Splay One

Kevään kiinnostavin YouTube-sarja nähdään Janni Hussin kanavalla - Sarjassa hypätään Vällyihin ajankohtaisten vieraiden kanssa

Uusi YouTube-sarja Vällyissä haluaa nostaa yksilön ja yhteiskunnan hyvinvoinnin puheenaiheeksi positiivisella ja hauskalla tavalla sekä kertoa ajankohtaisista vieraista jotain, mitä kukaan ei ole aikaisemmin tiennyt. Sarjan tilaaja on Radisson Blu -hotelliketju, joka haluaa viestiä omasta työstään hyvinvoinnin edistäjänä ja näyttää samalla kiinnostavaa esimerkkiä tavasta tehdä arvopohjaista vaikuttajamarkkinointia.

Vällyissä-sarjassa vieraat hyppäävät Janni Hussin kanssa jättimäiseen hotellisänkyyn, syövät aamiaista ja avautuvat rehellisesti omasta hyvinvoinnistaan sekä keinoistaan oman ja lähimmäistensä hyvinvoinnin edistämiseksi. Jokainen vieras joutuu myös tulille YouTubesta tutuissa haasteissa: Miltä kuulostaa rauhanneuvottelija Hussein Al-Taeen ASMR-iltasatu tai mitä vastaa ex-NHL-pelaaja Sean Bergenheim En ole koskaan -haasteessa siihen, kenelle hän on ollut kateellinen?

“Sarja tulee olemaan erittäin mielenkiintoinen, kun katsojat pääsevät tutustumaan niin eri lähtökohdista tuleviin ihmisiin ja kuulemaan, miten jokainen on yksilötasolla taklannut oman elämänsä haasteet ja huolehtinut hyvinvoinnistaan kaiken hektisyyden keskellä”, Janni Hussi kuvailee.

Arvopohjainen vaikuttajamarkkinointi - laajempi mahdollisuus vaikuttaa

Vaikuttajamarkkinoinnissa korostuu nyt arvopohjainen sisällöntuotanto, kun kuluttajien odotukset markkinoinnille kasvavat. Tämä vaatii brändeiltä vastuullisuutta ja uutta otetta markkinointiin. Radisson Blu -hotelliketju lähtee näyttämään rohkeasti esimerkkiä arvopohjaisesta markkinoinnista Vällyissä-sarjalla, jossa brändi toimii yhdessä vaikuttajien kanssa hyvinvoinnin sanansaattajana.

“Arvopohjaisella vaikuttajamarkkinointikampanjalla haluamme viestiä siitä, että sekä yksilön että yhteiskunnan hyvinvointi on Radisson Blu -hotelleille tärkeää. Meillä majoittuu ja vierailee päivittäin satoja vieraita, ja siksi meillä on merkittävä rooli ja vastuukin auttaa ihmisiä voimaan hyvin. Samalla voimme esitellä matkustajien hyvinvointia tukevia palveluitamme - Blu Dreams -unikokemusta ja Super Breakfast -aamiaista, niin että palvelut yhdistyvät laajemmin yhteiskunnalliseen hyvinvointikeskusteluun”, kuvailee Suomen Radisson Blu Hotellien markkinointipäällikkö Marileea Järnefelt.

Sarjan konseptista ja käsikirjoituksesta vastaa luova suunnittelija Inari Fernández vaikutustoimisto InariMediasta, Tuotanto- ja vaikuttajakumppanina toimii Splay One ja Janni Hussi.

Branded entertainment - sisällön keskiössä toimii brändi

Splay One tuottaa monikanavaisesti mainostajille brändättyjä digitaalisia sisältöjä, joiden keskiöön sijoittuu itse brändi ja heidän ydinviestinsä.

“Vällyissä-sarja on todella mielenkiintoinen projekti myös meille. Olemme yhä enenevissä määrin tuottaneet sarjamuotoisia sisältöjä brändeille, mutta tämä on ensimmäinen yhteistuotanto tässä muodossa. On hienoa päästä luomaan arvopohjaista markkinointisisältöä,” Splay Onen operatiivinen johtaja Essi Kivitie kertoo.

Vällyissä-sarja haluaa nostaa keskusteluun hyvinvointiin liittyviä teemoja ajankohtaisten vieraiden kautta. Ensimmäisessä tuotantokaudessa nähdään vieraina kansanedustajaehdokkaita. Radisson Blu -brändi, Splay One, Janni Hussi ja INARIMedia ovat kaikki puoluepoliittisesti sitoutumattomia toimijoita, eivätkä haastateltavien mielipiteet tai kannanotot ole heidän mielipiteitään.

Katso Janni Hussin Youtube-kanavalta ensimmäinen Vällyissä-jakso feat ex NHL-tähti Sean Bergenheim täältä: https://youtu.be/dZgSIcBh63w

ke 20.3. Klo 18 Vällyissä feat. Mai Kivelä
ke 3.4. Klo 18 Vällyissä feat. Hussein Al-Taee
ke 10.4. Klo 18 Vällyissä feat. Rita Kostama

Marileea Järnefelt
Markkinointipäällikkö
Suomen Radisson Blu Hotellit
marileea.jarnefelt@radissonblu.com

Essi Kivitie
Operatiivinen johtaja
essi.kivitie@splayone.com

Perämiehenkatu 12 E

Radisson Blu -hotelliketju kuuluu Radisson Hotel Groupiin, joka on yksi maailman nopeimmin kasvavista hotelliryhmittymistä. Ryhmään kuuluvat Radisson Blu Hotellien lisäksi Radisson Collection, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson sekä prizeotel-hotellit. Radisson Hotel Groupilla on toiminnassa ja rakenteilla yli 1 400 hotellia ympäri maailmaa. Radisson Blu Hotelleja on Suomessa kahdeksan, joista neljä Helsingissä sekä yksi Espoossa, Turussa, Tampereella ja Oulussa. Hotellit ovat keskittyneet tarjoamaan yksilöllisiä elämyksiä, ja yhteistä niille on kansainvälisesti palkittu palvelun laatu. Kaikki Suomen hotellit ovat Green Key -sertifioituja. Radisson Hotel Group on valittu jo yhdeksänä vuonna peräkkäin maailman eettisimpien yritysten joukkoon.

Splay One on Suomen ensimmäinen YouTube-verkosto. Splay One Finland yhdistää brändit Suomen suosituimpiin sosiaalisen median vaikuttajiin. Splay konseptoi ja toteuttaa mainostajille kampanjoita verkostonsa kanavissa eri sosiaalisen median palveluissa kuten YouTubessa ja Instagramissa. Splayn verkostoon kuuluu 60 kanavaa, joista tunnetuimpia ovat Mmiisas, Deata, Janni Hussi, Soikkuu, Jaakko Parkkali, Eeddspeaks, Pinkku Pinsku ja Arttu Lindeman.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Splay One

/Embargo 8.8.2019 klo 15.00/ Roni Back tähdittää uutta Koitos-sarjaa - Tänään 8.8. klo 15 alkaa Splay Suomen Youtube-kanavalla uusi seikkailusarja8.8.2019 15:00:00 EEST | Tiedote

Koitos on vauhdikas, hauska ja viihteellinen YouTube-sarja, jonka tarkoituksena on osoittaa miten monipuolinen ja innostava harrastus partio on. Sarjassa kilpailee kaksi Suomen suosituimmista tubettajista koostuvaa joukkuetta. Kilpailijoina sarjassa ovat Roni Back, Julia Ahonen, Roponen ja Pernilla Böckerman.Sarja on Suomen Partiolaisten tilaama ja se julkaistaan Splay Suomen kanavalla. Sarjan konseptista, käsikirjoituksesta ja tuotannosta on vastannut Pohjoismaiden johtavana branded entertainment-mediatalo Splay One. Sarjan on käsikirjoittanut ja ohjannut Jesse Braun.

Arttu Lindeman ja Jaakko Parkkali tähdittävät uutta Ilmastotuubi-sarjaa Youtubessa Sarjassa perehdytään tutkijoiden ja vaikuttajien avulla ilmastoaiheisiin16.5.2019 15:30:00 EEST | Tiedote

Tiedote julkaisuvapaa 16.5.2019, klo 15.30. Tänään julkaistavan Ilmastotuubi-sarjan tavoitteena on edistää ympäristöongelmien ratkaisua tarjoamalla tutkittua tietoa ongelmien laajuudesta, vakavuudesta ja syistä erityisesti digitaalisia medioita paljon kuluttavalle sukupolvelle. Ilmastotuubin jaksoissa vaikuttajat Arttu Lindeman, Jaakko Parkkali, Ville Kankare (Vinkare), Sonja Hämäläinen (Soikkuu) sekä Tuomas Kukkonen (Tume) tutustuvat eri ilmastoa käsitteleviin teemoihin. Ilmastotuubin konseptista ja tuotannosta vastaa Splay One. Sarjan tilaaja on Ilmastotuubi-hanke, joka haluaa viestiä omasta tieteellisestä tutkimustyöstään uudella tapaa nuorille. Sarja julkaistaan Splay Suomen Youtube-kanavalla.

Suomen ykköstubettajat seikkailevat Partion uudessa Koitos Youtube -sarjassa25.4.2019 08:00:00 EEST | Tiedote

Tiedote Splay One Suomi, 25.4.2019. Tulevana syksynä päästään seuraamaan, kun Suomen eturivin tubettajat tutustuvat partion toimintaan ja kilpailevat toisiaan vastaan partioaiheisissa tehtävissä ympäri Suomea. Koitos on vauhdikas, hauska ja viihteellinen YouTube-sarja, jonka tarkoituksena on osoittaa miten monipuolinen ja innostava harrastus partio on. Sarjassa kilpailee kaksi Suomen suosituimmista tubettajista koostuvaa joukkuetta. Kilpailijoina sarjassa ovat Roni Back, Julia Ahonen, Roponen ja Pernilla Böckerman. Sarja on Suomen Partiolaisten tilaama ja se julkaistaan Splay Suomen kanavalla elokuussa 2019. Sarjan konseptoinnista ja tuotannosta vastaa Splay One.