KTM Annukka Mickelsson Kiinteistönvälitysalan Keskusliiton toimitusjohtajaksi

Kiinteistönvälitysalan Keskusliiton toimitusjohtajana eilen 10.8. aloittanut Annukka Mickelsson siirtyi KVKL:n johtoon DNA Oyj:n Senior Advisorin tehtävästä.

Kiinteistönvälitysalan Keskusliiton toimitusjohtaja Annukka Mickelsson

“Hänen monipuolinen kokemuksensa johtavissa rooleissa niin yritystoiminnassa kuin yhteiskunnallisessa vaikuttamisessa on vahva tuki liiton tavoitteille.”

“Annukka Mickelsson on erinomainen valinta tehtävään. Hän tuntee säännellyn toimialan haasteet, ymmärtää syvällisesti liiketaloutta ja osaa myös yhdistyksen lainalaisuudet”, iloitsee Keskusliiton puheenjohtaja, Sp-Koti Oy:n toimitusjohtaja Jukka Rantanen.

Mickelsson tulee jatkamaan edeltäjänsä työtä turvallisen asuntokaupan ja liiton tunnettuuden edistämiseksi. Uusi toimitusjohtaja tulee sopivasti myös uudistamaan liiton strategiaa muuttuvassa toimintakentässä, Rantanen toteaa.

Annukka Mickelsson aloitti tehtävässään 10.8.2020. Edeltäjänsä Maria-Elena Ehrnrooth siirtyi RKL ry:n palvelukseen 3.8. lukien.

Annukka Mickelsson
annukka.mickelsson@kvkl.fi

Kiinteistönvälitysalan Keskusliiton toimitusjohtaja Annukka Mickelsson

Kiinteistönvälitysalan Keskusliitto edustaa suomalaista välitysalaa ja liitolla on seitsemän jäsenryhmittymää: Aktia Kiinteistönvälitys, Realia Groupin Huoneistokeskus, SKV ja HUOM!, RE/MAX Suomi, Kiinteistömaailma, OP Koti, Sp-Koti ja Suomen Kiinteistönvälittäjät ry (SKVL).