Klipschin uutuuskaiuttimet haastavat soundbarit

Kansainvälinen audioyhtiö Klipsch lanseeraa uudet The Fives -aktiivikaiuttimet osana palkittua Heritage Wireless -kaiutinmallistoa. The Fives -kaiuttimet ovat brändin ensimmäiset aktiivikaiuttimet, jotka voi kytkeä suoraan televisioon HDMI-ARC-liitännällä. Laadukkaan kokonaisuuden viimeistelee puuvaneri sekä metalliset painikkeet ja säätimet, joissa on kunnon tuntuma. The Fives -kaiuttimet yhdistävät Paul W. Klipschin perinnön akustiikasta ja perinteikkäästä muotoilusta tämän päivän teknologiaan. Kaiuttimet ovat saatavana heinäkuusta alkaen Klipschin valtuutetuilta jälleenmyyjiltä kautta maan.

Klipsch Heritage Wireless The Fives -kaiuttimissa on niihin varta vasten suunnitellut sisäänrakennetut vahvistimet, jotka tuottavat huoneen täyttävän äänen ilman tarvetta erilliseen kotiteatterivahvistimeen. Kaiuttimet ovat äärimmäisen monikäyttöiset, helpot ottaa käyttöön ja liitettävissä lähes mihin tahansa äänilähteeseen. HDMI Audio Return Channel (ARC) -toimintoa tukevaan televisioon liitettynä kaiuttimet tuottavat korkealuokkaisen stereo-hifiäänen. Lisäksi kaiuttimien äänenvoimakkuuden säätö onnistuu television kaukosäätimellä, ja televisio pystyy hallitsemaan kaiuttimien virrankytkentää.

HDMI-ARC-yhteensopivuuden lisäksi The Fives sisältää levysoitinesivahvistimen, Bluetooth-liitettävyyden, digitaalisen optisen liitännän, analogiset RCA-liittimet ja USB-sisääntulon. Subwoofer-ulostulo on myös sisällytetty kaiuttimiin.

The Fives hyödyntää palkittua Klipsch Referencen teknologiaa, jonka ansiosta kaiuttimet tuottavat voimakkaan ja tarkan äänen vahvistetulla bassolla ja matalalla vääristymällä. Sisäänrakennettu matalien bassoäänien ekvalisointi vastaa korvan kykyä kuulla matalia ääniä. Sen ansiosta bassot toistuvat voimakkaasti millä tahansa äänitasolla. The Fives sisältää myös 192kHz/24-bit dekoodauksen korkealaatuisen audion toistoon.

Maksuttoman Klipsch Connect App -sovelluksen avulla kaiuttimiin on saatavissa firmware-ohjelmistopäivityksiä, sähköisiä käyttöohjeita ja paljon muuta.

Klipsch Heritage Wireless The Fives -kaiuttimet ovat saatavissa mattamustalla tai pähkinäpuun värisellä vaneriviimeistelyllä ja kudotuilla kankaisilla etumaskeilla.

The Fives aktiivikaiuttimet

• Taajuusalue: 50 Hz–25 kHz
  • Teho: 160 W (320 W huippu), 60 W matalat taajuudet, 20 W korkeat taajuudet
  • Kotelointi: MDF-levy puuvaneripinnoituksella
  • Koko: 304,8 x 165,1 x 239,95 mm
    Paino: pääkaiutin 5,35 kg, stereopari 4,85 kg
  • Värit: pähkinäpuu ja mattamusta
    Sisällytetyt varusteet: virtajohto, kaukosäädin, 4 m kaiutinkaaplia sekä USB- ja HDMI-kaapelit
  • Hinta: 949 euroa/pari
  • Jälleenmyynti: valtuutetut Klipsch jälleenmyyjät

Klipsch Audio -maahantuonti

kuluttajatiedustelut
020 198 6200, loudgroup@loudgroup.fi

Loud Group, Niki Vaha
Niki.vaha@loudgroup.fi, 040 722 5572

Viestintä:

Tivoli Audion kolme uutuutta täyttävät kodin upealla soundilla29.9.2020 10:43:52 EESTTiedote

Ajattomasta muotoilusta, korkealuokkaisesta äänestä ja helppokäyttöisyydestä tunnettu Tivoli Audio on uudistanut mallistonsa kulmakivituotteita. Klassikkopöytäradio Model One on saanut One+ -mallissa kevyen digitaalisen päivityksen unohtamatta alkuperäistä ikonista muotokieltä. Pari vuotta sitten julkaistut Model One Digital ja Music System Home uudistuvat molemmat Generation 2 -malleilla. Uutuudet ovat saatavilla valtuutetuilta Tivoli Audio jälleenmyyjiltä lokakuun lopussa.

Tivoli Audion uusi Revive-kaiutin vapauttaa pöydät kaaoksesta26.11.2019 13:36:39 EETTiedote