Kevään kiinnostavin YouTube-sarja nähdään Janni Hussin kanavalla - Sarjassa hypätään Vällyihin ajankohtaisten vieraiden kanssa
Vällyissä-sarjassa vieraat hyppäävät Janni Hussin kanssa jättimäiseen hotellisänkyyn, syövät aamiaista ja avautuvat rehellisesti omasta hyvinvoinnistaan sekä keinoistaan oman ja lähimmäistensä hyvinvoinnin edistämiseksi. Jokainen vieras joutuu myös tulille YouTubesta tutuissa haasteissa: Miltä kuulostaa rauhanneuvottelija Hussein Al-Taeen ASMR-iltasatu tai mitä vastaa ex-NHL-pelaaja Sean Bergenheim En ole koskaan -haasteessa siihen, kenelle hän on ollut kateellinen?
“Sarja tulee olemaan erittäin mielenkiintoinen, kun katsojat pääsevät tutustumaan niin eri lähtökohdista tuleviin ihmisiin ja kuulemaan, miten jokainen on yksilötasolla taklannut oman elämänsä haasteet ja huolehtinut hyvinvoinnistaan kaiken hektisyyden keskellä”, Janni Hussi kuvailee.
Arvopohjainen vaikuttajamarkkinointi - laajempi mahdollisuus vaikuttaa
Vaikuttajamarkkinoinnissa korostuu nyt arvopohjainen sisällöntuotanto, kun kuluttajien odotukset markkinoinnille kasvavat. Tämä vaatii brändeiltä vastuullisuutta ja uutta otetta markkinointiin. Radisson Blu -hotelliketju lähtee näyttämään rohkeasti esimerkkiä arvopohjaisesta markkinoinnista Vällyissä-sarjalla, jossa brändi toimii yhdessä vaikuttajien kanssa hyvinvoinnin sanansaattajana.
“Arvopohjaisella vaikuttajamarkkinointikampanjalla haluamme viestiä siitä, että sekä yksilön että yhteiskunnan hyvinvointi on Radisson Blu -hotelleille tärkeää. Meillä majoittuu ja vierailee päivittäin satoja vieraita, ja siksi meillä on merkittävä rooli ja vastuukin auttaa ihmisiä voimaan hyvin. Samalla voimme esitellä matkustajien hyvinvointia tukevia palveluitamme – Blu Dreams -unikokemusta ja Super Breakfast -aamiaista, niin että palvelut yhdistyvät laajemmin yhteiskunnalliseen hyvinvointikeskusteluun”, kuvailee Suomen Radisson Blu Hotellien markkinointipäällikkö Marileea Järnefelt.
Sarjan konseptista ja käsikirjoituksesta vastaa luova suunnittelija Inari Fernández vaikutustoimistoInariMediasta, Tuotanto- ja vaikuttajakumppanina toimii Splay One ja Janni Hussi.
Branded entertainment - sisällön keskiössä toimii brändi
Splay One tuottaa monikanavaisesti mainostajille brändättyjä digitaalisia sisältöjä, joiden keskiöön sijoittuu itse brändi ja heidän ydinviestinsä.
“Vällyissä-sarja on todella mielenkiintoinen projekti myös meille. Olemme yhä enenevissä määrin tuottaneet sarjamuotoisia sisältöjä brändeille, mutta tämä on ensimmäinen yhteistuotanto tässä muodossa. On hienoa päästä luomaan arvopohjaista markkinointisisältöä,” Splay Onen operatiivinen johtaja Essi Kivitie kertoo.
Vällyissä-sarja haluaa nostaa keskusteluun hyvinvointiin liittyviä teemoja ajankohtaisten vieraiden kautta. Ensimmäisessä tuotantokaudessa nähdään vieraina kansanedustajaehdokkaita. Radisson Blu -brändi, Splay One, Janni Hussi ja INARIMedia ovat kaikki puoluepoliittisesti sitoutumattomia toimijoita, eivätkä haastateltavien mielipiteet tai kannanotot ole heidän mielipiteitään.
Katso Janni Hussin Youtube-kanavalta ensimmäinen Vällyissä-jakso feat ex NHL-tähti Sean Bergenheim: https://youtu.be/dZgSIcBh63w
ke 20.3. Klo 18 Vällyissä feat. Mai Kivelä
ke 3.4. Klo 18 Vällyissä feat. Hussein Al-Taee
ke 10.4. Klo 18 Vällyissä feat. Rita Kostama
Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Katso Janni Hussin Youtube-kanavalta ensimmäinen Vällyissä-jakso feat ex NHL-tähti Sean Bergenheim:Siirry videokanavalle
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätiedot ja valokuvat:
Marileea Järnefelt
Markkinointipäällikkö, Suomen Radisson Blu Hotellit
040 533 3312, marileea.jarnefelt@radissonblu.com
Essi Kivitie
Operatiivinen johtaja, Splay One
043 8200 997, essi.kivitie@splayone.com
SOK Mediapalvelu
arkisin klo 8-16
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Radisson Blu -hotelliketju kuuluu Radisson Hotel Groupiin, joka on yksi maailman nopeimmin kasvavista hotelliryhmittymistä. Ryhmään kuuluvat Radisson Blu Hotellien lisäksi Radisson Collection, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson sekä prizeotel-hotellit. Radisson Hotel Groupilla on toiminnassa ja rakenteilla yli 1 400 hotellia ympäri maailmaa. Radisson Blu Hotelleja on Suomessa kahdeksan, joista neljä Helsingissä sekä yksi Espoossa, Turussa, Tampereella ja Oulussa. Hotellit ovat keskittyneet tarjoamaan yksilöllisiä elämyksiä, ja yhteistä niille on kansainvälisesti palkittu palvelun laatu. Kaikki Suomen hotellit ovat Green Key -sertifioituja. Radisson Hotel Group on valittu jo yhdeksänä vuonna peräkkäin maailman eettisimpien yritysten joukkoon.
Splay One on Suomen ensimmäinen YouTube-verkosto. Splay One Finland yhdistää brändit Suomen suosituimpiin sosiaalisen median vaikuttajiin. Splay konseptoi ja toteuttaa mainostajille kampanjoita verkostonsa kanavissa eri sosiaalisen median palveluissa kuten YouTubessa ja Instagramissa. Splayn verkostoon kuuluu 60 kanavaa, joista tunnetuimpia ovat Mmiisas, Deata, Janni Hussi, Soikkuu, Jaakko Parkkali, Eeddspeaks, Pinkku Pinsku ja Arttu Lindeman.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
S-ryhmän myynti kasvoi alkuvuonna – marketkaupan veto jatkui vahvana12.4.2024 07:45:00 EEST | Tiedote
S-ryhmän tammi–maaliskuun veroton vähittäismyynti oli 3 311,6 miljoonaa euroa. Kasvua edelliseen vuoteen verrattuna oli 3,0 prosenttia.
Kampin kansainvälinen huippuhotelli Radisson Blu Royal uudistuu – tavoitteena Helsingin halutuin tapahtumahotelli10.4.2024 07:50:00 EEST | Tiedote
Helsingin Kampissa sijaitseva Radisson Blu Royal Hotel uudistuu. Uudistusten tavoitteena on tehdä Radisson Blu Royalista Helsingin keskustan halutuin tapahtumahotelli. Hotelli sulkeutuu uudistustöiden ajaksi toukokuun alussa ja avautuu uudistettuna syksyllä 2025.
Coop-tuotteita löytyy S-ryhmän myymälöistä jo yli 400 – Coop-simasta kevään hittituote?9.4.2024 07:30:00 EEST | Tiedote
Jo lähes neljäsosa entisistä Rainbow-tuotteista korvautuu kevään aikana laatu-hinta-suhteeltaan erinomaisilla Coop-tuotteilla S-ryhmän myymälöissä ja Coop-tuotesarjaan tuodaan jatkuvasti myös uusia tuotteita. Coop-tuotteita löytyy siis jo osapuilleen saman verran kuin mitä Xtra- tai Kotimaista-tuotesarjoihin kokonaisuudessaan kuuluu. Coopista kasvaa S-ryhmän selvästi laajin oma tuotesarja, johon tulee kuulumaan yli 1500 tuotetta.
Prisman data näyttää: Suomalaisten tapa grillata on murroksessa – nyt halutaan pitkää nautintoa8.4.2024 07:45:00 EEST | Tiedote
Koronavuosina suomalaiset panostivat kalliiden ja hienojen grillien ostamiseen, mutta nyt suunta on kääntynyt, kertoo Prisman tuore myyntidata. Tällä hetkellä suomalaiset hakevat grillauksesta uudella tavalla pitkäkestoisia elämyksiä, mistä kertoo muun muassa savustuslastujen ja erityisesti pitkään hauduttamiseen soveltuvien digitaalisten paistomittareiden myynnin merkittävä kasvu. Ylipäätänsä grillauksen lisävarusteisiin satsataan nyt uudella innolla.
S-ryhmä ja Foodora pilotoivat ruokakaupan pikatoimituksia Kuopiossa ja Oulussa8.4.2024 07:30:00 EEST | Tiedote
Salen valikoiman kotiinkuljetuksia testataan Osuuskauppa Peeässässä ja Osuuskauppa Arinassa kevään ja kesän ajan. Tarkoituksena on testata palvelua avoimin mielin ja nähdä, miten asiakkaat uuteen kotiinkuljetuspalveluun suhtautuvat ja millaista kysyntää palvelulla on.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme