SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Kevään yllättävin muotilanseeraus: Antti Tapani -mallisto syntyi Antti Tapani Tuiskun ja Prisman yhteistyönä

Jaa
Täysin uusi Antti Tapani -mallisto on manifesti pelkojen voittamiselle ja toivon vahvistamiselle. Mallisto sopii erityisen hyvin kotoiluun ja treenaamiseen ja vastaa sillä tavalla ajankohtaiseen tarpeeseen.

Antti Tapani -mallisto on toteutettu Antti Tuiskun ja Prisman tiiviinä yhteistyönä. Mallisto tuodaan myyntiin Prisman verkkokauppaan perjantaina 3.4. Prisma.fi tarjoaa AT-malliston tilaajille ilmaisen toimituksen ja palautusoikeuden.

Antti Tapani on sporttinen muotimallisto, jonka tuotteista valtaosa on unisex-tuotteita. Athleisure-mallisto sisältää vaatteita ja jalkineita arkeen sekä urheiluun.

-          Poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta kevät tekee tuloaan ja ihmiset kaipaavat piristystä arkeensa. Siksi halusimme tuoda tämän pitkään valmistellun malliston suomalaisten saataville nyt ja helpottaa sen hankintaa Prisma.fi:stä. Olemme osin siirtäneet lanseeraukseen liittyvää mainontaa myöhempään ajankohtaan, kertoo käyttötavarakaupan johtaja Sampo Päällysaho S-ryhmän vähittäiskaupasta.

Ole oma itsesi

Antti Tapani on mallisto ihmisille, jotka haluavat antaa sisäisen hehkunsa loistaa ja näkyä. Ihmisille, jotka ymmärtävät, että juuri erilaisuus tekee meistä kaikista ainutlaatuisia.

”Uskallanko laittaa tämän päälle?”, ”Onkohan tämä vähän liikaa?”, ”Mitä minustakin ajatellaan, jos puen tänään nämä vaatteet päälle?” Kuulostaako tutulta? Meillä jokaisella on se sisäinen pelko, joka meille puhuu, vaatemalliston luova johtaja Antti Tapani Tuisku pohtii.

Antti Tapani Tuiskulle oma mallisto on ollut pitkäaikainen haave. Brändin nimi Antti Tapani heijastaa sitä aitoa ja pysyvää ihmistä muuttuvan artistipersoonan takana.

-          Me ihmiset taistelemme siitä, saammeko olla täysin oma itsemme. Se taistelu tapahtuu usein oman pään sisällä. Pelko ohjaa meitä esittämään muille jotain, mitä emme ole. Viimeiset neljä vuotta ovat olleet minulle elämäni onnellisinta aikaa. Olen oppinut rakastamaan itseäni juuri tällaisena kuin olen. En enää välitä samassa määrin muiden ihmisten mielipiteistä ja uskallan ilmaista itseäni, niin kuin parhaalta tuntuu. Elämä on itsensä tuntemista ja pelkojen voittamista. Yksi keino itseilmaisuun on oma tyyli ja siihen sopivat vaatteet. Halusin tehdä malliston, jonka vaatteita voisin itsekin käyttää. Malliston, joka kuvasti aktiivisen elämän ja opiskelun kautta löytämääni uutta energiaa. Malliston, jollaisen nuoruudessani olisin toivonut Rovaniemeltäkin löytyvän, kertoo Antti Tapani Tuisku.

Antti Tapani on tullut jäädäkseen

Antti Tuisku ja Prisman pukeutumisen ammattilaiset tutustuivat muutamia vuosia sitten yhteistyöprojektissa. Yhteinen visio pitkäjänteisestä yhteistyöstä ja yhdessä luodusta mallistosta sai nopeasti tuulta alleen. Tiivistä suunnittelua on tehty jo lähes kahden vuoden ajan sekä Suomessa että yhdessä tehtailla vieraillen:

-          Visio mallistosta on Antin ja hän on ohjannut suunnitteluprosessia luovana johtajana. Oman artistiammattinsa huippu-urheilijana Antilla on vahvaa näkemystä ja osaamista aktiiviseen elämään sopivista materiaaleista ja malleista. Suunnitteluprosessiin koottiin tiimi Prisman pukeutumisen ammattilaisista ja designereista, kertoo Prisman pukeutumisesta vastaava valikoimajohtaja Päivi Hole.

Antti Tapani ei ole kertaluontoinen kampanja, vaan brändi, joka on tullut jäädäkseen. Jo ensi syksynä mallistoon on luvassa uutta ulottuvuutta.

Prisman pukeutumisen filosofia kiteytyy ajatukseen siitä, että muoti kuuluu kaikille. Prisma on Suomen suosituin muotikauppa ja Prisman tavoitteena on jo vuosia ollut tuoda suomalaisten arkeen sopivia muotivaatteita tarjolle ympäri Suomen.

-          Antti Tapani uudistaa Prisman pukeutumisen valikoimaa jopa yllättävään suuntaan ja haluammekin, että Prisman muoti herättää keskustelua. Antti Tapani -brändin ja Prisman yhteistyö takaa sen, että jokaisella suomalaisella on tästä päivästä eteenpäin mahdollisuus ilmaista itseään näillä rohkeilla, sporttisilla, helposti kaikkien saatavilla olevilla vaatteilla, joiden vastuullisuus on varmennettu tehdasauditoinnein, iloitsee Päivi Hole.

Antti Tapani on saatavilla Prisman verkkokaupassa ja Prismoissa perjantaista 3. huhtikuuta alkaen. Prisma.fi tarjoaa AT-tuotteille ilmaisen toimituksen ja palautusoikeuden huhtikuun 19. päivään saakka.

Lisätietoa mallistosta löytyy brändin sivustolta www.anttitapani.com.

#greatwasnevernormal #anttitapani

Antti Tapani -mallisto

  • Mallisto sisältää yli 50 erilaista tuotetta eri kategorioissa:
    • Treenivaatteet miehille 7, naisille 3
    • Uima-asut miehille 4 ja naisille 4
    • Ulkopukeutuminen 6 (unisex)
    • Sisäpukeutuminen 21 (unisex)
    • Sadevaatteet 2 (unisex)
    • Vapaa-ajan jalkineet 3
    • Hatut 2 (unisex)
    • Sukat 1
    • Treenikassit/laukut 2
  • Ulkovaatteiden pintamateriaalina on käytetty 100 % kierrätyspolyesteria ja tuotteet on valmistettu S-ryhmän vastuullisen hankinnan periaatteet täyttävillä Prismalle tutuilla tehtailla.
  • Tuotteista valtaosa on valmistettu Turkissa, osa ulkovaatteista Kiinassa ja sukat Suomessa.
  • Vaatteiden koot vaihtelevat XS-XXL, kenkien koot 37-46, 39-46, sukkien koot 37/39-46/48, sadevaatteet S/M ja L/XL.

Lisätiedot ja haastattelumahdollisuus tiistaina 31.3.

Antti Tapani Tuiskua sekä Prisman pukeutumisen ja sportin valikoimajohtaja Päivi Holea on mahdollisuus haastatella puhelimitse aiheesta tiistaina 31.3. Median edustajat voivat varata oman haastatteluhetkensä klo 10-14 väliselle ajalle olemalla yhteydessä S-ryhmän vähittäiskaupan viestintään: aino.sten@sok.fi, 010 768 0279

  • Prisman pukeutumisen haastattelupyynnöt muina aikoina: Päivi Hole, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, paivi.hole@sok.fi, 010 768 0711
  • Muut Prismaa koskevat kysymykset: Sampo Päällysaho, käyttötavarakaupan johtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, sampo.paallysaho@sok.fi, 010 768 0665

 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat ja tuotelainat:


Painolaatuisia kuvia Antti Tapani -mallistosta voit ladata Riannon kuvapankista:


https://riannoshowroom.kuvat.fi/kuvat/Prisma


Prisman tuotteet ovat lainattavissa kuvauksiin viestintätoimisto Riannosta. Kuvapyynnöt ja tuotelainat medialle:


Rianno Communications, puh. 09 170 070


Showroom manager Leena Kivi, leena.kivi@rianno.fi

Kuvat

Lataa
Antti Tapani -logo
Antti Tapani -logo
Lataa
Antti Tapani Tuiskulle oma mallisto on ollut pitkäaikainen haave. Brändin nimi Antti Tapani heijastaa sitä aitoa ja pysyvää ihmistä muuttuvan artistipersoonan takana.
Antti Tapani Tuiskulle oma mallisto on ollut pitkäaikainen haave. Brändin nimi Antti Tapani heijastaa sitä aitoa ja pysyvää ihmistä muuttuvan artistipersoonan takana.
Lataa
Visio mallistosta on Antti Tapani Tuiskun ja hän on ohjannut suunnitteluprosessia luovana johtajana.
Visio mallistosta on Antti Tapani Tuiskun ja hän on ohjannut suunnitteluprosessia luovana johtajana.
Lataa
Antti Tapani -mallisto on toteutettu Antti Tuiskun ja Prisman tiiviinä yhteistyönä. Antti Tapani on sporttinen muotimallisto, jonka tuotteista valtaosa on unisex-tuotteita.
Antti Tapani -mallisto on toteutettu Antti Tuiskun ja Prisman tiiviinä yhteistyönä. Antti Tapani on sporttinen muotimallisto, jonka tuotteista valtaosa on unisex-tuotteita.
Lataa
Athleisure-mallisto sisältää vaatteita ja jalkineita arkeen sekä urheiluun. Antti Tapani ei ole kertaluontoinen kampanja, vaan brändi, joka on tullut jäädäkseen.
Athleisure-mallisto sisältää vaatteita ja jalkineita arkeen sekä urheiluun. Antti Tapani ei ole kertaluontoinen kampanja, vaan brändi, joka on tullut jäädäkseen.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

http://www.s-ryhma.fi

S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt. ​ 

Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa & ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissäja oman pankkimme kautta. ​ 

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme Suomeen vuosittain noin 500 miljoonaa euroa. ​​ 

#parempipaikkaelää

SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 8–16.

Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmän ja S-Pankin asiakkaat voivat nyt käyttää S-Etukortti Visa -korttia Apple Payssä ja lisätä S-Etukortin Applen Lompakkoon23.4.2024 11:30:00 EEST | Tiedote

S-ryhmä ja S-Pankki tuovat S-Etukortti Visa -asiakkailleen mahdollisuuden Apple Payn käyttöön. Se on turvallinen ja helppo maksutapa, joka auttaa asiakkaita välttämään maksukorttinsa luovuttamisen toiselle henkilölle, fyysisten painikkeiden koskettamisen tai käteisellä maksamisen. Siinä käytetään iPhone-puhelimen tehokkaita toimintoja jokaisen maksutapahtuman suojaamiseen. Asiakasomistajat voivat myös lisätä S-Etukorttinsa Applen Lompakkoon. Näin he voivat kerryttää Bonusta iPhone-puhelimellaan tai Apple Watch -älykellollaan.

Bomban lomakohteen odotetut uutuudet kesällä 202423.4.2024 08:20:00 EEST | Tiedote

Pielisen rantamaisemassa Pohjois-Karjalassa sijaitsevasta Bombasta on viime vuosina muodostunut monipuolinen ja suosittu lomakohde. Ylellinen kylpylä, omaleimainen kulttuuri, lukuisat luonnossa tapahtuvat aktiviteetit sekä herkullinen ruoka houkuttelevat Bomballe. Kesällä 2024 palvelutarjonta laajenee entisestään, kun Bomballa avautuu sekä oma elämyspalveluyritys että Break Sokos Hotel Bomban uusi laajennusosa maisemahuoneineen.

S-ryhmässä pilotoidaan työvuorosuunnittelua, jonka puikoissa on henkilöstö itse: ”Työn merkityksellisyys ja tyytyväisyys on selvästi kasvanut”22.4.2024 08:18:33 EEST | Tiedote

S-ryhmässä otetaan määrätietoisia askeleita kohti yhteisöllistä työvuorosuunnittelua, joka parantaa henkilöstön mahdollisuuksia vaikuttaa työ- ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen. Mallia on pilotoitu Pirkanmaan Osuuskaupassa, Osuuskauppa Arinassa ja Osuuskauppa Suur-Savossa. Vuoden oppien keruun jälkeen pilotti laajenee, ja mukaan tulee lisää erilaisia toimipaikkoja.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye