Kirja on nyt #kirja

Kustantajat avaavat uuden #kirja-sivuston. Mukana yhteistyössä ovat WSOY, Tammi, Johnny Kniga, Gummerus, Siltala, Teos, CrimeTime ja Paasilinna. Lisää kustantajia liittyy palveluun syksyn aikana.

”Vihdoin Suomessa on palvelu, joka kokoaa yhteen kirjoihin liittyvää verkkosisältöä sekä reaaliaikaista sosiaalisen median keskustelua”, sanoo Bonnier Books Finlandin toimitusjohtaja Timo Julkunen.

#kirja yhdistää kirjat ja ihmiset. Tavoitteena on, että kirjat saavat palvelun avulla uusia lukijoita. Palvelusta löytyy lukuvinkkejä, käyttäjien arvioita, ajankohtaisia aiheita ja artikkeleja, tietoa kirjailijoista ja heidän teoksistaan.

#kirja tuo sosiaalisen median virtana lukemisen ilmiöt ja päivänpolttavat puheenaiheet yhteen ja samaan paikkaan. Hashtag-tunnisteita käyttämällä jokainen voi vaikuttaa ja osallistua palvelun sisältöön missä vain.

”Kirjanystävät pääsevät palvelussa osaksi kirjailijoiden ja muiden lukijoiden muodostamaa yhteisöä, kun taas satunnaiset kirjanostajat löytävät sieltä helposti esimerkiksi seuraavan isänpäivä- tai joululahjavinkin”, sanoo #kirja-projektin vetäjä, kehityspäällikkö Johanna Snell.

#kirja kutsuu käyttäjiä tapahtumiin ja tarjoaa kirjaetuja. Se on myös helppo tie kirjakauppaan.

Palvelu on osoitteessa www.kirja.fi.

#kirja-video

Lisätiedot:
Bonnier Books Finland, toimitusjohtaja Timo Julkunen puh. +358 10 5060 009
Bonnier Books Finland, kehityspäällikkö Johanna Snell puh. +358 10 5060 343

******************************************************************************************

Huomioithan, että Tammen, WSOY:n ja Johnny Knigan kirjailija- ja kirjatiedot löytyvät jatkossa #kirjasta

WSOY, Tammi ja Johnny Kniga siirtävät kirjojensa tuotetiedot sekä kirjailijatiedot uuden
#kirja-palvelun alle 16.9.2014 alkaen. Tiedot löytyvät jatkossa osoitteesta www.kirja.fi.

Kuvapankit säilyvät kustantamojen omilla verkkosivustoilla:
WSOY ja Johnny Kniga www.wsoy.fi, http://extranet.wsoy.fi/kuvapankki
TAMMI www.tammi.fi , http://www.tammi.fi/kuvapankki

WSOY:n, Tammen ja Johnny Knigan viestinnän yhteystiedot:
Arvostelukappalepyynnöt:
tiedotus@tammi.fi ja tiedotus@wsoy.fi

Viestintäpäällikkö, kaunokirjallisuus ja asiaproosa, Satu-Maria Rastas p. 010 5060 130
Viestintäpäällikkö, lasten- ja nuortenkirjat ja tietokirjat, Petra Majander p. 0505289736
Tiedottaja Tuuli Leppänen, kaunokirjallisuus ja asiaproosa, p. o10 5060 190
Tuottaja Mari Nieminen, p. 010 5060 128 (tietokirjat)