Keskuskauppakamarin kultaiset elämäntyömerkit Hämeenlinnan seudun elinkeinoelämän vaikuttajille

Hämeen kauppakamari on päättänyt huomioida Keskuskauppakamarin kultaisella elämäntyömerkillä kolme Hämeenlinnan seudulla toimivaa elinkeinoelämän vaikuttajaa tunnustuksena ansiokkaasta työstä maamme elinkeinoelämän hyväksi:

Keskuskauppakamarin kultainen elämäntyömerkki

Johtaja, Laatu ja laadun kehitys, Arto Engbom, Konecranes Oyj

Apulaiskaupunginjohtaja Juha Isosuo, Hämeenlinnan kaupunki

Toimitusjohtaja Markku Virtanen, Voglia Oy

"Keskuskauppakamarin myöntämät kultaiset elämäntyömerkit ovat merkittävä kunnianosoitus aktiivisille elinkenoelämän toimijoille. Päätöidensä ohella kaikki nyt huomionosoituksen saaneet ovat toimineet Hämeen kauppakamarin erilaisissa luottamustehtävissä. Toiminnallaan he ovat edistäneet koko Hämeen ja Hämeenlinnan seudun elinkeinoelämän toimintaedellytyksiä. Huomionarvoista on myös, että tällä kertaa elämätyömerkin saajat edustavat erilaisia tahoja: teollisuutta, palveluita ja julkista sektoria. Tämä osoittaa kauppakamarin edustavan laajasti alueemme eri toimijoita ja myös etujen yhteneväisyyttä talouden eri sektoreilla”, painottaa Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Tapani Kiiski.

Elämäntyömerkit luovutettiin Hämeen kauppakamarin syyskokouksessa Hämeenlinnassa torstaina 23.11.2017.

Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Tapani Kiiski, p. 0400 814 148

Keskuskauppakamarin kultainen elämäntyömerkki

Niemenkatu 73

Hämeen kauppakamarin Stipendit alueen opiskelijoille2.6.2018 12:00Tiedote

Hämeen kauppakamari myönsi 2.6.2018 stipendejä toiminta-alueensa opiskelijoille. ”Hallituksemme päätti myöntää Hämeen kauppakamarin Stipendejä alueemme lukioiden ja toisen asteen ammatillisten oppilaitosten päättäville opiskelijoille. Stipendi myönnetään opiskelijalle, joka on opintojensa aikana osoittanut tuloksellista suuntautumista liike-elämään”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.