulkoiluvälineiden- ja vaatteiden toimialaa sekä tavoittelemaan Suomen suosituimman Outdoor-kaupan asemaa. Osana tätä panostusta Prisma Seppälän käyttötavaraosastoa on laajennettu 450 neliöllä ja valikoimia on kehitetty ulkoiluvälineiden ja -vaatteiden, kodintuotteiden sekä kukkapalvelun osalta. Lisäksi myymälän sisälle on rakennettu lasten leikkipaikka. Myymälässä on otettu käyttöön myös kerää ja skannaa -palvelu.

Keskimaan alkuvuoden myyntiä ja tuloskehitystä vauhditti hotelli-, ravintola- ja liikennemyymäläkaupan elpyminen25.4.2022 10:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan tammi-maaliskuun liikevaihto oli 155,3 miljoonaa euroa, jossa oli kasvua viime vuoteen 7,9 prosenttia. Tammi-maaliskuun operatiivinen tulos oli 1,1 miljoonaa euroa, mikä on noin 1,8 miljoonaa euroa enemmän kuin viime vuonna. Matkailu- ja ravitsemiskauppa sekä liikennekauppa ovat elpymässä kohti koronaa edeltävää tasoa. Ruokakaupan tulos on pysynyt ennallaan.