KTM Jouni Peltomaa HSY:n tulosaluejohtajaksi

KTM Jouni Peltomaa

Kauppatieteiden maisteri Jouni Peltomaa on valittu vakituiseen virkaan Helsingin seudun ympäristöpalvelujen tukipalvelujen tulosaluejohtajaksi 1.1.2021 alkaen. Tukipalvelut tuottaa sisäisiä palveluja koko HSY:n organisaatiolle ja vastaa HSY:n hankintatoimesta, vesihuollon varastoista, tietohallinnosta ja digitalisaatiosta sekä kiinteistö- ja ajoneuvopalveluista.

Jouni Peltomaalla on usean vuoden kokemus tukipalvelujen johtamisesta ja kehittämisestä kuntayhtymässä. Hän on toiminut johtajatehtävissä Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymässä vuodesta 2014 lähtien ja tätä ennen Mehiläinen Oy:ssä. Virkaa halki yhteensä 43 hakijaa.

Lisätietoja toimitusjohtaja Raimo Inkinen, puh. 045 635 7741

KTM Jouni Peltomaa

HSY:n hallituksen päätökset 19.11.202119.11.2021 10:41:05 EET | Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallitus päätti muun muassa hyväksyä seuraavat hankesuunnitelmat: - Mannerheimintien vesihuollon saneeraus ja hulevesien eriyttäminen välillä Töölönlahdenkatu - Reijolankatu - Suurpellon Kyläsepäntie asemakaava-alueen yleisten vesijohtojen ja viemäreiden rakentaminen - Ilmala 2 ylävesisäiliön vesikaton, ravintolan ja kokoustilojen saneeraus. Hallitus päätti seuraavat hankinnat: - Tikkurilan vanhan vesitornin purkaminen ja alueen ennallistaminen tilataan Fortum Waste Solutions Oy:ltä - laboratoriopalvelut jätevedenpuhdistukseen, vedenpuhdistukseen, jätteenkäsittelyyn ja ilmanlaadun keräinnäytteisiin liittyvien analyysien sekä talousvesinäytteiden ottoon hankitaan MetropoliLab Oy:ltä - kalkkituotteet veden- ja jäteveden puhdistuksen tarpeisiin hankitaan Nordkalk Oy Ab:ltä - urakoitsijaksi Otaniemen vesihuollon saneerauksen välillä Otakaari - Rakentajanaukio - Alvarinaukio valittiin VM Suomalainen Oy - urakoitsijaksi Kivistö - Koillis-Espoo

Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 19.11.202116.11.2021 15:04:24 EET | Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 19.11.2021. Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa https://hsy10.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames Hallitus päättää muun muassa seuraavista hankesuunnitelmista: - Mannerheimintien vesihuollon saneeraus ja hulevesien eriyttäminen välillä Töölönlahdenkatu - Reijolankatu - Suurpellon Kyläsepäntien asemakaava-alueen yleisten vesijohtojen ja viemäreiden rakentaminen - Ilmala 2 ylävesisäiliön vesikaton, ravintolan ja kokoustilojen saneeraus. Hallitus päättää seuraavista hankinnoista: - Tikkurilan vanhan vesitornin purku ja alueen ennallistaminen - laboratoriopalvelujen hankinta jätevedenpuhdistukseen, vedenpuhdistukseen, jätteenkäsittelyyn ja ilmanlaadun keräinnäytteisiin liittyvien analyysien sekä talousvesinäytteiden ottoon - kalkkituotteiden hankinta veden- ja jäteveden puhdistuksen tarpeisiin - urakoitsijan valinta Otaniemen vesihuollon saneerauksen välillä Otakaari - Rakent

HSY ja Kierrätyskeskus edistävät yhdessä kiertotaloutta – uudenlainen palvelupiste aukeaa marraskuussa9.11.2021 08:43:00 EET | Tiedote

HSY ja Kierrätyskeskus aloittavat uuden kiertotaloutta edistävän yhteistyön marraskuussa. Vantaan Koivukylän Kierrätyskeskuksen yhteyteen avataan uusi Sortti-pienasema. Se helpottaa kaupunkilaisia pääsemään kätevästi eroon ylimääräisistä tavaroistaan. Jos tavara ei kelpaa sellaisenaan uudelleenkäyttöön, sen voi jättää Sortti-pienasemalle hyödynnettäväksi raaka-aineena tai energiana.