Kiinteistö- ja rakennusalan huipputapahtuma, Kiinteistöalan Vuosiseminaari, kokoaa alan vaikuttajat ensimmäistä kertaa Tampereelle 9.-10.11.2017 -tervetuloa mukaan keskusteluun

Kiinteistö- ja rakennusalan huipputapahtuma kokoaa yhteen mahtavan kattauksen: lähes 700 alan vaikuttajaa, johtajaa ja asiantuntijaa 9.-10.11.2017 Tampere-taloon. Ensimmäistä kertaa Tampereella järjestettävä Vuosiseminaari on ainutlaatuinen mahdollisuus kohdata sijoitus-, rahoitus-, rakennus- kuin palveluliiketoiminnankin toimijoita ja asiakkaita.

Seminaarissa on mukana useita kansainvälisiä ja kotimaisia asiantuntijoita alalta ja sen ulkopuolelta.

Vuosiseminaarin key-note -puhujia:

Fredrik Reinfeldt: Mitä maailmallemme on tapahtumassa?

Entinen Ruotsinpääministeri, Eurooppaneuvoston jäsen ja puheenjohtaja jakaa näkemyksiään maailman menosta Kiinteistöalan Vuosiseminaarissa Tampere-talossa 9.11.2017. klo 9:40.

Maailman poliittinen tilanne on vuonna 2017 epävakaampi kuin kertaakaan 90-luvun alun jälkeen. Saman aikaisesti maailmalla jylläävät nationalismin ja protektionismin kasvu, poliittisen painopisteen transitio Eurooppa – USA akselilta Kiinaan ja Aasiaan päin, terrorismi ja jatkuvat sodat Euroopan lähialueilla, suurvaltojen sapelin kalistelussa alkaa olla kaikuja menneiltä ajoilta. Mihin maailma on kansainvälisen politiikan konkarin mielestä menossa?

Bruce Dickinson: Luovuutta kehiin!

Iron Maidenin  laulaja, liikelentäjä, panimomestari, bisness enkeli, yrittäjä. Tätä kaikkea on mies, joka nousee Kiinteistöalan Vuosiseminaarin lavalle loppuhuipentumana 10.11. 2017 klo 13:30.

Bruce Dickinson jakaa salaisuutensa luovuuden hyödyntämisestä liiketoiminnassa.

Asiakaskokemukseen asiakasdatan ja asiakkaan ymmärtämisen kautta

Kolme kovaa naista lavalla Kiinteistöalan Vuosiseminaarissa Tampere-talossa 9.11.2017 klo 13:45

Laura Tarkka, Kämp Collection Hotelsin toimitusjohtaja, Tuula Uitto, Head of Customer Insight, Telia Finland Oyj, kertovat, miten huippukilpailluilla hotelli- ja matkapuhelinaloilla menestytään asiakaskokemuksen avulla. Puheenvuorojen jälkeen joukkoon liittyy vielä kolmas ”kova luu”, Nelli Lähteenmäki, kasvuyrittäjä ja yksi YOU-app -sovelluksen kehittäjistä keskustelemaan ja haastamaankin.

Vuosiseminaarissa käsitellään laajasti koko alaa koskevia asioita ja keskitytään myös eri osamarkkinoiden toimintaan. Lisäksi puhutaan alan haasteista ja uusista ratkaisuista tuoreista näkökulmista sekä pohditaan toimialan tulevaisuuden suuntaviivoja. Kiinko on järjestänyt Vuosiseminaaria vuodesta 1995 alkaen. Lue lisää tapahtumasta http://www.vuosiseminaari.fi/2017/

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen ja puhujien haastattelupyynnöt Mari Vuorela, 040 561 8117, mari.vuorela@kiinko.fi

Kiinko on kiinteistö- ja rakennusalan johtava kouluttaja, joka tukee alan yritysten ja ammattilaisten menestystä sekä tarjoaa kattavimman koulutustarjonnan rakennetun ympäristön eri sektoreille.

Tarjoamme tietotaitoa ja ratkaisuja tähän päivään ja tulevaisuuteen kehittämällä lisä- ja täydennyskoulutusta sekä ammattitutkintoja yhdessä alan asiantuntijoiden kanssa. Olemme mukana luomassa alalle verkostoja ja viemässä koko toimialaa eteenpäin. Koulutuksiemme avulla asiakkaillamme on mahdollista parantaa yksilöiden ja organisaation osaamista ja haluamme sytyttää kestävän innon oman osaamisen kehittämiseen myös tulevaisuudessa.

Järjestämme koulutusta isännöinnin ja asumisen, kiinteistönvälityksen ja -arvioinnin, kiinteistöliiketoiminnan ja – rahoituksen, rakennuttamisen ja suunnittelun, taloushallinnon, teknisen ylläpidon toimihenkilöille, asiantuntijoille ja yritysten johdolle.

Laajan koulutustarjontamme löydät osoitteesta www.kiinko.fi

Muutamme tiedon taidoksi ja toiminnaksi.

Suomalaisen kiinteistövälittäjien työ on vaativaa ja kiireistä – mutta samalla entistä mielekkäämpää31.3.2017 11:23Tiedote

Onnistumisen tuoma ilo ja mahdollisuudet vaikuttaa itseä koskeviin asioihin kannustavat välitysammattilaista työssään eteenpäin. Tärkeimpinä tekijöinä alan arvostuksen ja houkuttelevuuden lisäämisessä nähtiin olevan alan ammattilaisten osaamisen lisääminen ja alan ammattilaisten julkisuusmielikuvan kehittämisen. Nämä ja monet muut kiinnostavat asiat käyvät ilmi tuoreesta Kiinteistönvälitysalan Ammattilaiset 2017 -tutkimuksesta.

CONGRID OY PALKITTIIN TEKNOLOGIASTA TUOTTEIKSI -SÄÄTIÖN TUNNUSTUSPALKINNOLLA3.11.2016 15:00Tiedote

Teknologiasta Tuotteiksi –säätiön 20 000 euron tunnustuspalkinto luovutettiin Congrid Oy:lle Kiinteistöalan Vuosiseminaarissa Aulangolla. Congrid on kehittänyt mobiiliratkaisun rakennustuotannon laadun- ja turvallisuuden hallintaan. Säätiö haluaa tämän vuoden palkinnolla palkita nuoren yrityksen, joka toiminnallaan kehittää edistyksellisiä teknologisia ratkaisuja ja jonka palvelun vaikuttavuus rakennusalalle voi olla erittäin merkittävä. Kunniamaininnan pitkäaikaisesta toiminnastaan erityisesti parempien oppimisympäristöjen kehittämiseksi sai tekniikan tohtori, dosentti Olli Niemi.

Suomen kiinteistö- ja rakennusala katsoo luottavaisesti tulevaisuuteen3.11.2016 12:12Tiedote

Kiinteistö- ja rakennusalalla vallitsee hyvä tekemisen ja kehittämisen meininki. Taloudellinen toimintaympäristö luo nyt hyvät edellytykset sekä kiinteistösijoittamiselle että rakentamiselle. Alan yritysten kyky hyödyntää uusia teknologioita on kohentunut ja digitalisaatiossa nähdään uusia mahdollisuuksia. Aulangolle kokoontuneet kiinteistöalan ammattilaiset näkevät markkinatilanteen kaikin puolin positiivisempana kuin vuosi sitten.