Korona ei lannistanut Sakaa – “Lite bättre” -kampanja käyntiin ilman jääkiekkokisojakin
Täydellinen kattaus! Jääkiekon MM-kisat ja mainospaikat kultaa puolustavan Suomen otteluihin. Suomen ensimmäisen jääkiekon MM-kullan, legendaarisen 95:n 25-vuotisjuhlat. Curt Lindströmin “Lite Bättre” -lause yhdistettynä Sakan parempaan autokauppaan.

Näin piti alkaa Suomen Autokauppa Sakan koko vuoden jatkuva Lite Bättre -kampanja – ja miltei näin se alkoikin, vaikka korona tuli ja perui jääkiekon MM-kisat. Saka ei halunnut antautua koronalle ja jättää vuoden suurinta markkinointisatsaustaan happanemaan. Se olisi ollut vastoin Sakan rohkeaa ydintä, jolla yritys on uinut vastavirtaan myös koronan kurittamassa autokaupan markkinassa: Sakan kauppa on koronakuukausina kasvanut viime vuoteen verrattuna.
Perjantaina alkavan “Kulta-Curre” Lindströmin tähdittämän Lite Bättre -kampanjan startti oli alunperin rakennettu jääkiekon MM-kisahuuman ympärille. Kisojen perumisesta huolimatta kampanja haluttiin toteuttaa, sillä tärkeintä on sen viesti – paitsi urheilussa, myös arjessa.
– Curren motto on aina ajankohtainen. Kokemuksen autokaupasta pitää olla lite bättre ja asiakkaiden pitää saada kohtuuhinnalla auto, joka on lite bättre, muotoilee Sakan toimitusjohtaja Eero Poukkula.
– Samalla asenteella suomalaiset päihittävät koronankin. Yhteinen tavoite saavutetaan kyllä, kun sen eteen ollaan valmiit tekemään asioita yhdessä ja vielä vähän paremmin, Poukkula jatkaa.
Sakaa ja Curt Lindströmiä yhdistää myös se, että molemmat ovat tuoneet suomalaisille hyvää Ruotsista. “Curre” ensimmäisen, monella tapaa merkityksellisen, jääkiekon MM-kullan, Saka laadukkaita ja hyvin varusteltuja, suomalaisten autokantaa kohentavia vaihtoautoja.
Sakan Lite Bättre -kampanjan on suunnitellut Avidly, joka on toiminut useamman vuoden Sakan kokonaisvaltaisena markkinoinnin kumppanina. TV-spotit on ohjannut Olli Rönkä ja tuotantoyhtiönä toimi Grillifilms. Curt Lindstömin ohella Lite Bättre -spotteja tähdittää spiikkaajan toimiva Antero Mertaranta.
Lisätiedot:
Eero Poukkula, toimitusjohtaja, Saka, puh. 044 0565 822, eero.poukkula@saka.fi
Saara Rimpiläinen, Account Director, Avidly, puh. 050 411 9559, saara.rimpilainen@avidlyagency.com
Suomen Autokauppa Saka on maamme voimakkaimmin kasvava automyyjä. Olemme aloittaneet autokaupan vallankumouksen, koska suomalaiset ovat joutuneet kärsimään liian kauan huonosta autokaupasta. Me Sakalla uudistamme autokauppaa intohimolla, asiantuntemuksella ja nöyrällä palveluasenteella. Teemme kaikkemme, että auton ostaminen olisi helppoa ja vaivatonta, ja auton omistaminen huoletonta. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli noin 262 miljoonaa euroa.
Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 250 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. www.avidly.fi
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj
Maria Flemmich johtamaan Avidlyn kansainvälistymispalveluita10.11.2020 14:19:08 EET | Tiedote
Maria Flemmich, 30, on nimitetty Avidlyn kansainvälistymispalvelujen johtajaksi nimikkeellä Head of International Growth. Hän on aikaisemmin toiminut Avidlyn Turun-toimiston vetäjänä ja Avidly Suomen johtoryhmän jäsenenä. Nimitys vahvistaa Avidlyn omaa kehitystä kansainvälisenä yhtiönä ja toimiston osaamista suomalaisten vientiyhtiöiden myynnissä ja markkinoinnissa.
Jufo Peltomaa Avidlyn uudeksi luovaksi johtajaksi16.6.2020 13:05:39 EEST | Tiedote
Jufo Peltomaa aloittaa Avidlyn luovana johtajana ja johtoryhmän jäsenenä elokuun alussa. Jufo on ollut sarjayrittäjä ja viimeksi hän toimi teknologiajohtajana Innofactorissa. Jufossa yhdistyvät sekä luovuus että teknologian osaaminen saumattomasti yhteen.
Anna Salo Avidlyn Helsingin-toimiston johtoon2.6.2020 08:34:00 EEST | Tiedote
KTM Anna Salo otti vetovastuun Avidlyn koko Helsingin-toimistosta 1.4.2020 alkaen. Aikaisemmin Salo on työskennellyt Avidly-konserniin kuuluvan Avidly Media Oy:n toimitusjohtajana.
Avidly uudistaa Kansallisgallerian museoiden verkkosivustot30.3.2020 07:55:00 EEST | Tiedote
Kansallisgallerian museoiden eli Kiasman, Ateneumin ja Sinebrychoffin taidemuseoiden verkkosivustot uudistuvat. Avidly vastaa uudistuksen kokonaistoteutuksesta.
Nordic Business Forum ja Avidly yhteistyöhön10.3.2020 09:00:00 EET | Tiedote
Avidly on vuoden 2020 Nordic Business Forumin virallinen yhteistyökumppani. Tapahtuman tämän vuoden teema on Rethinking business, jonka ympärille tuotetaan yhteistyössä sisältöä, tapahtumia ja inspiraatiota kuluvan vuoden aikana.
Avidlylle Suomen ensimmäinen HubSpot Master Trainer27.2.2020 08:50:00 EET | Tiedote
Avidlyn Santeri Hämäläinen on Suomen ensimmäinen HubSpot Master Trainer. Koko maailmassa tämän tason HubSpot-kouluttajia on vain kahdeksan.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme