Kirjatalon myymäläpäällikkö Aki Järvinen siirtyy S&S:ään

Kustantamo S&S:n myyntitiimi vahvistuu, kun kokenut kirja-alan ammattilainen Aki Järvinen aloittaa S&S:n myyntipäällikkönä kesäkuussa. Alalla tunnettu Järvinen on työskennellyt pitkään Akateemisessa Kirjakaupassa ja sitä ennen muun muassa Ruotsissa verkkokaupan parissa.

"Unelmani on jo pitkään ollut työ kustantamopuolella ja olen todella iloinen päästessäni nyt kehittämään kirjamyyntiä kustantajan näkökulmasta. Akateeminen on tarjonnut viime vuosina ainutlaatuisen näköalapaikan kirjamaailmassa, ja S&S:n tiimin jäsenenä pääsen jatkossa sekä hyödyntämään kokemuksiani että laajentamaan osaamistani", Aki Järvinen kertoo.

"On mahtavaa, että saamme tällä rekrytoinnilla vahvistettua asemaamme suomenkielisen kustantamisen kentällä. Kirjojen myynti on aina ollut meille iloinen asia, ja nyt voimme paneutua siihen entistä paremmilla resursseilla. Akin laaja kokemus ja näkemys muuttuvasta alasta on omiaan tukemaan strategiaamme laadukkaan kirjallisuuden kaupallisena kustantajana", toteaa Schildts & Söderströmsin toimitusjohtaja Mari Koli.

Kustantamo S&S on osa Schildts & Söderströms -kustantamoa ja julkaisee vuodessa noin 60 nimekettä suomenkielistä kauno-, tieto- ja lastenkirjallisuutta.

Johanna Ruohonen kirjoitti ainutlaatuisen teoksen jalkapallosta, jota naiset pelaavat27.4.2022 13:20:20 EEST | Tiedote

Johanna Ruohosen Naisten laji – Kirja jalkapallosta sukeltaa jalkapallon historiaan ja nykypäivään. Miksi Englannissa kiellettiin naisten jalkapallo yleisöennätysten jälkeen, miksi Fifa vaatii nais-etuliitteen lisäämistä kisalähetyksiin, miksi naiset eivät saa pelata parhailla stadioneilla ja ennen kaikkea mikä saa lukemattomat naiset palaamaan pelikentille kaikesta huolimatta.