Kiti Kokkosen Suomen Komediateatterin päänäyttämöksi Linnanmäen Peacock-teatteri

Suomen Komediateatteri alkaa hallinnoimaan ympärivuotisesti Linnanmäen Peacockin ohjelmasisältöä 1.7.2018 alkaen. Teatterin taiteellinen johtaja Kiti Kokkonen ja viihteen monialainen ammattilainen Jarkko Tamminen sekä teatterin varatoimitusjohtaja Jan Streng suunnittelevat yhdessä monipuolista kulttuuri- ja viihdesisältöä Peacockiin. Luvassa on revyytä, lastenteatteria, komediaa, musiikkia ja huumoria. Kokkonen ja Tamminen vastaavat yhdessä ohjelmasisällöistä. Kaksikko tekee ensimmäistä kertaa yhteistyötä tässä mittakaavassa.
Kiti Kokkonen, Pia Adlivankin, Jan Streng ja Jarkko Tamminen. (Kuva: Irene Kangasniemi)

”Luvassa on laadukasta ja monipuolista sisältöä. Tarkoitus on saada myös nuorta sukupolvea ja uutta yleisöä teatterin ja kulttuurin pariin. On ollut inspiroivaa tehdä yhteistyötä Jarkko Tammisen kanssa”, Kokkonen kommentoi.

”On mahtavaa päästä rakentamaan ympärivuotista ohjelmistoa legendaariselle näyttämölle Kitin kanssa. Luvassa on hulvatonta viihdettä ja upeita musiikkielämyksiä”, Jarkko Tamminen sanoo.

Linnanmäen Huvipuistossa iloitaan, että on löytynyt hyvä kumppani tuomaan monipuolista ohjelmaa Peacock-teatteriin. ”Peacockissa on tarjoiltu yleisölle viihdettä jo vuodesta 1950 alkaen. On hienoa saada Suomen Komediateatterin kaltainen toimija taloon, jonka arvot kohtaavat kanssamme”, kommentoi Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin

Syksyn huipennus: Maailmanlopun revyy – Viimeinen show jonka tarvitset
Suomen Komediateatteri tekee paluun revyy-teatterin huipulle päivittämällä taiteenlajin uudelle sukupolvelle. Komediateatteri on kutsunut ikäryhmänsä kirkkaimmat kirjoittaja- ja näyttelijätähdet tehtävää suorittamaan, ja he ottivat haasteen vastaan.
Lavalle nousevat muun muassa Putous-voittajat Riku Nieminen ja Kiti Kokkonen. Revyyn ohjaajana nähdään Anna Dahlman (Siskonpeti, Heinähattu- ja Vilttitossu), jolle revyy on ensimmäinen teatteriohjaus. Maailmanlopun revyy saa ensi-iltansa 25.10.2018

Liput:
39 eur/ 59 eur kpl
Show & dinner -paketti alk. 159 €+ alv.

Lipunmyynti:
www.ticketmaster.fi
Show & dinner -paketit: TMG Events Oy, myynti@tmgevents.fi,09 689 99 800
Yritysmyynti ja lehdistöliput: Suomen Komediateatteri Oy, teatteri@suomenkomediateatteri.fi, 010 821 27 01

Pressikuvat: www.suomenkomediateatteri.fi/media

Sosiaalinen media:
IG @suomenkomediateatteri // @peacock_teatteri // FB suomen komediateatteri // peacock-teatteri
#maailmanlopunrevyy #suomenkomediateatteri #peacock

Lisätiedot:
Tuotanto: Suomen Komediateatteri, Jan Streng, 040 733 5929, jan.streng@suomenkomediateatteri.fi
Viestintä: ProPromotion Oy, Taija Holm, 040 748 3435, taija@propromotion.fi

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja lastensuojelutyölle. Vuoden 2018 lahjoitustavoite on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat lastensuojelutyötä. Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2018 ovat SOK/HOK Elanto, Unilever Finland Oy, Oy Hartwall Ab, MTV Oy sekä Bauer Media Oy. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.