Kiinnostaako kasvun tekeminen verkostoitumalla ja verkkokauppaa kehittämällä?

Hae mukaan Verkkokaupan Kasvupolulle sparrauttamaan yrityksenne kasvusuunnitelmia ja varmistamaan verkkokauppaosaamisen kehittyminen. Kasvupolku®-sparrauksesta saat apua muun muassa kumppaneidemme Postin, Paytrailin ja Woolmanin huippuasiantuntijoilta yrityskohtaisesti.

– Sparraajan vinkkien ansiosta pistimme pystyyn saksankielisen verkkokaupan viikossa. Lisäksi saimme Business Finlandin kontaktilta arvokasta tietoa paikallisista markkinoista ja juuri meille sopivista sosiaalisen median vaikuttajista, sanoo Verkkokaupan Kasvupolun sparraukseen osallistuneen Gugguun Anne Valli.

Sparrauksen aiheina ovat muun muassa verkkokaupan kansainvälistyminen, asiakaskokemus ja mutkaton maksaminen, logistiikkaratkaisut, kasvustrategian syventäminen sekä verkkokaupan myynnin kasvattaminen markkinoinnin keinoin.

Sparraukseen voivat hakea kaikki suomalaiset verkkokauppayritykset, joilla on y-tunnus ja vahva tahto kasvattaa yrityksen liiketoimintaa. Yrityksen liikevaihdolla, toimialalla, sijainnilla tai iällä ei ole merkitystä, vaan motivaatiolla ja kasvuinnolla. Hae mukaan!

Verkkokauppias, tartu maksuttomaan tilaisuuteen ja kehitä liiketoimintaa yhdessä meidän ja asiantuntijoiden kanssa!

– Sparraajan vinkkien ansiosta pistimme pystyyn saksankielisen verkkokaupan viikossa. Lisäksi saimme Business Finlandin kontaktilta arvokasta tietoa paikallisista markkinoista ja juuri meille sopivista sosiaalisen median vaikuttajista, sanoo Verkkokaupan Kasvupolun sparraukseen osallistuneen Gugguun Anne Valli.

JOKAINEN KASVUPOLULLE MUKAAN VALITTU KASVUYRITYS:

• saa henkilökohtaista sparrausta liiketoimintaan kahdessa sparrauspäivässä.
  • tapaa yrityskohtaisesti valitut 5–8 eri alojen asiantuntijaa eli sparraajaa.
  • verkostoituu alueellaan/toimialallaan ja valtakunnallisesti merkittävien kumppaneiden kanssa.
  • voi halutessaan kisata Vuoden kasvuyritys -tittelistä.

HAKU JA VALINNAT

Hakuaika Verkkokaupan Kasvupolulle on 4.1.-17.3.2021. Täytä hakemus Kasvu Openin verkkosivuilla, ja hae mukaan Verkkokaupan Kasvupolulle.Hae mukaan tästä.

Verkkokaupan Kasvupolulle valitaan mukaan 15 kasvuyritystä. Valinnat tekee Kasvupolun tuomaristo. Tuomaristo koostuu Kasvupolku®-kumppaneiden edustajista, jotka valitsevat sparrattavat yritykset hakemusten perusteella.

Kasvupolkujen tuomaristot arvioivat kasvuyrityksiä kriteereillä: markkinapotentiaali, tiimi, kasvukyky ja näytöt. Kriteerit ovat samat kaikilla Kasvu Openin Kasvupoluilla.

Kasvupolun sparrauspäivät ovat 19.5.2021 ja 2.9.2021. Ensimmäinen sparrauspäivä on digitaalinen etäsparrauspäivä.Kaikkiin hakijoihin ollaan yhteydessä hakuajan jälkeen.

LISÄTIETOJA KASVUPOLUSTA:

Taina Brandstack
taina.brandstack@kasvuopen.fi

LISÄTIETOJA NETISSÄ: Verkkokaupan Kasvupolku®

Kasvu Open on kaikille yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, DNA, TT-säätiö, Technopolis, Innovestor, Keski-Suomen Liitto, Business Jyväskylä, Varma, Kauppalehti, KPMG, Kauppakamari, Rastor-instituutti ja AWS.