Kulta-Jaska 2:sta yli 55 000 euroa Kirkkonummelle

Uutuuspeli Kulta-Jaska 2 toi yli 55 000 euron voiton kirkkonummelaiselle nettipelaajalle tiistaina.

Kulta-Jaska 2 lisättiin nettikasinon valikoimaan toukokuun lopussa.

Tarkka voittosumma on 55 634,97 euroa. Voitto tuli varhain tiistaiaamuna kahden euron panoksella.

Moniin nettikasinon peleihin on liitetty usean pelin yhteinen RAY Jackpot, joka voi laueta millä tahansa pelikierroksella panoksesta ja kuvioyhdistelmästä riippumatta. Kasvavan RAY Jackpotin suurin voittopotti alkaa nousta 25 000 eurosta.

Kulta-Jaska 2 -automaattipeliä voi pelata sekä tietokoneella, mobiililaitteilla että peliautomaateilla. Kirkkonummelainen voittaja nappasi jackpotinsa tietokoneella.

Tutustu Kulta-Jaska 2 -peliin.

Turuntie 42