Kokemuksella on merkitystä: Outi Rekola MTV:n myyntijohtajaksi

27.6.2017 10:00 | Wolfcom

MTV Oy on nimittänyt Outi Rekolan mediamyynnin johtajaksi. Ennen MTV:tä Rekola työskenteli 17 vuotta nykyisen Bauer Median ja sen edeltäjien myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä. Viimeksi Rekola toimi Bauer Median kaupallisena johtajana.

MTV Oy on nimittänyt Outi Rekolan mediamyynnin johtajaksi.

MTV halusi painottaa rekrytoinnissa mediamyynnin ja sen johtamisen kokemusta.

”Puntaroimme vaihtoehtoja ja totesimme hyvin pian, että nykyisessä markkinatilanteessa asiakkaiden, toimistojen ja median tuntemus on hyvin ratkaisevassa asemassa”, sanoo MTV:n mainosrahoitteisen liiketoiminnan johtaja Sami Vikback ja jatkaa: ”Outilla on valtavan pitkä kokemus mediamyynnin johtamisesta haastavassa ympäristössä.”

Toimiessaan Bauer Median kaupallisena johtaja Outi vei viime töikseen läpi Radio Novan liiketoimintakaupan yhteydessä tehdyn myyntiorganisaatioiden yhdistämisen, jonka ansiosta Bauer Media nousi radiomarkkinassa markkinahaastajasta markkinajohtajaksi.

Sami Vikbackin mukaan Rekolan nimityksellä haetaan myös pitkäjänteisyyttä MTV:n mediamyynnin johtoon: ”Outi, jos kuka, on vuosien varrella kokenut mediamarkkinan muutokset ympärillään ja on siitä huolimatta luotsannut joukkojaan muutostilanteissa menestyksekkäästi. Tavoitteemme on olla Suomen paras myyntiorganisaatio ja uskon Outin panokseen sen toteutumiseksi.”

Outi Rekolalle MTV:n myynnin vetovastuu ja siihen liittyvät tavoitteet ovat haaste, joka on voitettavissa.

”Maikkarilla on hieno historia ja haluan olla mukana tekemässä sen tulevaisuudesta vähintään yhtä hienoa. Tiedän tilanteen olleen viime aikoina turbulentti, mutta näen tässä tehtävässä valtavan potentiaalin. TV- ja videomainonnan kysyntä on muualla Euroopassa tällä hetkellä todella kovassa kasvussa, joten miksi ei täälläkin”, uskoo elokuussa uudessa työssään MTV:n myyntijohtajana aloittava Outi Rekola.

Outi Rekola aloittaa työssään heti kesälomien jälkeen 7.8.2017.

Sami Vikback, liiketoimintajohtaja, MTV, +358 (0)400 392 400, sami.vikback@mtv.fi
Outi Rekola, myyntijohtaja (alkaen 7.8.2017), MTV, +358 (0)40 502 2790

MTV Oy on nimittänyt Outi Rekolan mediamyynnin johtajaksi.

Red Bull Mäkiauto GP valtaa viikonloppuna Helsingin Tähtitorninmäen16.8.2017 11:00Kutsu

Tulevana lauantaina Helsingissä kisataan jo neljännen kerran mäkiautoilla, kun Red Bull Mäkiauto GP valloittaa Tähtitorninmäen. Kyseessä on kansainvälinen jokamiesluokan kilpailu, jossa lasketaan mäkeä kotikutoisilla mäkiautoilla. Tämä uniikki, moottoriton ja päästötön ajotapahtuma haastaa sekä kokeneet kuljettajat, että halukkaat harrastelijat suunnittelemaan tyrmistyttäviä unelmien vauhtikojeita ja kisaamaan alamäkiajossa kelloa vastaan jopa fysiikan lakeja uhmaten.

Lumilautailun supertähti Enni Rukajärvestä Kaslinkin Aito-kauratuoteperheen brändilähettiläs3.8.2017 09:30Tiedote

Lumilautailun slopestylen maailmanmestari ja olympiamitalisti Enni Rukajärvi ja kouvolalainen elintarvikealan perheyritys Kaslink ovat sopineet yhteistyöstä, jonka myötä Rukajärvestä tulee uuden kotimaisen Aito-kauratuoteperheen brändilähettiläs. Urheilumenestyksen lisäksi terveellisten ja ympäristöystävällisten valintojen puolestapuhujana tunnetuksi tullut Enni Rukajärvi pitää yhteistyötä vastuullisen kotimaisen elintarvikeyhtiön kanssa itselleen aidon luonnollisena. Rukajärvi tulee Kaslinkin kanssa edistämään suomalaisen kauran käyttöä vaihtoehtona perinteisille maitotuotteille.

Suomalainen Puolustuslaitos-juomaperhe nousi maailman parhaimmistoon IWCS-kisassa26.7.2017 11:07Tiedote

Suomalainen Mother’s Milk Beverages Oy on voittanut Kuopiossa tislatuille Puolustuslaitos Leikattua sekä Puolustuslaitos Viinaa -juomilleen alansa arvostetuimmassa kansainvälisessä kilpailussa hopeamitalit. Puolustuslaitos Leikattua menestyi International Wine and Spirits Competition -kisan Vodka & Brandy Mixed Spirit -kategoriassa ja Puolustuslaitos Viinaa voitti hopeaa kirkkaiden viinojen Grain Spirits - Clear - 40-52%+ -katogoriassa.

Lastenohjelmat suoratoistopalvelun katselukärjessä – C More vastasi kysyntään SF Kidsin laatusisällöllä14.7.2017 12:08Tiedote

Kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelunsa keväällä lanseerannut MTV on tehnyt merkittävän ohjelmasopimuksen yhden maailman vanhimman elokuvayhtiön, ruotsalaisen Svensk Filmindustri AB:n kanssa. Sopimuksen myötä SF Filmsin laadukas lastensisältö saapui kesän kynnyksellä C Moren viihdekirjastoon ja näin myös uusin sukupolvi suomalaislapsia saa lomallaan nauttia rakastetuista klassikkosarjoista ja -elokuvista. Keväällä C Morella ensi-iltansa saanut uudistettu Muumilaakson tarinoita -sarja todisti, että laadukkaat lastenohjelmat ovat nousseet merkittävään asemaan suoratoistopalveluiden tilauspäätöksiä tehdessä.