Kova kasvu siivittää Kauppakeskus Myllyn joulua
Joulunaika tuo Kauppakeskus Myllyyn runsaasti pop-up-myymälöitä. Myyntipaikkojen kysyntä on ollut ennätyksellisen suurta. Mukana on lisäksi aiempaa enemmän isoja ja tunnettuja brändejä. Myllyn liiketiloista kaikki käytettävissä olevat ovat joulun aikana varattuja. Käyttöaste on pop-up-myymälöiden ansiosta lähellä 100 prosenttia.
– Tulijoita olisi ollut enemmän kuin tiloja oli vapaana. Positiivista viestiä kertoo myös se, että nykyiset liikkeet haluavat laajentaa tilojaan. Iittala avaa joulukuussa Myllyyn Suomen ensimmäisen elämyksellisen Iittala Storen. Myös optikkoketju Synsam kasvattaa liiketilaneliöitään ja laajentaa samalla valikoimaansa, Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula kertoo.
Myllyssä on koko pandemian aikana satsattu vahvasti asiakkaiden terveysturvallisuuteen ja myös tänä jouluna mahdollisiin kiristyviin rajoituksiin tartutaan nopeasti, viranomaisohjeita noudattaen. Varsinais-Suomen suurimmassa kauppakeskuksessa turvallisen asioinnin edellytykset täyttyvät ja turvavälejä on helppo noudattaa.
Mylly koetaan kauppakeskuksista mieluisimmaksi
Tänä syksynä 20-vuotissyntymäpäiväänsä juhlistaneen kauppakeskuksen lokakuun kokonaismyynti kasvoi 14 prosenttia viime vuoteen verrattuna. Tänä vuonna saavutettiin uusi ennätys, sillä lokakuun myynti nousi liki 20 miljoonaan euroon. Tämä on lokakuiden kovin myyntiluku Kauppakeskus Myllyn historiassa. Myös marraskuun kävijämäärä kasvoi kuusi prosenttia viime vuoteen verrattuna.
Vuoden 2021 aikana Myllyyn on avautunut seitsemän uutta myymälää: Timanttiset, Varsinais-Suomen ensimmäinen Normal, Saaren Taika, Teppanyaki, Leonosa, Valotar ja Lempi Lifestyle. Lisäksi Finnkino avaa keväällä Myllyyn Pohjoismaiden ensimmäisen Luxe-elokuvateatterin.
Kauppakeskus Mylly teki myös kesäkuukausina kaikkien aikojen myyntiennätyksensä.
– Kesä ja syksy olivat myynnillisesti onnistuneita ja odotuksemme joulukaupasta ovat todella positiivisia. Näyttää myös siltä, että asiakkaat ottivat brändiuudistuksemme hienosti vastaan. Tämä antaa meille hyvän pohjan jatkaa Kauppakeskus Myllyn kehittämistä, Mari Hantula sanoo.
Myllyn tunnettuus on paikallisesti 100 prosenttia, ja marraskuussa brändiuudistuksen yhteydessä toteutetussa huomioarvokyselyssä yli puolet vastaajista nimesi Myllyn itselleen mieluisimmaksi kauppakeskukseksi Turun alueella.
Joulun ajan pop-up-myymälät:
- Leonidas
- Toinen Luonto
- Midas Kultasepät
- Flör-kukkakärry
- Untuvaa
- Muurla
- Kustavin Savipaja
- Luin Living & Papu Design
- Lahjamaa
- Epic Autokoulu
- Turun Autocenter
- Mukelomesta
- Pomppulinnapark
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Mari HantulaToimitusjohtajaKauppakeskus Mylly Oy
Puh:+358 50 441 9394mari.hantula@kauppakeskusmylly.fiTietoja julkaisijasta
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee liki kuutta miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy
Under sportlovet får man rita på Myllys väggar och träffa stickande gummor15.2.2024 08:54:22 EET | Tiedote
Köpcentrum Myllys nya, alldeles unika lekplats invigs för besökarna på måndag. Ett fullspäckat program för hela familjen bjuder på aktiviteter för sportlovsveckans alla dagar. Västra Finlands första butik för sminkkedjan Rituals öppnar i Mylly torsdagen den 15 februari.
Talvilomalla Kauppakeskus Myllyssä voi piirtää seinille ja kohdata kutovia mummoja15.2.2024 08:54:22 EET | Tiedote
Kauppakeskus Myllyn uusi, täysin uniikki leikkipaikka avataan yleisölle maanantaina. Koko perheelle suunnattua ohjelmaa riittää talvilomaviikon jokaiselle päivälle. Länsi-Suomen ensimmäinen kosmetiikkaliike Ritualsin myymälä avautuu Myllyyn torstaina 15. helmikuuta.
Förstaplatsen igen till Egentliga Finland – Köpcentrum Mylly har Finlands bästa rykte8.2.2024 08:00:03 EET | Tiedote
Stora finländska köpcentrums förtroende och rykte bland konsumenterna mäts i en årlig oberoende undersökning. Köpcentrum Mylly från Reso har haft förstaplatsen som köpcentrumet med bäst rykte ända sedan den första undersökningen.
Jälleen ykkössija Varsinais-Suomeen – Kauppakeskus Mylly Suomen hyvämaineisin8.2.2024 08:00:03 EET | Tiedote
Suurten suomalaisten kauppakeskusten luottamusta ja mainetta kuluttajien keskuudessa mitataan vuosittain riippumattomassa tutkimuksessa. Hyvämaineisimman kauppakeskuksen paikkaa on ensimmäisestä tutkimuksesta asti pitänyt raisiolainen Kauppakeskus Mylly.
Köpcentret Myllys försäljningssiffror översteg för första gången 250 miljoner euro18.1.2024 08:48:34 EET | Tiedote
Mylly nådde 2023 ett nytt försäljningsrekord: Den sammanlagda försäljningen i köpcentrets alla butiker uppgick till 255 miljoner euro. Detta innebär en tillväxt på 4 procent jämfört med föregående år. Även antalet besökare steg till 5,5 miljoner, vilket är en ökning på 7 procent. Den genomsnittliga köpesumman var fortsatt hög – 46,61 euro.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme