Kiinteistöliiton puheenjohtajaksi Timo Nieminen

Kiinteistöliiton uudeksi puheenjohtajaksi on valittu DI Timo Nieminen Kauniaisista. Nieminen valittiin tehtävään Kiinteistöliiton liittokokouksessa Tampereella lauantaina.

SRV Yhtiöt Oyj:n varatoimitusjohtajana työskentelevä Nieminen seuraa tehtävässä liiton puheenjohtajana kymmenen vuoden ajan toiminutta rahoitusneuvos Matti Inhaa.

Kiinteistöliiton varapuheenjohtajiksi liittokokous valitsi ekonomi Olavi Merikannon Espoosta, asuntosijoittaja Jouni Lehtisen Helsingistä ja toimitusjohtaja Pertti Satopään Tarvasjoelta.

Kiinteistöliiton liittokokouksessa oli edustettuna 23 jäsenyhdistystä. Liittokokous ja liittokokousseminaari keräsivät Tampereelle viikonlopun aikana noin sata kiinteistöalan vaikuttajaa eri puolilta maata.

Lisätiedot:

Timo Nieminen, puheenjohtaja

puh:0400 424552

Harri Hiltunen, toimitusjohtaja

puh: 050 551 1295

Taloyhtiö vastaa leikkipaikan turvallisuudesta9.3.2018 08:04Tiedote

Monessa taloyhtiössä suunnitellaan keväällä pihaan liittyviä parannustöitä. Parannustöiden yhteydessä on syytä kääntää katse myös taloyhtiön leikkipaikkaan ja korjata talven aikana ilmestyneet puutteet, joissa leikkijät voivat satuttaa itsensä. Leikkivälineiden turva-alustat kannattaa möyhiä tai uusia tarvittaessa, sekä varmistua että välineet ovat tukevia eikä kuristumisvaaran aiheuttavia paikkoja ilmene. Taloyhtiö nimittäin vastaa piha-alueella olevien leikkipaikkojen turvallisuudesta.