Kodin Terra on nyt Prisma Rauta

S-ryhmä panostaa jatkossa rautakauppaan Prisman johdolla ja yhdistää eri rautakaupan brändinsä yhden, Prisma Rauta -nimen alle. Täten myös Kodin Terra Hämeenlinna on jatkossa Prisma Rauta Hämeenlinna. Valikoimaa ja palveluita kehitetään entisestään.
Entisten Kodin Terra -myymälöiden osalta ensivaiheessa muutos näkyy myymälöiden uutena nimenä. Prisma Rauta -myymälöiden ilmettä ja valikoimaa kehitetään askel kerrallaan lähivuosina.

- Kodin Terra Hämeenlinnan muutos näkyy ensivaiheessa uutena nimenä. Prisma Rauta -myymälöiden ilmettä ja valikoimaa kehitetään askel kerrallaan lähivuosina ja paikallisesti panostamme erityisesti rakentamisen ja remontoimisen sekä puutarhan tuotealueisiin, Prisma Rauta Hämeenlinnan johtaja Marko Heinonen kertoo.

Kodin Terran verkkokaupan tuotteet löytyvät jatkossa osoitteessa Prismarauta.fi.

- Rautakaupassamme yritysmyynti on ollut vahvalla kasvu-uralla viime vuosina. Haluamme jatkossa palvella sekä kuluttaja- että ammattiasiakkaitamme heidän tarpeitaan vastaavalla tavalla kehittämällä palveluita yhdessä asiakkaiden kanssa ja myös viestimällä entistä vahvemmin jo olemassa olevista palveluistamme. Nyt Prisma Raudaksi muuttuvassa entisessä Kodin Terra -myymälässämme on esimerkiksi hyvin toimiva noutomyymälä, johon voi ajaa sisään ja pakata ostokset rauhassa sateelta suojassa autoon, sanoo toimialajohtaja Saija Vuorinen.

Viimeiset kaksi vuotta ovat tunnetusti olleet kotoilun aikaa ja moni suomalainen on innostunut paitsi sisustamaan myös remontoimaan kotiaan tai pihaansa. Uudistuneesta Prisma Rauta Hämeenlinnasta löytyy myös Laattapisteen shop in shop –piste. Osuuskauppa Hämeenmaa kehittää jatkossa rautakauppaa niin erillisessä Prisma Rauta -suuryksikössä kuin Prisma-myymälöissä.

Prisma Rauta Hämeenlinna, Katsastusmiehentie 9, 13130 Hämeenlinna

Saija Vuorinen, toimialajohtaja (käyttötavarakauppa), puh. 050 538 4738
Marko Heinonen, johtaja, Prisma Rauta, puh. 050 388 4452

Prisma Rauta Hämeenlinnan shop in shop Laattapiste.
Prisma Rauta -logo.
Prisma Rauta -logo.

Hämeenmaa – 170 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3300 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 170 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Osuuskauppa Hämeenmaalla erinomainen alku juhlavuodelle: historian paras tulos ja 1 600 tuotteen hinnanlasku S-marketeissa2.2.2024 11:11:16 EET | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa saavutti vuonna 2023 historiansa parhaan tuloksen. Erinomaista tulosta siivitti useamman toimialan hyvä menestys. Asiakasomistajille maksettiin viime vuonna ennätyssumma rahaa Bonuksina, 36 561 399 euroa. Henkilöstönsä Hämeenmaa palkitsee viime vuoden tuloksesta yhteensä yli kolmen miljoonan euron ylimääräisellä tulospalkkiolla.