Kiira Korpi valmistautuu tähtirooliinsa Lumikuningattarena – Tule kuulemaan ajankohtaiset uutiset jääshow'sta

Tervetuloa kaikkien aikojen suurimman kotimaisen jääshow’n tiedotustilaisuuteen Helsingin Vanhalle Ylioppilastalolle keskiviikkona 22. syyskuuta klo 11. Tilaisuudessa paljastetaan Lumikuningatar-jääshow'n ajankohtaiset uutiset sekä uusimmat kansainväliset ja kotimaiset esiintyjät.

Jääshow’n työryhmästä ovat paikalla muun muassa Lumikuningattaren tähtiroolin luisteleva Kiira Korpi, jääkiekkoilija Niklas Hagman, visualisti ja valosuunnittelija Mikki Kunttu sekä etäyhteyksien kautta Kertun ja Kain rooleissa luistelevat kansainväliset tähtiartistit. Tilaisuuden juontaa Micaela Röman.

– Yleisö on tottunut näkemään minut sellaisena hymyilevänä ja kauniisti jäällä liikkuvana, niin se voi olla monelle uusi kokemus nähdä minut kovana, äkkipikaisena ja ehkä ilkeänäkin, Lumikuningattaren tähtirooliin valmistautuva Kiira Korpi kertoo.

Tiedotustilaisuudessa on mahdollista tavata ja haastatella tuotannon tunnettuja tähtiä ja nimekkäitä tekijöitä. Paikalla ovat muun muassa:

Taitoluistelijat Kiira Korpi, Mila Kajas ja Susanna Rahkamo
Jääkiekkoilijat Niklas Hagman ja Pekka Saravo
Koreografi ja ohjaaja Reija Wäre
Säveltäjä Tuomas Kantelinen
Valosuunnittelija Mikki Kunttu

Aika: Keskiviikko 22.9. klo 11

Paikka: Vanha Ylioppilastalo, Helsinki

Ilmoittautuminen sekä haastattelupyynnöt:

Medialla on mahdollisuus haastatella esiintyjiä sekä taiteellista ja tuotannollista työryhmää. Haastattelupyynnöt, mahdolliset kysymykset esiintyjille sekä tilaisuuden ennakkoilmoittautumiset linkin takaa löytyvällä lomakkeella tai sähköpostitse tiia.valimaki@tampere-talo.fi

Tiedotustilaisuuden jälkeen on halukkaille tarjolla salaattilounas Vanhalla Ylioppilastalolla.

Lumikuningatar Uros Live Areenalla:
Lauantai 1.1.2022 klo 19
Sunnuntai 2.1.2022 klo 14 (ruotsinkielinen kertojan ääni, n. 10 min esityksen kestosta)
Maanantai 3.1.2022 klo 19

Lumikuningatar on Tampere-talon ja Kantelinen Companyn yhteistuotanto. Lisätiedot: https://lumikuningatar.fi

Tampere-talo Oy on perustettu 1987 ja ovet avattiin yleisölle 1990. Se on Tampereen kaupungin omistama osakeyhtiö. Talossa on vieraillut jo lähes 10 miljoonaa kävijää. Yhtiön toimitusjohtaja on Paulina Ahokas ja työntekijöitä on 69. Hallituksen puheenjohtaja on Martti Silvennoinen.

Talossa toimivat lisäksi täysimittainen sinfoniaorkesteri Tampere Filharmonia, à la carte ravintola Tuhto ja maailman ainoa Muumimuseo. Talon yhteydessä palvelee Suomen ensimmäinen Courtyard by Marriott -hotelli.

Tampere-talon syyskausi käynnistyy vilkkaan kulttuurikesän jälkeen – ohjelmassa muun muassa Litku Klemetti, Kaija Koo ja Taikarumpu-show26.8.2021 09:32:29 EEST | Tiedote

Tampere-talon popnäyttelyt Keisteri & Kerimov, Ilpo Musto ja Keith Haring Posters sekä Muumimuseo keräsivät kesällä 28 000 vierailijaa. Tampere Filharmonian Puistokonsertti sai kiitosta turvallisuusjärjestelyistään ja tavoitti Ylen kautta suuryleisön. Eloisan kesäkauden jälkeen Tampere-talossa alkaa konserttien ja tapahtumien täyteinen syksy.

Tampereen Kirjamessut – Kirjafestarit 2021 järjestetään joulukuun ensimmäisenä viikonloppuna30.6.2021 08:51:45 EEST | Tiedote

Tampereen Kirjamessut – Kirjafestarit 2021 järjestetään tänä vuonna 4.-5. joulukuuta Tampere-talossa. Festareille tulee yli 250 ohjelmanumeroa ja puheenvuoroa seitsemällä eri lavalla, vuoden 2021 kärkikirjailijoita kaikista genreistä sekä viime vuodelta siirtyneitä tärkeitä teemoja ja kirjallisuuden tähtihetkiä. Lauantaina 4. joulukuuta festareilla jaetaan myös perinteinen Tulenkantaja-palkinto. Osa ohjelmasta myös striimataan ja tallennetaan.

Yhdysvaltain suurlähetystö tarjoaa maksuttoman päivän Tampere-talon kesänäyttelyissä 4. heinäkuuta – Yhdysvaltojen itsenäisyyspäivänä kunnioitetaan AIDSiin menehtyneen taiteilija Keith Haringin muistoa29.6.2021 07:55:00 EEST | Tiedote

Yhdysvaltain suurlähetystö kunnioittaa vuonna 1990 AIDSiin menehtyneen amerikkalaisen katutaiteilija Keith Haringin muistoa. Yleisö pääsee Yhdysvaltain itsenäisyyspäivän kunniaksi 4. heinäkuuta maksutta Tampere-talon Keith Haring Posters -taidenäyttelyyn sekä Ilpo Musto: London Calling -näyttelyyn.

Tampere-talo teki mittavia uudistuksia koronasulun aikana – Ison salin valaistus ja talon saniteettitilat uusittiin ja aurinkovoimalan laajennus on rakenteilla17.6.2021 07:50:00 EEST | Tiedote

Tampere-talo ja sen omistaja Tampereen kaupunki ovat käyttäneet koronasulun ajan tehokkaasti tekemällä merkittäviä toiminnallisia ja kestävän kehityksen uudistuksia talossa. Ison salin yleisvalaistus uusittiin kokonaisuudessaan ja Ison salin katolle on rakenteilla aurinkovoimalan kolmas lisäosa. Lisäksi Tampere-talon pääaulan naisten saniteettitilat on täysin uudistettu. Tampere-talo on kiinteistönä Suomen ensimmäinen hiilineutraali kongressi- ja konserttikeskus.