Kokemuksella on merkitystä: Outi Rekola MTV:n myyntijohtajaksi

MTV Oy on nimittänyt Outi Rekolan mediamyynnin johtajaksi. Ennen MTV:tä Rekola työskenteli 17 vuotta nykyisen Bauer Median ja sen edeltäjien myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä. Viimeksi Rekola toimi Bauer Median kaupallisena johtajana.

MTV Oy on nimittänyt Outi Rekolan mediamyynnin johtajaksi.

MTV halusi painottaa rekrytoinnissa mediamyynnin ja sen johtamisen kokemusta.

”Puntaroimme vaihtoehtoja ja totesimme hyvin pian, että nykyisessä markkinatilanteessa asiakkaiden, toimistojen ja median tuntemus on hyvin ratkaisevassa asemassa”, sanoo MTV:n mainosrahoitteisen liiketoiminnan johtaja Sami Vikback ja jatkaa: ”Outilla on valtavan pitkä kokemus mediamyynnin johtamisesta haastavassa ympäristössä.”

Toimiessaan Bauer Median kaupallisena johtaja Outi vei viime töikseen läpi Radio Novan liiketoimintakaupan yhteydessä tehdyn myyntiorganisaatioiden yhdistämisen, jonka ansiosta Bauer Media nousi radiomarkkinassa markkinahaastajasta markkinajohtajaksi.

Sami Vikbackin mukaan Rekolan nimityksellä haetaan myös pitkäjänteisyyttä MTV:n mediamyynnin johtoon: ”Outi, jos kuka, on vuosien varrella kokenut mediamarkkinan muutokset ympärillään ja on siitä huolimatta luotsannut joukkojaan muutostilanteissa menestyksekkäästi. Tavoitteemme on olla Suomen paras myyntiorganisaatio ja uskon Outin panokseen sen toteutumiseksi.”

Outi Rekolalle MTV:n myynnin vetovastuu ja siihen liittyvät tavoitteet ovat haaste, joka on voitettavissa.

”Maikkarilla on hieno historia ja haluan olla mukana tekemässä sen tulevaisuudesta vähintään yhtä hienoa. Tiedän tilanteen olleen viime aikoina turbulentti, mutta näen tässä tehtävässä valtavan potentiaalin. TV- ja videomainonnan kysyntä on muualla Euroopassa tällä hetkellä todella kovassa kasvussa, joten miksi ei täälläkin”, uskoo elokuussa uudessa työssään MTV:n myyntijohtajana aloittava Outi Rekola.

Outi Rekola aloittaa työssään heti kesälomien jälkeen 7.8.2017.

Sami Vikback, liiketoimintajohtaja, MTV, +358 (0)400 392 400, sami.vikback@mtv.fi
Outi Rekola, myyntijohtaja (alkaen 7.8.2017), MTV, +358 (0)40 502 2790

MTV Oy on nimittänyt Outi Rekolan mediamyynnin johtajaksi.

Tallinnan Solo Sokos Hotel Estoria palkittiin Viron parhaana luksushotellina15.10.2017 09:00Tiedote

Tallinnan tunnetuimpiin kuuluvan maamerkin Viru-hotellin lisäsiipeen kolme vuotta sitten avattu Solo Sokos Hotel Estoria on ainoana virolaishotellina valittu tämän vuoden World Luxury Hotel Award -tunnustuksen saajaksi. Kansainvälinen World Luxury Hotel Awards myöntää vuosittain tunnustuksia maittain, maanosittain ja maailmanlaajuisesti. Järjestö palkitsee ansioituneita luksushotelleja, jotka kykenevät erinomaiseen palvelutasoon.

Harri Koponen Kaslinkin hallituksen puheenjohtajaksi29.9.2017 08:00Tiedote

Kouvolalainen elintarvikealan perheyritys, pienestä kastiketehtaasta Suomen suurimmaksi yksityiseksi meijeriksi vajaassa 20 vuodessa kasvanut Kaslink muokkaa hallituksensa kokoonpanoa. Yhtiön hallitukseen valittiin keväällä uusina jäseninä kansainvälisen liiketoiminnan konkari Harri Koponen ja HK Scanin Suomen liiketoiminnasta vastaava Jyrki Karlsson. Lokakuun alussa perheyhtiön perustaja Raino Kukkonen siirtyy Kaslinkin hallituksen varapuheenjohtajaksi, kun Harri Koposesta tulee uusi puheenjohtaja.

Kaslink teki Mustan Barbaarin kanssa legendaarisesta maitomainoksesta modernin kauraversion1.9.2017 08:55Tiedote

Suomen suurimmaksi yksityiseksi meijeriksi kasvanut Kaslink innovoi Suomen ensimmäiset tuoreet kaurajuomat. Kouvolalaisen perheyhtiön Kaslink Aito -tuotteet löytyvät syyskuun alkuun mennessä ruokakauppojen maitohyllyistä perinteisten maitojen viereltä. Uutuustuotteen löytämisen helpottamiseksi kutsui Kaslink kampanjansa tähdeksi James Nikanderin, eli taiteilijanimellä Musta Barbaari esiintyvän rap-artistin, kehonrakentajan ja some-persoonan. Hän muistuttaa räväkässä kampanjassa, että hyvästä fyysisestä kunnosta voi pitää huolta myös ilman maitoa.