Kivijärvelle rakennetaan uusi Sale-myymälä vanhan tilalle

Osuuskauppa Keskimaa on päättänyt rakentaa uuden Sale-myymälän vanhan tilalle Kivijärvellä. Uusi lähes 700 neliön kiinteistö rakennetaan nykyiselle tontille. Vanha myymälä palvelee uuden myymälän avaukseen asti.

Uuden Sale Kivijärven julkisivu.

Sale Kivijärven myymälä korvataan täysin uudella moduulirakenteisella myymälällä, joka rakennetaan nykyiselle tontille vanhan myymälän palvellessa aina uuden myymälän avajaisiin asti. Uuteen kiinteistöön tulee myymäläneliöitä n. 400 m² ja taustatiloja n. 250 m². Uusi myymälä valmistuu kesäkauppaan 2019.

Remontin sijaan päädyttiin rakentamaan kokonaan uusi kiinteistö, koska nykyisen kiinteistön kunto oli jo verrattain huono ja tulevien vuosien korjaustarpeet olisivat olleet mittavia. Rakentamalla kokonaan uuden myymälän pystymme tarjoamaan kivijärveläisille nykyaikaiset myymälätilat.

− Uuteen myymälään on tulossa mm. paljon toivotut liukuovet, asiakas-wc sekä mökkiläisille vedenottopiste. Myymälän kalustamisessa huomioidaan erityisesti energiatehokkuus ja hiilijalanjälki mm. muuttamalla kylmäkalusteet ovellisiksi. Valikoiman suunnittelussa haluamme ottaa huomioon paikallisen kysynnän ja tuotetoiveet, kertoo ryhmäpäällikkö Jarkko Elola

− Haluamme jatkossa palvella asiakkaitamme entistäkin paremmin ja olemme kuunnelleet herkällä korvalla asiakkaidemme toiveita tuotevalikoiman suhteen. Uudessa myymälässä laajennamme mm. tuoretuotevalikoimaa lähes kaikissa tuoteryhmissä ja pidämme kiinni kivijärveläisille tärkeistä tuoteryhmistä myös kuivissa elintarvikkeissa. Vaikka myymälätilat tulevat olemaan hieman aikaisempaa pienemmät, niin uskon, että moderneilla myymäläkalusteilla ja toteutuksilla lopputuloksena on entistä paremmin kivijärveläisten tarpeita palveleva valikoima, lisää myymäläpäällikkö Mikko Romo.

Uuden myymälän rakennustyöt alkavat tammikuussa työmaa-aitauksien rakentamisella. Elementtitoimitusten osalta yhteistyökumppaniksi on valittu FM-Haus Oy. Vanhan myymälän purkaminen aloitetaan välittömästi uuden myymälän avajaisten jälkeen, joten parkkipaikat ja pihat valmistuvat lopullisesti vasta purun päätyttyä.

Lisätietoja:
Sale-ryhmäpäällikkö, Jarkko Elola, 010 767 3029
Sale Kivijärven myymäläpäällikkö, Mikko Romo, 010 767 5314

Uuden Sale Kivijärven julkisivu.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.

Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen21.5.2019 09:50:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

Keskimaa tekee yhteistyötä yli 120 keskisuomalaisen lähituottajan kanssa15.5.2019 09:21:33 EESTTiedote

Lähialueen pienet ja suuret elintarvikealan yritykset ovat Osuuskauppa Keskimaalle merkittäviä yhteistyökumppaneita. Keskimaan kaupoissa myytiin viime vuonna omalla toimialueellamme valmistettuja tuotteita 22,7 miljoonalla eurolla. Keskimaa järjestää toimipaikoissaan 16.−18.5.2019 Ruokaa läheltäsi -lähituottajatapahtuman, jossa yli 60 lähituottajaa esittelee tuotteitaan. Päätapahtumapaikkana on Prisma Seppälä.