Koutsauksen avulla loistat työelämässä!

Nykyisessä työelämässä taito kohdata toisia on olennaista. Ei riitä, että on vain älykäs tai tietävä, on myös oltava läsnä ja yhteydessä muihin.

Mikä xxxx:n koutsaus? Ei-tietämisen viisaus ja ei-tekemisen voima (Basam Books 2022)

Luovu suorittamisesta ja anna asioiden tapahtua itsestään!

Pitkän linjan NLP-valmentajien ja kouluttajien Tuuli Paltemaan ja Veli-Matti Toivosen Mikä xxxx:n koutsaus? Ei-tietämisen viisaus ja ei-tekemisen voima opastaa, kuinka olla työtehtävissä kokonaisempi, läsnäoleva ja intuitionsa huomioiva ihminen.

Paltemaa ja Toivonen eivät opeta, miten löytää oma itsensä, tulla parhaaksi minäksi, johtaa itseä, elää oikein tai saavuttaa tavoitteita. Teos tekee monimutkaisesta yksinkertaista, vapauttaa lukijan suorittamisesta ja opettaa, kuinka asiat tapahtuvat itsestään.

Kirja sopii erityisesti heille, jotka työssään valmentavat, johtavat, opettavat tai kohtaavat ihmisiä eri konteksteissa.

Kirjailijoista

Tuuli Paltemaa on kouluttaja, työnohjaaja, taideterapeutti ja NLP Trainer’s Trainer.

Veli-Matti Toivonen on psykologi YTM, psykoterapeutti ja NLP Trainer's Trainer. Hän on kirjoittanut 15 kirjaa erilaisista psykologisista aiheista.

Paltemaa ja Toivonen ovat koutsanneet ihmisiä ja organisaatioita yli parinkymmenen vuoden ajan. Nykyään he kouluttavat NLP-koutseja.