Keskuskauppakamari valitsee vuoden brändin

Keskuskauppakamari valitsee vuoden brändin 7.4.2022 järjestettävässä Vuoden brändi -kilpailussa. Yleisö voi ehdottaa suosikkibrändiään 2.11.2021 asti Keskuskauppakamarin nettisivuilla.

Yleisö voi ehdottaa kilpailuun haluamansa yrityksen tai organisaationbrändiä. Riittää, että itse pitää ehdottamastaan brändistä. Ehdotuksen voi jättää täällä.

Kilpailun voittaja julkistetaan 7.4.2022 Keskuskauppakamarin Suuri brändipäivä -tilaisuudessa Scandic Grand Centralissa Helsingissä.

Kilpailun tarkoituksena on kehittää suomalaista brändiosaamista ja kannustaa suomalaisia yrityksiä pitkäjänteiseen brändityöhön. Kilpailussa brändiä arvioidaan muun muassa brändin tarinan, asiakaskokemuksen, innovatiivisuuden, suojauksen ja viestinnän perusteella. Voittajan valitsee brändityön ja immateriaalioikeuksien ammattilaisista koostuva asiantuntijaraati.

Palkinto on aikaisemmin myönnetty Marimekolle vuonna 2019 ja Ylelle vuonna 2021.

Suuri brändipäivä on suunnattu kaikille yrityksissä toimiville. Parhaiten tilaisuus sopii hallitusammattilaisille, yritysjohdolle, markkinoinnin ammattilaisille, mainos-, media- ja viestintätoimistojen edustajille, brändijohtajille, brändivastaaville, konsulteille, managereille, sijoittajille, lakiasiainjohtajille, lakimiehille, asiamiehille ja muille IPR-osaajille. Lisätietoja tapahtumasta.

Lisätietoja: