Kokemuksella on merkitystä: Outi Rekola MTV:n myyntijohtajaksi

MTV Oy on nimittänyt Outi Rekolan mediamyynnin johtajaksi. Ennen MTV:tä Rekola työskenteli 17 vuotta nykyisen Bauer Median ja sen edeltäjien myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä. Viimeksi Rekola toimi Bauer Median kaupallisena johtajana.

MTV Oy on nimittänyt Outi Rekolan mediamyynnin johtajaksi.

MTV halusi painottaa rekrytoinnissa mediamyynnin ja sen johtamisen kokemusta.

”Puntaroimme vaihtoehtoja ja totesimme hyvin pian, että nykyisessä markkinatilanteessa asiakkaiden, toimistojen ja median tuntemus on hyvin ratkaisevassa asemassa”, sanoo MTV:n mainosrahoitteisen liiketoiminnan johtaja Sami Vikback ja jatkaa: ”Outilla on valtavan pitkä kokemus mediamyynnin johtamisesta haastavassa ympäristössä.”

Toimiessaan Bauer Median kaupallisena johtaja Outi vei viime töikseen läpi Radio Novan liiketoimintakaupan yhteydessä tehdyn myyntiorganisaatioiden yhdistämisen, jonka ansiosta Bauer Media nousi radiomarkkinassa markkinahaastajasta markkinajohtajaksi.

Sami Vikbackin mukaan Rekolan nimityksellä haetaan myös pitkäjänteisyyttä MTV:n mediamyynnin johtoon: ”Outi, jos kuka, on vuosien varrella kokenut mediamarkkinan muutokset ympärillään ja on siitä huolimatta luotsannut joukkojaan muutostilanteissa menestyksekkäästi. Tavoitteemme on olla Suomen paras myyntiorganisaatio ja uskon Outin panokseen sen toteutumiseksi.”

Outi Rekolalle MTV:n myynnin vetovastuu ja siihen liittyvät tavoitteet ovat haaste, joka on voitettavissa.

”Maikkarilla on hieno historia ja haluan olla mukana tekemässä sen tulevaisuudesta vähintään yhtä hienoa. Tiedän tilanteen olleen viime aikoina turbulentti, mutta näen tässä tehtävässä valtavan potentiaalin. TV- ja videomainonnan kysyntä on muualla Euroopassa tällä hetkellä todella kovassa kasvussa, joten miksi ei täälläkin”, uskoo elokuussa uudessa työssään MTV:n myyntijohtajana aloittava Outi Rekola.

Outi Rekola aloittaa työssään heti kesälomien jälkeen 7.8.2017.

Sami Vikback, liiketoimintajohtaja, MTV, +358 (0)400 392 400, sami.vikback@mtv.fi
Outi Rekola, myyntijohtaja (alkaen 7.8.2017), MTV, +358 (0)40 502 2790

MTV Oy on nimittänyt Outi Rekolan mediamyynnin johtajaksi.

Kutsu: Medialounaalta parempaan tulevaisuuteen keskiviikkona 29.11. kello 11.00 @ Perho22.11.2017 10:14Tiedote

Ruokahävikin vähentäminen on yksi Suomen ja koko globaalin ruokapolitiikan keskeisimpiä haasteita. Sen puolittamiseksi on asetettu niin YK:n, kuin EU-komissionkin tasolla kunnianhimoiset tavoitteet, mutta voiko yksittäinen kuluttaja Suomessa vaikuttaa suureen kuvaan? Haluamme käsitellä tähdellistä asiaa hyvällä maulla ja kutsumme median edustajat Perho Liiketalousopiston ja leipomoyhtiö Vaasanin yhdessä isännöimälle medialounaalle Ravintola Perhoon keskiviikkona 29. marraskuuta kello 11.00 (sisäänkäynti Ravintola Perhon pääovesta Mechelininkatu 7, Helsinki).

Uusi opaskirja esittelee Tallinnaa suomalaisten silmin9.11.2017 11:30Tiedote

Tallinnan legendaarinen Viru-hotelli julkaisi 45. juhlavuotensa kunniaksi opaskirjan, joka esittelee Tallinnan mielenkiintoisimmat ja yllättävimmätkin nähtävyydet ja tekemiset suomalaisten Tallinnan-ystävien omien kokemusten kautta. Kirjassa jakavat suosituksensa muiden muassa presidentti Tarja Halonen, kirjailija Sofi Oksanen, F1-kuski Mika Salo, muusikko Ilkka Alanko, elokuvatuottaja Markus Selin, jääkiekkoilija Siim Liivik ja monet muut tutut suomalaiset.

Uudessa Tuntematon sotilas -elokuvassa arvuutellaan jälleen, kuinka konjakkia leikataan31.10.2017 15:00Tiedote

Alun perin jatkosodan aikana rintamamiesten rajoitettuun juhlallisuuskäyttöön luodut Puolustuslaitos Leikattua konjakkia ja Puolustuslaitos Viinaa ovat väkevässä roolissa paitsi Väinö Linnan Tuntematon sotilas -kirjassa, myös kaikissa kolmessa siihen perustuvassa elokuvaversiossa. Aku Louhimiehen ohjaamassa uudessa Tuntematon sotilas -elokuvassa leirinuotiolla arvuutellaan, kuinka konjakkia leikataan. Nykypäivän versiossa Puolustuslaitos Leikattua on aidon ranskalaisen konjakin ja kotimaisen vodkan sekoite ja se valmistetaan Kuopiossa Lignell & Piispasen toimesta.