Kingi taksikyyti Linnanmäelle aloittaa toimintansa

Tänä kesänä Linnanmäki lanseeraa aivan uudenlaisen Lintsin Parkki & Pirssi -palvelun yhdessä Taksi Helsingin kanssa. Pian Linnanmäelle saavutaan vaivattomasti Messukeskuksen etäparkista huvittelemaan Taksi Helsingin kyydillä.

Linnanmäki ja Taksi Helsinki lanseeraavat varsin veikeän palvelun autolla saapuville huvittelijoille tällä kaudella. Kesäkuun 25. päivästä alkaen auton voi parkkeerata huvipuistopäivää varten Messukeskukseen, josta asiakas pääsee Taksi Helsingin kyydillä Linnanmäelle. Huvittelun ja herkuttelun jälkeen taksi kuljettaa jouhevasti takaisin omalle autolle.

Hintaa palvelulla on autokunnalle 13 euroa, joka maksetaan Linnanmäellä pääportin läheisen Cineman lippuluukulle.

”Haluamme tarjota asiakkaillemme helpon tavan päästä nauttimaan huvipuistopäivästä, ilman huolta parkkiruudun löytämisestä. Taksikyyti tarjoaa joustavuutta ja hivenen ylellisyyttäkin siirryttäessä huvipuiston riemuihin”, Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin kertoo.

Lintsin Parkki & Pirssi -palvelu on aivan uudenlainen toimintamuoto huvipuistossa.

”Lähdemme innolla tuomaan uutta konseptia markkinoille yhteistyössä Linnanmäen kanssa. Lintsin Parkki & Pirssi tulee varmasti sujuvoittamaan kesänviettäjien huvipuistopäivää, sillä taksikyyti on aina sekä nopea että yksilöllinen palvelumuoto”, kertoo Taksi Helsingin toimitusjohtaja Jari Kantonen.

Lintsin Parkki & Pirssi -palvelu kuljettaa huvittelijoita Messukeskuksen ja Linnanmäen välillä 25.6.-12.8.2018. Auton pysäköityään asiakas voi tilata kyydin soittamalla Taksi Helsingin numeroon 0100 0700. Aamun ja illan ruuhkaisimpina aikoina asiakkaita kuljetetaan huvipuiston ja Messukeskuksen välillä myös pikkubussilla. Tällöin bussi liikennöi puolen tunnin välein. Huvittelupäivän päätyttyä asiakas saa kyydin takaisin Messukeskukselle Lintsin Parkki & Pirssi -pysäkiltä, aivan pääportin edestä. Viime kesänä asiakkaita palvellut Linnanmäen Linja korvautuu Lintsin Parkki & Pirssi -palvelulla.

Lisätietoa palvelusta voi lukea Linnanmäen verkkosivustolta osoitteessa: www.linnanmäki.fi/fi/tietoa-puistosta/saapuminen

Pia Adlivankin, Lasten Päivän Säätiö, toimitusjohtaja, puh. 040 418 7788, pia.adlivankin@linnanmaki.fi

Jari Kantonen, Taksi Helsinki, toimitusjohtaja, puh. 040 543 1438, jari.kantonen@taksihelsinki.fi

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja lastensuojelutyölle. Vuoden 2018 lahjoitustavoite on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat lastensuojelutyötä. Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2018 ovat SOK/HOK Elanto, Unilever Finland Oy, Oy Hartwall Ab, MTV Oy sekä Bauer Media Oy. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.

Taksi Helsinki Oy on pääkaupunkiseudun ja Suomen suurin taksitoimija 1340 taksilla. Asiakaslähtöinen kehitystyö, laadunvalvonta ja uusien palvelutuotteiden kehitys ovat tekijöitä, joilla Taksi Helsinki haluaa varmistaa asiakastyytyväisyyden nyt ja tulevaisuudessa. Taksitilauksen vaivattomuus, luotettavuus ja monipuoliset tilaustavat ovat keskeinen osa Taksi Helsingin asiakaspalvelukonseptia.

KUTSU lehdistötilaisuuteen: Hyppää Taigan siiville jo ennakkoon Valokarnevaalin loistavien tähtihetkien lomassa!27.9.2018 12:23Tiedote

Päivä: To 11.10.2018 Klo: 14-15.30 (ilmoittautuminen klo 14, tilaisuus alkaa klo 14.30) Paikka: Linnanmäen Huvipuisto, Pohjoinen sisäänkäynti, Tivolikuja 1, Helsinki Ilmoittautuminen lomakkeella, päättyy pe 5.10. klo 12.00 Tervetuloa kuulemaan, miten Linnanmäen kaikkien aikojen isoin hanke, Taiga-ratalaitteen rakentaminen, edistyy. Paljastamme lehdistötilaisuudessa myös koko rataprofiilin ja saatte Kinossamme esimakua, miltä laitteen kyyti tulee tuntumaan. Haluamme kutsua lehdistön edustajat myös kokemaan Linnanmäen 14. Valokarnevaalin, jonne Ivana Helsinki on suunnitellut loistavia tähtihetkiä. Lehdistötilaisuudessa Paola Suhonen on paikalla kertomassa, miten Valokarnevaalilla tulee yhdistymään muoti, musiikki ja valo. Lehdistötilaisuus kestää noin tunnin (klo 15.30 asti), jonka jälkeen on mahdollisuus kokea kaverin kanssa Valokarnevaalin tähtihetket puiston avautuessa samaan aikaan! Linnanmäki antaa osallistujille omatoimista tutustumista varten kaksi ranneketta. Huomaathan, että til

Valokarnevaali täynnä säkenöiviä tähtihetkiä27.9.2018 11:11Tiedote

Helsingin perinteisiin piirtynyt Valokarnevaali saa Linnanmäen säkenöimään lokakuussa. Tänä vuonna teematapahtumassa nähdään ainutlaatuisia tähtihetkiä, jotka ovat suunniteltu yhteistyössä Ivana Helsingin kanssa. Valokarnevaali huipentuu kauden päätösviikonloppuna, kun puistossa nähdään kahtena iltana DJ Alex Mattsonin esitys, jonka kruunaa loistava lasershow! Karnevaali järjestetään 11.-21.10.2018.