Koe Kasvis -tapahtuma Helsingissä lauantaina 20.5.2017

Lihansyöjä, fleksitaristi, vegaani, sekaani, kasvissyöjä, lakto-ovo-vegetaristi... Hoh hoijaa! Voisikohan tämän luokittelun jo lopettaa? Tule kokemaan kulinaristinen kasvistykitys Konepajan Brunoon lauantaina 20.5.2017. Kasvikset kuuluvat kaikille!

Koe Kasviksessa pääset maistamaan mahtavia ruokia ja tuotteita sekä saat vinkkejä ruoanlaittoon. Lavalla näet kokkausnäytöksiä ja mielenkiintoisia puheenvuoroja. Esiintymässä ainakin Satu Silvo, Sami Tallberg, Musta Barbaari sekä Manuela Bosco. Ota lasi viiniä, rentoudu ja koe kasvisten huumaa! Ennakkotiketit (7 €) myynnissä nyt, liput ovelta kympin.

Kotisivut: www.koekasvis.fi

Facebook: https://www.facebook.com/koekasvis/

Instagram: koekasvis

Lisätietoja: OFRD Oy Myyntipäällikkö Anni Malinen, p. 044 513 4254, anni@ofrd.fi

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Koe Kasvis kysyi Satu Silvolta kuinka lisätä kasvisten määrää omassa ruokavaliossa

OFRD Oy Myyntipäällikkö Anni Malinen, p. 044 513 4254, anni@ofrd.fi

OFRD Oy
Eerikinkatu 10 B 39
00100 Helsinki

Koe Kasvis on OFRD Oy:n järjestämä tapahtuma kaikille ruoan ystäville. OFRD on erikoistunut tapahtuma- ja myymälämarkkinointiin ja toteuttaa vuosittain tuhansia tunteja markkinointia tapahtumissa, messuilla ja vähittäiskaupoissa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta OFRD Oy

Helsinki Drink Festival 2022 - Pohjoismaiden suurin cocktail-tapahtuma avaa tapahtumakevään!8.3.2022 14:00:00 EET | Tiedote

Neljättä kertaa järjestettävä Helsinki Drink Festival kerää kaupungin parhaat cocktailbaarit, maahantuojat ja tyylikkäimmät alkoholilliset sekä alkoholittomat juomasekoitukset Pikku-Finlandiaan. Tänä vuonna livemusiikilla on entistä suurempi rooli, kun trendaavat kotimaiset artistit, kuten Kauriinmetsästäjät, F, Elias Gould ja Leo Stillman nostavat cocktail-tapahtuman tunnelman huippuunsa.

Helsinki Drink Festival - Suomen suurin cocktailtapahtuma tulee jälleen!11.2.2020 10:15:00 EET | Tiedote

Kolmatta kertaa järjestettävä Helsinki Drink Festival kerää kaupungin parhaat cocktailbaarit, parhaimmat maahantuojat, herkullisimmat keittiöt ja tyylikkäimmät juomasekoitukset Helsingin Vanhalle ylioppilastalolle 6.-7. maaliskuuta. Tapahtuma on suunnattu erityisesti niille, jotka nauttivat juomasekoituksista, vasta etsivät suosikkijuomaansa tai haluavat olla osa kevään värikkäintä tapahtumaa!