KORJATTUNA: Vakion ainoalla täysosumalla 115 000 euroa Helsinkiin

Vakiosta löytyi vain yksi 13 oikein -täysosuma lauantaina (kierros 30/2018). Sillä voittaa runsaat 115 000 euroa. Voittaja on nettipelaaja Helsingistä.

Suurimmat yllätykset nähtiin kohteessa 2, jossa AC Kajaani ja Klubi 04 tasasivat pisteet maalein 2-2 ja kohteessa 3, kun AC Oulu yllätti KPV:n vieraissa Ykkösessä. Molempien kohteiden oikeita merkkejä oli pelattu 16 prosenttia.

Vakio, lauantai 28.7.2018
10 oikein 4737 kpl 14,10 €
MiniVakio
7 oikein 10 kpl 1 815,20 €

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.