Keskuskauppakamarin kultaiset elämäntyömerkit Hämeenlinnan seudun elinkeinoelämän vaikuttajille

Hämeen kauppakamari on päättänyt huomioida Keskuskauppakamarin kultaisella elämäntyömerkillä kolme Hämeenlinnan seudulla toimivaa elinkeinoelämän vaikuttajaa tunnustuksena ansiokkaasta työstä maamme elinkeinoelämän hyväksi:

Keskuskauppakamarin kultainen elämäntyömerkki

Johtaja, Laatu ja laadun kehitys, Arto Engbom, Konecranes Oyj

Apulaiskaupunginjohtaja Juha Isosuo, Hämeenlinnan kaupunki

Toimitusjohtaja Markku Virtanen, Voglia Oy

"Keskuskauppakamarin myöntämät kultaiset elämäntyömerkit ovat merkittävä kunnianosoitus aktiivisille elinkenoelämän toimijoille. Päätöidensä ohella kaikki nyt huomionosoituksen saaneet ovat toimineet Hämeen kauppakamarin erilaisissa luottamustehtävissä. Toiminnallaan he ovat edistäneet koko Hämeen ja Hämeenlinnan seudun elinkeinoelämän toimintaedellytyksiä. Huomionarvoista on myös, että tällä kertaa elämätyömerkin saajat edustavat erilaisia tahoja: teollisuutta, palveluita ja julkista sektoria. Tämä osoittaa kauppakamarin edustavan laajasti alueemme eri toimijoita ja myös etujen yhteneväisyyttä talouden eri sektoreilla”, painottaa Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Tapani Kiiski.

Elämäntyömerkit luovutettiin Hämeen kauppakamarin syyskokouksessa Hämeenlinnassa torstaina 23.11.2017.

Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Tapani Kiiski, p. 0400 814 148

Keskuskauppakamarin kultainen elämäntyömerkki

Kauppakamarit julkistivat hallitusohjelmatavoitteensa – Ratkaisuja työllisyyden pullonkauloihin11.12.2018 08:00Tiedote

“Ratkaisuja Suomelle” -ohjelma tarjoaa kauppakamariryhmän panoksen Suomen tulevien vuosien haasteiden ratkaisemiseksi. ”Kauppakamariryhmä esittää uudistuksia muun muassa osaavan työvoiman, työllisyyden ja kestävän julkisen talouden ja sujuvamman sääntelyn edistämiseksi. Lisäksi ohjelmassa esitetään itsesääntelyyn perustuvia ratkaisuja ilmastonmuutoksen torjuntaan sekä liikenteen ja infrastruktuurin rahoitukseen”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Hämäläisyrityksiä herätellään panostamaan kansainvälisiin osaajiin4.12.2018 08:00Tiedote

Hämeen kauppakamari peräänkuuluttaa uutta toimintakulttuuria työyhteisöjen kansainvälistyessä ja kilpailun koventuessa osaavasta työvoimasta. ”Etsimme Hämeestä noin sata yritystä mukaan Kansainvälinen osaaja -teemapäivään. Kyseessä on ulkomaalaisen opiskelijan yhden päivän tutustumisesta alueemme yritykseen helmikuun ensimmäisellä viikolla”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Mika Helin, Maria Jokinen ja Tuija Suur-Hamari Hämeen kauppakamarin hallitukseen22.11.2018 17:30Tiedote

Hämeen kauppakamarin syyskokouksessa 22.11. valittiin Vaalivaliokunnan esityksestä uusiksi hallituksen jäseniksi Etelä-Hämeen Osuuspankin toimitusjohtaja Mika Helin Hämeenlinnasta, Forssan Yrityskehitys Oy:n toimitusjohtaja Maria Jokinen Forssasta ja Wipak Oy:n toimitusjohtaja Tuija Suur-Hamari Lahdesta. Hämeen kauppakamarin puheenjohtajana jatkaa Vanajanlinna Oy:n osakas, hallituksen jäsen Pekka Vihma. Varapuheenjohtajina jatkavat DA-Design Oy:n toimitusjohtaja Sami Kotiniemi, Voglia Oy:n toimitusjohtaja Markku Virtanen ja Osuuskauppa Hämeenmaan toimitusjohtaja Olli Vormisto.