AccessPoint Oy

Kiinteistöturvallisuuden asiantuntija Accesspoint Oy jatkaa kasvuaan yritysostolla

Lehdistötiedote 20.12.2018. Suomalainen AccessPoint Oy jatkaa voimakasta kasvuaan Suomen markkinoilla ostamalla kiinteistöturvallisuusjärjestelmien pääkäyttöpalveluihin keskittyneen Secon Systems Oy:n.

Kiinteistötekniikan kehitys ja digitalisoituminen on ollut viime vuosina nopeaa ja palvelukykyisille alan ammattilaisille on kasvava kysyntä. Luotettavuus, ammattitaito ja palveluhalukkuus yhdistettynä oikeanlaatuiseen joustavuuteen tarjoavat merkittäviä kasvumahdollisuuksia alan yrityksille.

Toteutuneen yrityskaupan tavoitteena on tukea kummankin yhtiön kasvua ja menestystä sekä parantaa asiakkaiden saamaa palvelua yhä laajemman palvelutarjooman muodossa. Syvällinen teknologiaosaaminen ja teknologiariippumattomuus tarjoavat mahdollisuuksia, joiden avulla kummankin yhtiön huippuammattilaiset voivat nyt yhdessä tuottaa asiakkailleen markkinoiden parasta kiinteistöturvapalvelua.

"Secon Systemsillä on vahva kokemus kiinteistöturvallisuusjärjestelmien asiantuntijapalveluista ja erinomainen kyky palvella asiakkaitaan. Yrityskauppa vauhdittaa kasvuamme ja vahvistaa asemaamme Suomen johtavana kiinteistöturvallisuusasiantuntijana ja markkinajohtajana alallamme", summaa AccessPoint Oy:n toimitusjohtaja Hannu Halonen.

Molemmat yhtiöt jatkavat toistaiseksi toimintaansa itsenäisinä ja toisistaan erillisinä yrityksinä. Nykyiset palvelut, henkilöstö ja asiakkuudet jatkuvat ennallaan.

Lisätietoja:
Hannu Halonen
hannu.halonen@accesspoint.fi

Itälahdenkatu 22 A

010 21 96380https://accesspoint.fi

AccessPoint on suomalainen vuonna 2013 perustettu teknisiä kiinteistöturvallisuus- ja aulapalveluita tarjoava yritys. Tarjoamme asiakkaillemme kiinteistöjen turvaksi parhaat teknologiariippumattomat ratkaisut huippuammattilaisten suunnittelemana ja toteuttamana. Liikevaihtomme oli 6,5 miljoonaa euroa vuonna 2017 ja työllistämme noin 70 ammattilaista. www.accesspoint.fi

Secon Systems on suomalainen turvatekniikan palveluita tarjoava yritys, jonka liikevaihto oli noin miljoona euroa vuonna 2017. Yhtiö työllistää 10 ammattilaista. Yrityskaupan jälkeen Secon-konserniin jää kaksi yhtiötä emoyhtiön lisäksi: Secon Security Oy (vartiointipalvelut) ja Secon Service Oy (kiinteistöjen tukipalvelut).

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi