Kitararokkia ja akustista tunnelmointia Silvennoisen ja Maijasen tapaan Kangasala-talossa

Silvennoinen & Maijanen Band soittaa Kangasala-talossa kaksi konserttia perjantaina 10.11. ja lauantaina 11.11.2017. Konsertin ohjelmistossa soivat mestarien omat kappaleet sekä yhteiset suosikit.
Silvennoinen & Maijanen Band soittaa Kangasala-talossa kaksi keikkaa peräkkäisinä päivinä. Kuvaaja Leif Laaksonen

Ilta alkaa akustisesti artistien omilla suomenkielisillä hittikappaleilla. Loppupuolella päästään nauttimaan 1960–70 -lukujen brittiläisestä ja suomalaisesta rockista, kuten Creamin, Royalsin ja Rock `n` Roll Bandin tuotannosta.

Konsertissa kuultavia kappaleita on harvemmin mahdollista kuulla miesten omilla soolokeikoilla.

Heikki Silvennoisen ja Pave Maijasen lisäksi bändissä soittavat rumpali Jani Auvinen sekä basisti Janne Rajala. Molemmat ovat Heikki Silvennoisen SF-Bluesin luotettuja muusikoita ja mukana Silvennoinen & Maijanen Bandin kokoonpanossa alusta lähtien.

Pave Maijasen ja Heikki Silvennoisen ensikohtaaminen ajoittuu 1970-luvun loppuun. Tuolloin pinnalla olleet Maijasen Royals ja Silvennoisen Tabula Rasa olivat aikansa hengenheimolaisia – molemmat progahtavia bändejä.

Ensitapaamisesta kului kauan ennen kuin miehet aloittivat musiikillisen yhteistyön vuonna 2012, jolloin Saariselällä, hienon yhteisen keikan jälkeen perustettiin Silvennoinen & Maijanen Band.

Silvennoinen & Maijanen Band Kangasala-talossa pe 10.11.2017 klo 19 ja la 11.112017 klo 19, Liput Kangasala-talolta 32/28 €, Lippu.fi alk. 35,50/30,50 € sis. Lippu.fi palvelumaksun.

Tiedottaja