Klassisen Voimanoston SM-kilpailut, miesten sarja 93 kg

Klassisen voimanoston SM-kisat jatkuivat Ylitorniolla miesten 93 kg:n sarjalla. Kilpailun järjestelyistä vastasivat Suomen Voimanostoliitto yhdessä Aavasaksan Kisan kanssa.

Klassisen voimanoston SM-kilpailuissa miesten sarja 93 kg:a päätti toisen kilpailupäivän launtaina.

Savonlinnan Jyryn Teemu Mutikainen hallitsi sarjaa suvereenisti yhteistuloksella 730,0 kg:a. Hopealle nosti Tammelan Ryskeen Markus Alitalo ja pronssille Power Team Palokan Petri Heikkinen.

1) Teemu Mutikainen, SaJy, (Jalkakyykky 270,0/Penkkipunnerrus160,0/Maastanosto 300,0) 730,0 kg, 2) Markus Alitalo (242,5/165,0/285,0) 692,5, 3) Petri Heikkinen, PTP, (232,5/150,0/305,0), 687,5 kg.

Sarjan 93,0 kg kaikki nostot ovat nähtävissä tällä kanavalla.