Kojamo on saattanut päätöksen 1 594 vuokra-asunnon myynnin

Kojamo-konsernin yhtiöt ovat 30.4.2018 saattaneet päätökseen 1 594 vuokra-asunnon myynnin 15 paikkakunnalta Morgan Stanley Real Estate Investingin hallinnoimalle kiinteistörahastolle, Renger Investment Managementille ja Premico Groupille.

Kaupassa myytävät asunnot sijaitsevat Hämeenlinnassa, Jyväskylässä, Kotkassa, Kouvolassa, Kuopiossa, Lahdessa, Lappeenrannassa, Mikkelissä, Porissa, Porvoossa, Riihimäellä, Rovaniemellä, Tampereella, Turussa sekä Vantaalla. Vuokrasopimukset siirtyvät kaupassa sellaisenaan.

Myydyn kokonaisuuden velaton kauppahinta on 97 miljoonaa euroa.

Myyjän kaupallisena neuvonantajana toimi Advium Corporate Finance Oy ja juridisena neuvonantajana toimi Hannes Snellman.

Kaupasta on tiedotettu 29.3.2018.

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi luoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa.