Kiira Korpi valmistautuu tähtirooliinsa Lumikuningattarena – Tule kuulemaan ajankohtaiset uutiset jääshow'sta

Tervetuloa kaikkien aikojen suurimman kotimaisen jääshow’n tiedotustilaisuuteen Helsingin Vanhalle Ylioppilastalolle keskiviikkona 22. syyskuuta klo 11. Tilaisuudessa paljastetaan Lumikuningatar-jääshow'n ajankohtaiset uutiset sekä uusimmat kansainväliset ja kotimaiset esiintyjät.

Jääshow’n työryhmästä ovat paikalla muun muassa Lumikuningattaren tähtiroolin luisteleva Kiira Korpi, jääkiekkoilija Niklas Hagman, visualisti ja valosuunnittelija Mikki Kunttu sekä etäyhteyksien kautta Kertun ja Kain rooleissa luistelevat kansainväliset tähtiartistit. Tilaisuuden juontaa Micaela Röman.

– Yleisö on tottunut näkemään minut sellaisena hymyilevänä ja kauniisti jäällä liikkuvana, niin se voi olla monelle uusi kokemus nähdä minut kovana, äkkipikaisena ja ehkä ilkeänäkin, Lumikuningattaren tähtirooliin valmistautuva Kiira Korpi kertoo.

Tiedotustilaisuudessa on mahdollista tavata ja haastatella tuotannon tunnettuja tähtiä ja nimekkäitä tekijöitä. Paikalla ovat muun muassa:

Taitoluistelijat Kiira Korpi, Mila Kajas ja Susanna Rahkamo
Jääkiekkoilijat Niklas Hagman ja Pekka Saravo
Koreografi ja ohjaaja Reija Wäre
Säveltäjä Tuomas Kantelinen
Valosuunnittelija Mikki Kunttu

Aika: Keskiviikko 22.9. klo 11

Paikka: Vanha Ylioppilastalo, Helsinki

Ilmoittautuminen sekä haastattelupyynnöt:

Medialla on mahdollisuus haastatella esiintyjiä sekä taiteellista ja tuotannollista työryhmää. Haastattelupyynnöt, mahdolliset kysymykset esiintyjille sekä tilaisuuden ennakkoilmoittautumiset linkin takaa löytyvällä lomakkeella tai sähköpostitse tiia.valimaki@tampere-talo.fi

Tiedotustilaisuuden jälkeen on halukkaille tarjolla salaattilounas Vanhalla Ylioppilastalolla.

Lumikuningatar Uros Live Areenalla:
Lauantai 1.1.2022 klo 19
Sunnuntai 2.1.2022 klo 14 (ruotsinkielinen kertojan ääni, n. 10 min esityksen kestosta)
Maanantai 3.1.2022 klo 19

Lumikuningatar on Tampere-talon ja Kantelinen Companyn yhteistuotanto. Lisätiedot: https://lumikuningatar.fi

Tampere-talossa vieraili kesällä jopa 70 000 kulttuurin ystävää – etenkin Toto ja Tähtien sota kiinnostivat12.8.2022 10:23:40 EEST | Tiedote

Tampere-talon näyttelyissä, konserteissa ja Muumimuseossa vieraili kesälomakauden aikana jopa 70 000 kävijää. Suurinta kiinnostusta herättivät perjantaina 5. elokuuta Sorsapuisto Live -uutuustapahtumassa esiintynyt amerikkalainen rockyhtye Toto sekä Tähtien sota -keräilyesineistä koostuva Unofficial Galaxies -näyttely, joka oli esillä Sorsapuistosalissa heinäkuun ajan. Tampere-talon tähtien kesä jatkuu elokuussa, kun Isossa salissa vierailevat Puolustusvoimien varusmiessoittokunta sekä Radion sinfoniaorkesteri solistinaan viulisti Pekka Kuusisto.

Tampere-talon kesänäyttelyillä jo yli 6 000 kävijää – ”Tampereelle on helppo tulla kauempaakin”11.7.2022 12:27:10 EEST | Tiedote

Pohjoismaiden suurin konsertti- ja kongressikeskus Tampere-talo kiinnostaa matkailijoita myös kesäkaudella. Heinäkuun alussa avautuneissa kahdessa kesänäyttelyssä on reilun viikon aikana vieraillut yli 6 000 kävijää. Unofficial Galaxies -näyttely esittelee Tähtien sota -fanimaailmasta tuttuja keräilyesineitä ja ulkomaankirjeenvaihtaja Rauli Virtasen dokumentaarinen valokuvanäyttely maapallon kriisialueiden elämää 50 vuoden ajalta.

Latvian Kansallisbaletin Romeo ja Julia tuo ajattoman tragedian marraskuussa Tampere-taloon4.7.2022 14:15:00 EEST | Tiedote

Kansainväliset balettivierailut jatkuvat Tampere-talossa marraskuussa. Latvian Kansallisbaletti ja Tampere Filharmonia esittävät Sergei Prokofjevin Romeo ja Julia -baletin perjantaina 11. ja lauantaina 12. marraskuuta Tampere-talossa yhteensä kolme kertaa. Orkesteria johtaa Latvian Kansallisoopperan ja -baletin ylikapellimestari Mārtiņš Ozoliņš. Liput ovat nyt myynnissä.

Mediakutsu: Tampere-talon kesänäyttelyissä Tähtien sota -keräilyesineitä ja Rauli Virtasen valokuvanäyttely29.6.2022 19:46:05 EEST | Tiedote

Toivotamme median edustajat vierailemaan ennakkoon Tampere-talon kahdessa kesänäyttelyssä torstaina 30. kesäkuuta klo 13. Unofficial Galaxies -näyttelyssä tutustutaan Tähtien sota -fanimaailmasta tuttuihin keräilyesineisiin, rekvisiittaan, pukuihin ja harvinaisiin lelufiguureihin. Kesän valokuvanäyttelyssä matkataan puolestaan pitkän linjan ulkomaantoimittaja Rauli Virtasen kanssa maapallon kriisialueille aina 1970-luvun Vietnamista nykypäivän Ukrainaan asti.