KHL-kausi käynnistyi Helsingissä - kiekkomonivedosta heti kolme yli 30 000 euron voittoa

Kauden suomalaisavaus ja kaksi muuta KHL-ottelua muodostivat sen verran mutkikkaan kiekkomonivedon, että kerroin nousi yli 150 000:n ja kolme voittajaa kuittasi yli 30 000 euron voiton maanantaina (kierros 36/2018). Voitot menivät kahdelle nettipelaajalle Lohjalle ja yhdelle Uuteenkaupunkiin.

Yksi voitoista tuli ensimmäisen voittoluokan osumalla, joka toi 0,20 euron panoksella ja 152 985,04:ään nousseella kertoimella tarkalleen 30 597,00 euron voiton. Voittaaja on nettipelaaja Lohjalta.

Kaksi muuta voittajaa – lohjalainen ja uusikaupunkilainen nettipelaaja - nettosivat järjestelmillään toisen voittoluokan 24 osuman ansiosta molemmat 31 693,80 euroa. Vaikka voitot olivat sentilleen saman suuruiset, ne tulivat hieman erilaisilla peleillä. Lohjalainen sai osumansa 129,60 euron järjestelmällä, uusikaupunkilaisvoittaja satsasi omaansa 145,80 euroa.

Lohjalaisen peli oli niin sanottu säästöjärjestelmä, josta oli poistettu tasapelit. Niiden kanssa pelin hinta olisi ollut 194,40. Säästöjärjestelmässä vähennetään merkkejä ja lasketaan hintaa sulkemalla vaihtoehdoista pois kotivoitot, vierasvoitot tai tasapelit.

- Molemmilla voittajilla oli ideana haravoida oikeaa tulosta kahden maalin porrastuksin. Tällainen hyppymetodi toi tällä kertaa hyvän lopputuloksen, pohtii muuttuvakertoimisen vedonlyönnin tuoteryhmäpäällikkö Miikka Nurmi Veikkauksesta.

Jokerit otti sarja-avauksessaan lopulta selvän 6-3-voiton kiinalaisesta Kunlunista. Mestarisuosikkeihin kuuluva SKA Pietari sai tunnustaa Nižni Novgorodin Torpedon niukasti paremmakseen, ja Ak Bars Kazan jätti valkovenäläisvieraansa Dinamo Minskin nollille, mikä aina nostaa kiekkomonivedossa kerrointa.

KHL käynnistyi syyskuun ensimmäisenä yhdellä ottelulla, jossa Ak Bars Kazan hävisi SKA Pietarille 1-6. Jokereille ja Kunlunille ottelu oli kauden ensimmäinen. Jokereille alkanut kausi on viides KHL:ssä.

Lohjan voittojärjestelmä:

Kertoimet:
1. voittoluokka 152 985,04
2. voittoluokka 228,74

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).