Kiinteistömaailman Kodinvaihtajan Superviikonloppu avaa asuntokauppakevään

Tulevana viikonloppuna Kiinteistömaailma esittelee yleisillä ja yksityisillä näytöillä koko 6000 asunnon asuntovalikoimaansa. Kodinvaihtajan Superviikonloppu avaa jälleen kellojensiirto-viikonloppuna (24. - 25.3.2018) asuntokauppakevään, josta odotetaan viimevuotista vilkkaampaa.

Noin 6000 myynnissä olevan asunnon valikoimallaan Kiinteistömaailma on Suomen isoin kiinteistönvälittäjä. Kodinvaihtajan Superviikonloppuna 24.-25. maaliskuuta isossa osassa myynnissä olevista kohteista järjestetään yleisesittely, ja erityisesti pääkaupunkiseudulla luvassa on runsaasti yksityisesittelyjä asiakkaiden toivomina ajankohtina. Asuntoihin etukäteen tutustumisessa apuna ovat kohdevideot, joita kuvataan valtaosasta Kiinteistömaailmalla myynnissä olevista asunnoista.

Yhteistyökumppanina Kodinvaihtajan Superviikonlopussa kautta Suomen on Danske Bank, ja lisäksi mukana on lukuisia paikkakuntakohtaisia kumppaneita.

- Alkuvuosi on ollut Kiinteistömaailmassa selvästi vilkastuvaa asuntokauppa-aikaa. Tammi-helmikuussa välitimme lähes 10 prosenttia enemmän koteja kuin vuotta aikaisemmin samana ajankohtana. Uskomme trendin jatkuvan kevätkuukausina, sanoo Kiinteistömaailma Oy:n toimitusjohtaja Erkki Heikkinen.

Kaikki Kiinteistömaailmalla esittelyssä olevat asunnot ovat nähtävissä verkkopalvelussa osoitteessa kiinteistomaailma.fi.

toimitusjohtaja Erkki Heikkinen, Kiinteistömaailma Oy, puh. 0504332080
markkinointi- ja viestintäjohtaja Taina Mustamo, Kiinteistömaailma Oy, puh. 0504240045

Kiinteistömaailma on vuonna 1990 perustettu valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee lähes 700 asuntokaupan ammattilaista yli 50 eri paikkakunnalla reilussa 100 asuntomyymälässä. Brändin omistaa Danske Bank ja asuntomyymälät ovat itsenäisten franchising-yrittäjien omistamia osakeyhtiöitä. Useilla alueilla – esimerkiksi pääkaupunkiseudulla – Kiinteistömaailma on alansa kiistaton markkinajohtaja.

Kiinteistönvälittäjäbarometri kertoo: Asuntomarkkinan kuva poikkeuksellisen pirstaleinen9.10.2018 09:15Tiedote

Kiinteistömaailman Kiinteistönvälittäjäbarometri sekä asuntokaupan kokonaismarkkinan tilastot kertovat, että isossa kuvassa hieman hiljentynyt asuntokaupan trendi jatkuu, vaikka kaikki edellytykset asuntokaupan kasvulle ovat olemassa. Asuntokaupan ennustaminen on tällä hetkellä poikkeuksellisen vaikeaa, koska talouden yleiset trendit ja asuntokaupan toteuma eivät kohtaa, ja alueelliset erot näkyvät kiinteistönvälittäjien vastauksissa selvästi. Barometrissä selvitettiin lisäksi ostajien valveutuneisuutta taloyhtiötietoon liittyen.

Kutsu mediatilaisuuteen 9.10.2018 - aiheena tuore Kiinteistönvälittäjäbarometri sekä kyselytutkimus suomalaisille asunnonostajille8.10.2018 08:37Kutsu

Kiinteistömaailman puolivuosittainen Kiinteistönvälittäjäbarometri julkaistaan 9.10.2018. Mediatilaisuudessa käydään läpi asuntomarkkinoiden tilannetta sekä kiinteistönvälittäjien näkemyksiä seuraavan puolen vuoden jaksolle. Lisäksi tämän syksyn erikoisteemana on taloyhtiötieto ja ostajien valveutuneisuus asuntokaupoilla.

Kutsu mediatilaisuuteen 9.10.2018 - aiheena tuore Kiinteistönvälittäjäbarometri sekä kyselytutkimus suomalaisille asunnonostajille3.10.2018 08:00Kutsu

Kodinvaihdon polku kulkee uutta reittiä sosiaalisesta mediasta asuntokaupoille17.9.2018 08:00Tiedote

Kiinteistömaailmalla myynnissä olevissa kodeissa asuntoesittely tapahtuu videon avulla vuoden jokaisena päivänä 6000 - 7000 kertaa, oli joulu tahi juhannus. Näiden varsinaisten videoasuntoesittelyjen lisäksi kohdevideoita silmäillään sosiaalisen median kanavilla päivittäin monin-moninkertainen määrä. Kodinvaihtoa edeltävä tapahtumien kulku ei ole kuten ennen, sanoo Kiinteistömaailma Oy:n toimitusjohtaja Erkki Heikkinen.

Mökkiostajan markkina uudistuu – Finsilvan, Kontion ja Kiinteistömaailman konseptilla unelmien kesäpaikan voi ostaa uudiskohteen tavoin5.7.2018 09:00Tiedote

Mökkivalmis-palvelulla uuden mökin voi rakennuttaa ennätyshelposti. Suomen suurimmat metsä-, kiinteistönvälitys ja hirsirakennusalan toimijat Finsilva Oyj, Kiinteistömaailma-ketju ja Kontio Oy tuovat yhdessä markkinoille täysin uudenlaisen vaihtoehdon rakennuttaa moderni vapaa-ajanasunto rantatontille. Uudessa palvelumallissa mökkiprojektin pullonkaulat on tunnistettu ja niihin on haettu ostajaa helpottava ratkaisu. Mökkivalmis-palvelulla ostaja voi hankkia vaivattomasti rakennusvalmiin tontin, hirsihuvilan avaimet käteen -rakennettuna ja edullisen rahoituspaketin koko projektille.