Kiinteistöliiton puheenjohtajaksi Timo Nieminen

Kiinteistöliiton uudeksi puheenjohtajaksi on valittu DI Timo Nieminen Kauniaisista. Nieminen valittiin tehtävään Kiinteistöliiton liittokokouksessa Tampereella lauantaina.

SRV Yhtiöt Oyj:n varatoimitusjohtajana työskentelevä Nieminen seuraa tehtävässä liiton puheenjohtajana kymmenen vuoden ajan toiminutta rahoitusneuvos Matti Inhaa.

Kiinteistöliiton varapuheenjohtajiksi liittokokous valitsi ekonomi Olavi Merikannon Espoosta, asuntosijoittaja Jouni Lehtisen Helsingistä ja toimitusjohtaja Pertti Satopään Tarvasjoelta.

Kiinteistöliiton liittokokouksessa oli edustettuna 23 jäsenyhdistystä. Liittokokous ja liittokokousseminaari keräsivät Tampereelle viikonlopun aikana noin sata kiinteistöalan vaikuttajaa eri puolilta maata.

Lisätiedot:

Timo Nieminen, puheenjohtaja

puh:0400 424552

Harri Hiltunen, toimitusjohtaja

puh: 050 551 1295

Pysäköinti maksullista lähes kaikissa kerrostaloissa, pyörille tarpeeksi tilaa vain harvassa taloyhtiössä3.8.2018 08:43Tiedote

Pysäköintipaikat, sähköautojen lataaminen ja pyörien säilytys sekä muut liikenteeseen liittyvät aiheet herättävät keskustelua taloyhtiöissä. Kiinteistöliiton tekemän kyselyn mukaan joka toisessa taloyhtiön hallituksessa on tarvetta käsitellä liikenteeseen liittyviä asioita. Pysäköinnin valvontaa ja autopaikkojen hintaa on tarvetta käsitellä joka kolmannessa taloyhtiössä. Pyörien säilytys puhututtaa erityisesti Helsingin kantakaupungissa.