Kojamo korottaa kotimaisen yritystodistusohjelmansa 250 miljoonaan euroon

Kojamo Oyj on korottanut vuonna 2001 allekirjoitetun 200 miljoonan euron kotimaisen yritystodistusohjelmansa 250 miljoonan euron suuruiseksi.

Swedbank AB (publ), Suomen sivuliike, tulee mukaan uutena liikkeeseenlaskun järjestäjäpankkina. Muut ohjelmassa olevat järjestäjäpankit ovat Danske Bank Oyj, OP Yrityspankki Oyj, Nordea Bank AB (publ), Suomen sivuliike sekä Svenska Handelsbanken AB (publ), Suomen sivukonttoritoiminta.

Yritystodistusohjelmaa käytetään yhtiön lyhytaikaisen rahoituksen tarpeisiin.

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi luoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa.