Kokkolassa voitettiin 51 000 euroa peliautomaatista

Voitto tuli Kokkolan Pelaamo-pelisalissa Veikkauksen Alkemia-automaattipelistä. Voittaminen automaattipeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.

Kokkolan Kallentorin Pelaamo-pelisalissa asiakas sai peliautomaatista 51 140 euron suuruisen voiton torstaina 30.11. iltapäivällä. Voitto tuli Veikkauksen Alkemia-pelistä.

Alkemia on Veikkauksen monilinjainen peli. Sen jackpot-päävoitto laukeaa, kun pelaaja saa arvontakiekoille yhteensä 8 komeettakuviota. Kasvavan suurvoiton voi voittaa vain pelatessa kahden euron panoksella.

Jackpot lähtee kasvamaan 10 000 eurosta, ja se voi kasvaa 100 000 euroon. Keskimääräinen jackpot-voitto on noin 24 500 euroa, joten Kallentorin Pelaamossa pelanneella asiakkaalla kävi todella hyvä tuuri, kun harvinainen voitto osui kohdalle harvinaisen suurena.

Suurin Alkemia-pelistä tähän mennessä voitettu summa on 88 531 euroa, ja sen nappasi pelaaja Tampereella 29. tammikuuta 2017.

Alkemian kasvavan jackpotin voi voittaa ainoastaan Veikkauksen omissa pelisaleissa ja peliklubeilla. Peli on pelattavissa myös esimerkiksi kaupoissa, huoltoasemilla ja ravintoloissa, joissa Alkemian päävoitto on liiketilasta riippuen joko 250 tai 500 euroa.

Voittaminen Veikkauksen automaattipeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.