Kilpailuvirasto hyväksynyt Sihdin myynnin Adeccolle

Adecco Groupiin kuuluva Adecco Finland Oy vahvistaa tänään yrityskaupan, jossa ilmoitetaan Adeccon ostaneen Sihti-konsernin. Sihti on tällä hetkellä voimakkaimmin kasvava henkilöstöpalvelualan yritys Suomessa. Yrityskauppa on vahvistettu kilpailuviranomaisten toimesta.

Sihti palvelee asiakkaitaan monipuolisilla HR-ratkaisuilla kuudenkymmenen kollegan voimin kymmenessä kaupungissa. Sihti on erityisen vahva rakennus- ja teollisuussektoreilla.

Adecco Finland toimii kolmessatoista kaupungissa tarjoten laajalle asiakaskunnalleen työvoimapalveluja lähes kaikilla toimialoilla.

Yhdistyessään Adecco ja Sihti muodostavat yhden johtavista henkilöstöpalveluyrityksistä Suomessa.

Adecco Finland kuuluu Adecco Groupiin, joka on maailman johtava henkilöstöratkaisuja tuottava yritys. Adeccolla on globaalisti 32 000 työntekijää 5 100 yksikössä yli 60 maassa ympäri maailman. Adecco Groupin pääkonttori sijaitsee Zürichissä Sveitsissä.

Lisätiedot:

Ketil Kjeldsberg, Country Manager, Adecco Finland, ketil.kjeldsberg@adecco.fi,

Jukka-Pekka Annala, Managing Director, Sihti-konserni, jp@sihti.fi, 050 4444455

Avidly (ent. Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää lähes 250 henkilön voimin 15 toimipisteessä. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli noin 16 miljoonaa euroa ja liikevoitto miljoona euroa. www.zeelandfamily.fi