Korjausrakentamisen ammattilaiset kohtaavat KORJAUSRAKENTAMINEN 2017 -tapahtumassa 3.2.2017

Allianssimalli putkiremontin toteutuksessa

Allianssimalli on tullut vahvasti mukaan talojen peruskorjauksiin. Mallissa perusperiaatteessa ovat läpinäkyvyys, luottamus, yhdessä sovittujen hyötyjen ja riskien jako, yhteisvastuullisuus ja yhteinen päätöksenteko.Tapahtumassa on case esimerkkinä As Oy Satumaanpolku Helsingistä. Tästä tulee puhumaan taloyhtiön puheenjohtaja Mikko Jauhiainen.

Paneelikeskustelu taloyhtiön peruskorjauksista

Miten peruskorjaus vaikuttaa taloyhtiön elinkaareen ja arvoon? Kuinka projektia johdetaan? Miten yhteistyökumppanit valitaan? Nämä asiat puhuttavat aina kun taloyhtiö suunnittelee peruskorjausta. Tästä tapahtumassa on paneelikeskustelu ja puhumassa ovat mm. Kiinteistöalan hallitusammattilaiset AKHA ry: pj. Arto Krootila, ekonomi Juhani Siikala, kiinteistöneuvos Reijo Savolainen, Rakentamisen Laatu RALA ry:n Harri Ajomaa. Paneeli Isännöitsijät & Taloyhtiöt – seminaarissa klo 15.00 alkaen.

Vuoden parhaita palkitaan

Toista kertaa KORJAUSRAKENTAMINEN – tapahtuman yhteydessä palkitaan Vuoden putkiremontti 2016. Kilpailussa etsitään putkiremonttia, joka on pantu vireille harkitusti ja hallitusti, sujunut sovitulla tavalla, aikataulussaan, budjetissaan ja laadukkaasti ja joka on asukkaiden mielestä sujunut hyvässä yhteistyössä. Kilpailun järjestävät Kiinteistöalan hallitusammattilaiset AKHA ry yhdessä Suomen LVI-Liitto SuLVI ry:n, LVI-Tekniset Urakoitsijat LVI-TU ry:n, Rakennusteollisuus RT ry:n ja Suunnittelu- ja konsultointiyritykset SKOL ry: kanssa. Voittaja julkaistaan tapahtumassa klo 14.00 salissa A.

Julkisivuyhdistys palkitsee Julkisivu 2016 voittajan tapahtumassa. Palkinto annetaan toiminnasta, joka merkittävällä tavalla on edistänyt hyvää julkisivurakentamista Suomessa. Kilpailulla on pitkät perinteet, ensimmäisen kerran se järjestettiin jo vuonna 2004. Voittaja julkistetaan klo 12.30 salissa H.

Aika: tiistai 3.2.2017 klo 10.00 -17.00

Paikka: Wanha Satama, Pikku Satamakatu 3-5, 00160 Helsinki

Järjestäjä: Helsingin Messut Oy Wanha Satama

Lisätiedot: tuottaja Irina Liimatainen, irina.liimatainen@wanhasatama.com, 040-5890 115

KORJAUSRAKENTAMINEN 2017 pähkinänkuoressa: Tapahtuma on kahdesatta kertaa järjestettävä korjausrakentamisen ammattilaisille suunnattu ammattitapahtuma. Kävijöitä odotetaan n. 1000 henkilöä. Päivän ohjelma koostuu ajankohtaisista puheenvuoroista, hanke-esittelyistä sekä yhteistyökumppaneiden tapaamisista. Tapahtuman ohjelma ja lisätietoa osoitteessa: www.korjausrakentaminen2017.fi

Wanhassa Satamassa järjestetään päättäjille ja asiantuntijoille kohdennettujen ammattita-pahtumien lisäksi ulkopuolisten tapahtumajärjestäjien messuja sekä pienempiä asiakastilaisuuksia, juhlia, kongresseja ja kokouksia. Kävijöitä Wanhassa Satamassa on vuosittain noin 150 000. Wanha Satama kuuluu Suomen Messut -konserniin, joka on alansa ehdoton markkinajohtaja.

Mistään ei voi olla satasen varma, mutta... aina joku kasvaa! - sijoitusmarkkinoiden tuoreimmat kuulumiset SIJOITUS INVEST 2015 -tapahtumassa9.11.2015 14:18:22 EET | Tiedote

Paikalla sijoittamisen kovimmat asiantuntijat sekä kiinnostavimmat pörssiyhtiöt! Wanhan Sataman SIJOITUS INVEST pureutuu talouden suhdanteisiin sekä ajankohtaiseen sijoitustarjontaan. Se marssittaa esiin lähes 200:ssä eri puheenvuorossa pörssiyhtiöiden ylimmän johdon kertomaan näkemyksensä yhtiöidensä tulevaisuudesta sekä rahastoyhtiöiden johtajat ja analyytikot ottamaan kantaa osakemarkkinoiden kehitysnäkymiin. Tapahtumassa on mukana lähes 60 yritystä, joista yli puolet on pörssiyhtiöitä. Tämän vuoden uutuutena on kontaktialue. Siellä sijoittajat pääsevät entistä näppärämmin tapaamaan kiinnostavien pörssiyhtiöiden edustajia.