Kivijärvelle rakennetaan uusi Sale-myymälä vanhan tilalle

Osuuskauppa Keskimaa on päättänyt rakentaa uuden Sale-myymälän vanhan tilalle Kivijärvellä. Uusi lähes 700 neliön kiinteistö rakennetaan nykyiselle tontille. Vanha myymälä palvelee uuden myymälän avaukseen asti.

Uuden Sale Kivijärven julkisivu.

Sale Kivijärven myymälä korvataan täysin uudella moduulirakenteisella myymälällä, joka rakennetaan nykyiselle tontille vanhan myymälän palvellessa aina uuden myymälän avajaisiin asti. Uuteen kiinteistöön tulee myymäläneliöitä n. 400 m² ja taustatiloja n. 250 m². Uusi myymälä valmistuu kesäkauppaan 2019.

Remontin sijaan päädyttiin rakentamaan kokonaan uusi kiinteistö, koska nykyisen kiinteistön kunto oli jo verrattain huono ja tulevien vuosien korjaustarpeet olisivat olleet mittavia. Rakentamalla kokonaan uuden myymälän pystymme tarjoamaan kivijärveläisille nykyaikaiset myymälätilat.

− Uuteen myymälään on tulossa mm. paljon toivotut liukuovet, asiakas-wc sekä mökkiläisille vedenottopiste. Myymälän kalustamisessa huomioidaan erityisesti energiatehokkuus ja hiilijalanjälki mm. muuttamalla kylmäkalusteet ovellisiksi. Valikoiman suunnittelussa haluamme ottaa huomioon paikallisen kysynnän ja tuotetoiveet, kertoo ryhmäpäällikkö Jarkko Elola

− Haluamme jatkossa palvella asiakkaitamme entistäkin paremmin ja olemme kuunnelleet herkällä korvalla asiakkaidemme toiveita tuotevalikoiman suhteen. Uudessa myymälässä laajennamme mm. tuoretuotevalikoimaa lähes kaikissa tuoteryhmissä ja pidämme kiinni kivijärveläisille tärkeistä tuoteryhmistä myös kuivissa elintarvikkeissa. Vaikka myymälätilat tulevat olemaan hieman aikaisempaa pienemmät, niin uskon, että moderneilla myymäläkalusteilla ja toteutuksilla lopputuloksena on entistä paremmin kivijärveläisten tarpeita palveleva valikoima, lisää myymäläpäällikkö Mikko Romo.

Uuden myymälän rakennustyöt alkavat tammikuussa työmaa-aitauksien rakentamisella. Elementtitoimitusten osalta yhteistyökumppaniksi on valittu FM-Haus Oy. Vanhan myymälän purkaminen aloitetaan välittömästi uuden myymälän avajaisten jälkeen, joten parkkipaikat ja pihat valmistuvat lopullisesti vasta purun päätyttyä.

Lisätietoja:
Sale-ryhmäpäällikkö, Jarkko Elola, 010 767 3029
Sale Kivijärven myymäläpäällikkö, Mikko Romo, 010 767 5314

Uuden Sale Kivijärven julkisivu.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan Iloa auttaa -hyväntekeväisyyskampanjassa äänestettiin liikkumisen ja leikkimielen puolesta16.9.2019 09:45:48 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa toteuttaa jo kolmannen kerran Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanjan, jossa keskitytään keskisuomalaisille iloa ja hyvää mieltä tuottaviin konkreettisiin tekoihin. Tänä vuonna asiakasomistajilta kysyttiin mielipidettä lahjoituskohteesta. 18.8. päättyneeseen äänestykseen osallistui lähes 8 000 asiakasomistajaa. Eniten ääniä keräsi Liikkumista ja leikkimieltä -teema.

Keskimaan S-market Kolmikulmaan ja S-market Kuokkalaan mittavat myymäläuudistukset13.8.2019 10:12:40 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa uudistaa S-market Kolmikulman ja S-market Kuokkalan Jyväskylässä. Molemmat S-marketit remontoidaan uudistuneen S-market -ilmeen mukaisiksi myymälöiksi. Myymäläuudistuksessa kaikki myymäläkalusteet uusitaan kylmäkalusteita myöten. Remonttityöt alkavat elokuun lopulla. S-marketien uudistuksien myötä tavoitteena on tarjota asiakkaille entistä parempi ostokokemus.