Kojamolle Suomen innostavimmat työpaikat 2018 -tunnustus

Kojamo saavutti erinomaiset tulokset vuoden 2017 henkilöstötutkimuksessa ja sai Suomen innostavimmat työpaikat 2018 -tunnustuksen.

Corporate Spirit Oy jakaa asiakasyrityksilleen vuosittain luokituksia (C-AAA) henkilöstötutkimuksissa todetun henkilöstön omistautuneisuuden perusteella. Parhaisiin tuloksiin yltäneet organisaatiot palkitaan Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustuksella. Vuoden 2017 aikana valmistuneiden henkilöstötutkimusten perusteella Kojamo palkittiin jo toista kertaa tällä tunnustuksella.

Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustus viestii, että yritys on panostanut toiminnan kehittämiseen kuuntelemalla henkilöstön näkemyksiä yritykselle tärkeistä asioista. Kojamon henkilöstö on innostunut, motivoitunut ja omistautunut työskentelemään yrityksen päämäärien ja liiketoiminnan kasvattamisen puolesta.

Kojamon henkilökunnan sitoutuneisuusindeksi on hyvä. Tähän vaikuttaa muun muassa oman työn merkitys, osallistumis- ja vaikutusmahdollisuudet sekä työnantajakuva.

– Uskon, että mielenkiintoiset työtehtävät ja työn haasteellisuus ovat, ellei tärkeimmät, niin ainakin suuressa roolissa. Meillä on talo täynnä asiantuntijoita, ja jokaisen osaamista ja panosta tarvitaan tavoitteiden saavuttamiseksi, Nurro kertoo.

- Kojamon tehtävä ”luoda parempaa kaupunkiasumista” on kiinnostava ja tarjoaa paljon kiinnekohtia monelle. Kojamolaiset haluavat olla mukana luomassa tulevaisuuden kaupunkiasumista, Nurro jatkaa.

Lisätiedot:

henkilöstöpäällikkö Anu Nurro, Kojamo Oyj, puh. 040 843 9577, anu.nurro@kojamo.fi

Suomen innostavimmat työpaikat -logo

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi luoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa.