SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Kevään kiinnostavin YouTube-sarja nähdään Janni Hussin kanavalla - Sarjassa hypätään Vällyihin ajankohtaisten vieraiden kanssa

Jaa

Uusi YouTube-sarja Vällyissä haluaa nostaa yksilön ja yhteiskunnan hyvinvoinnin puheenai-heeksi positiivisella ja hauskalla tavalla sekä kertoa ajankohtaisista vieraista jotain, mitä ku-kaan ei ole aikaisemmin tiennyt. Sarjan tilaaja on Radisson Blu -hotelliketju, joka haluaa vies-tiä omasta työstään hyvinvoinnin edistäjänä ja näyttää samalla kiinnostavaa esimerkkiä tavas-ta tehdä arvopohjaista vaikuttajamarkkinointia.

Vällyissä-sarjassa vieraat hyppäävät Janni Hussin kanssa jättimäiseen hotellisänkyyn, syövät aamiaista ja avautuvat rehellisesti omasta hyvinvoinnistaan sekä keinoistaan oman ja lähimmäistensä hyvinvoinnin edistämiseksi.
Vällyissä-sarjassa vieraat hyppäävät Janni Hussin kanssa jättimäiseen hotellisänkyyn, syövät aamiaista ja avautuvat rehellisesti omasta hyvinvoinnistaan sekä keinoistaan oman ja lähimmäistensä hyvinvoinnin edistämiseksi.

Vällyissä-sarjassa vieraat hyppäävät Janni Hussin kanssa jättimäiseen hotellisänkyyn, syövät aamiaista ja avautuvat rehellisesti omasta hyvinvoinnistaan sekä keinoistaan oman ja lähimmäistensä hyvinvoinnin edistämiseksi. Jokainen vieras joutuu myös tulille YouTubesta tutuissa haasteissa: Miltä kuulostaa rauhanneuvottelija Hussein Al-Taeen ASMR-iltasatu tai mitä vastaa ex-NHL-pelaaja Sean Bergenheim En ole koskaan -haasteessa siihen, kenelle hän on ollut kateellinen?

“Sarja tulee olemaan erittäin mielenkiintoinen, kun katsojat pääsevät tutustumaan niin eri lähtökohdista tuleviin ihmisiin ja kuulemaan, miten jokainen on yksilötasolla taklannut oman elämänsä haasteet ja huolehtinut hyvinvoinnistaan kaiken hektisyyden keskellä”, Janni Hussi kuvailee.

Arvopohjainen vaikuttajamarkkinointi - laajempi mahdollisuus vaikuttaa

Vaikuttajamarkkinoinnissa korostuu nyt arvopohjainen sisällöntuotanto, kun kuluttajien odotukset markkinoinnille kasvavat. Tämä vaatii brändeiltä vastuullisuutta ja uutta otetta markkinointiin. Radisson Blu -hotelliketju lähtee näyttämään rohkeasti esimerkkiä arvopohjaisesta markkinoinnista Vällyissä-sarjalla, jossa brändi toimii yhdessä vaikuttajien kanssa hyvinvoinnin sanansaattajana.

“Arvopohjaisella vaikuttajamarkkinointikampanjalla haluamme viestiä siitä, että sekä yksilön että yhteiskunnan hyvinvointi on Radisson Blu -hotelleille tärkeää. Meillä majoittuu ja vierailee päivittäin satoja vieraita, ja siksi meillä on merkittävä rooli ja vastuukin auttaa ihmisiä voimaan hyvin. Samalla voimme esitellä matkustajien hyvinvointia tukevia palveluitamme – Blu Dreams -unikokemusta ja Super Breakfast -aamiaista, niin että palvelut yhdistyvät laajemmin yhteiskunnalliseen hyvinvointikeskusteluun”, kuvailee Suomen Radisson Blu Hotellien markkinointipäällikkö Marileea Järnefelt.

Sarjan konseptista ja käsikirjoituksesta vastaa luova suunnittelija Inari Fernández vaikutustoimistoInariMediasta, Tuotanto- ja vaikuttajakumppanina toimii Splay One ja Janni Hussi.

Branded entertainment - sisällön keskiössä toimii brändi

Splay One tuottaa monikanavaisesti mainostajille brändättyjä digitaalisia sisältöjä, joiden keskiöön sijoittuu itse brändi ja heidän ydinviestinsä.

“Vällyissä-sarja on todella mielenkiintoinen projekti myös meille. Olemme yhä enenevissä määrin tuottaneet sarjamuotoisia sisältöjä brändeille, mutta tämä on ensimmäinen yhteistuotanto tässä muodossa. On hienoa päästä luomaan arvopohjaista markkinointisisältöä,” Splay Onen operatiivinen johtaja Essi Kivitie kertoo.

Vällyissä-sarja haluaa nostaa keskusteluun hyvinvointiin liittyviä teemoja ajankohtaisten vieraiden kautta. Ensimmäisessä tuotantokaudessa nähdään vieraina kansanedustajaehdokkaita. Radisson Blu -brändi, Splay One, Janni Hussi ja INARIMedia ovat kaikki puoluepoliittisesti sitoutumattomia toimijoita, eivätkä haastateltavien mielipiteet tai kannanotot ole heidän mielipiteitään.

Katso Janni Hussin Youtube-kanavalta ensimmäinen Vällyissä-jakso feat ex NHL-tähti Sean Bergenheim: https://youtu.be/dZgSIcBh63w 

ke 20.3. Klo 18 Vällyissä feat. Mai Kivelä

ke 3.4. Klo 18 Vällyissä feat. Hussein Al-Taee

ke 10.4. Klo 18 Vällyissä feat. Rita Kostama

Katso Janni Hussin Youtube-kanavalta ensimmäinen Vällyissä-jakso feat ex NHL-tähti Sean Bergenheim:
Siirry videokanavalle

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätiedot ja valokuvat:
Marileea Järnefelt
Markkinointipäällikkö, Suomen Radisson Blu Hotellit
040 533 3312, marileea.jarnefelt@radissonblu.com

Essi Kivitie
Operatiivinen johtaja, Splay One
043 8200 997, essi.kivitie@splayone.com

Kuvat

Vällyissä-sarjassa vieraat hyppäävät Janni Hussin kanssa jättimäiseen hotellisänkyyn, syövät aamiaista ja avautuvat rehellisesti omasta hyvinvoinnistaan sekä keinoistaan oman ja lähimmäistensä hyvinvoinnin edistämiseksi.
Vällyissä-sarjassa vieraat hyppäävät Janni Hussin kanssa jättimäiseen hotellisänkyyn, syövät aamiaista ja avautuvat rehellisesti omasta hyvinvoinnistaan sekä keinoistaan oman ja lähimmäistensä hyvinvoinnin edistämiseksi.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

http://www.s-ryhma.fi

Radisson Blu -hotelliketju kuuluu Radisson Hotel Groupiin, joka on yksi maailman nopeimmin kasvavista hotelliryhmittymistä. Ryhmään kuuluvat Radisson Blu Hotellien lisäksi Radisson Collection, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson sekä prizeotel-hotellit. Radisson Hotel Groupilla on toiminnassa ja rakenteilla yli 1 400 hotellia ympäri maailmaa. Radisson Blu Hotelleja on Suomessa kahdeksan, joista neljä Helsingissä sekä yksi Espoossa, Turussa, Tampereella ja Oulussa. Hotellit ovat keskittyneet tarjoamaan yksilöllisiä elämyksiä, ja yhteistä niille on kansainvälisesti palkittu palvelun laatu. Kaikki Suomen hotellit ovat Green Key -sertifioituja. Radisson Hotel Group on valittu jo yhdeksänä vuonna peräkkäin maailman eettisimpien yritysten joukkoon.

Splay One on Suomen ensimmäinen YouTube-verkosto. Splay One Finland yhdistää brändit Suomen suosituimpiin sosiaalisen median vaikuttajiin. Splay konseptoi ja toteuttaa mainostajille kampanjoita verkostonsa kanavissa eri sosiaalisen median palveluissa kuten YouTubessa ja Instagramissa. Splayn verkostoon kuuluu 60 kanavaa, joista tunnetuimpia ovat Mmiisas, Deata, Janni Hussi, Soikkuu, Jaakko Parkkali, Eeddspeaks, Pinkku Pinsku ja Arttu Lindeman.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Nyt kiinnostavat kestohevipussit – Muovikassin vaihtoehdot kasvattavat suosiotaan15.3.2019 09:00:42 EETTiedote

Noin vuosi sitten S-ruokakauppojen hedelmä- ja vihannesosastoille tuotiin asiakkaille pikkupussien ja biohevipussien rinnalle vaihtoehdoksi uudelleenkäytettävät kestohevipussit. Ne ovat edesauttaneet pienten muovipussien käytön vähenemistä. Totuttelemista uudelleenkäytettäviin pusseihin tarvitaan kuitenkin lisää. Myös varsinaisissa kauppakasseissa muovin vaihtoehdot osuvat asiakkaan käteen yhä useammin. Omia kassivalintojaan voi itse seurata Omat ostot -palvelussa.

Kutsu ystävät italialaiseen illallispöytään8.3.2019 07:50:00 EETTiedote

Rosson La Serata Romana tarjoaa monipuolisen makumatkan. Hurmaa ystäväsi italialaisella illallisella. Kutsu ystävät naistenpäivänä pizzan äärelle, kaverit pienille syntymäpäiville tai kokoa koko perhe yhteisen pöydän ääreen. Rosso-ravintoloiden La Serata Romana tarkoittaa iloista puheensorinaa sekä antipastoja ja roomalaista pizzaa niin paljon kuin seurue jaksaa syödä. Illallisen hinta on 25 euroa per henkilö.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme