Kiinteistöliiton puheenjohtajaksi Timo Nieminen

Kiinteistöliiton uudeksi puheenjohtajaksi on valittu DI Timo Nieminen Kauniaisista. Nieminen valittiin tehtävään Kiinteistöliiton liittokokouksessa Tampereella lauantaina.

SRV Yhtiöt Oyj:n varatoimitusjohtajana työskentelevä Nieminen seuraa tehtävässä liiton puheenjohtajana kymmenen vuoden ajan toiminutta rahoitusneuvos Matti Inhaa.

Kiinteistöliiton varapuheenjohtajiksi liittokokous valitsi ekonomi Olavi Merikannon Espoosta, asuntosijoittaja Jouni Lehtisen Helsingistä ja toimitusjohtaja Pertti Satopään Tarvasjoelta.

Kiinteistöliiton liittokokouksessa oli edustettuna 23 jäsenyhdistystä. Liittokokous ja liittokokousseminaari keräsivät Tampereelle viikonlopun aikana noin sata kiinteistöalan vaikuttajaa eri puolilta maata.

Lisätiedot:

Timo Nieminen, puheenjohtaja

puh:0400 424552

Harri Hiltunen, toimitusjohtaja

puh: 050 551 1295

Ilmalämpöpumpun asentamiseen tarvitaan aina taloyhtiön lupa24.4.2019 08:25:00 EESTTiedote

Viime kesän pitkät hellejaksot ovat saaneet monet pohtimaan ilmalämpöpumpun hankkimista myös kerros- ja rivitaloasuntoihin. Taloyhtiössä asuvan on tärkeää muistaa, että osakas tarvitsee asennukseen aina taloyhtiön luvan. Kiinteistöliitto, Kiinteistöliitto Uusimaa, Suomen Lämpöpumppuyhdistys SULPU ja Rakennustieto laativat yhdessä ohjeet ilmalämpöpumpun asentamisesta kerrostaloasuntoon.

Asumistuet kuriin ja varainsiirtoveroa alas – puolueiden kesken syntyi yllättävä konsensus ”Asumisen vapaus” -tilaisuudessa8.4.2019 15:36:48 EESTTiedote

Asumistuet pitää saada kuriin tai vähintään niiden kasvu pitää pysäyttää, ellei ryhtyä järeämpiin toimiin, ilmoittivat eduskuntavaaliehdokkaat Arja Alho (sd), Juhana Vartiainen (kok), Kimmo Tiilikainen (kesk) sekä Mikko Kiesiläinen (vihr) maanantaina eduskunnan Kansalaisinfossa ”Asumisen vapaus” -keskustelutilaisuudessa.