Kristiina Kokko jatkaa puoluesihteerinä, puoluevaltuuston varapuheenjohtajiksi valittiin Emilia Koikkalainen ja Juha Rostedt

Kokoomuksen puoluesihteerinä jatkaa Kristiina Kokko. Kokoomuksen puoluevaltuusto valitsi Kokon jatkokaudelle kokouksessaan Hämeenlinnassa.

Kristiina Kokko (oik.) jatkaa kokoomuksen puoluesihteerinä. Emilia Koikkalainen ja Juha Rostedt (toisena vas.) valittiin puoluevaltuuston varapuheenjohtajiksi.

Kokko on toiminut kokoomuksen puoluesihteerinä syyskuusta 2019.

Puoluevaltuuston varapuheenjohtajiksi valittiin Emilia Koikkalainen Keuruulta, Keski-Suomen piiristä ja Juha Rostedt Lahdesta, Hämeen piiristä.

Puoluevaltuuston puheenjohtaja on Heikki Autto Rovaniemeltä, Lapin piiristä. Kalajoen puoluekokous valitsi hänet jatkokaudelle kesäkuussa.

Puoluevaltuusto käsitteli kokouksessaan myös Kalajoen puoluekokouksesta jääneet 11 puoluekokousaloitetta.