Kuluttajatiedote: Gardena vetää ennalta takaisin akkukäyttöiset ruohonleikkurit PowerMax Li-40/37 ja Li-40/41

Kuluttajien turvallisuuden takia GARDENA Manufacturing GmbH vetää takaisin akkukäyttöiset ruohonleikkurit PowerMax Li-40/37 (tuotenumero 5038) ja Li-40/41 (tuotenumero 5041). Leikkurit olivat myynnissä tammikuun 2017 ja marraskuun 2018 välisenä aikana rautakaupoissa, puutarhakeskuksissa ja verkkokaupoissa useissa Euroopan maissa.

Gardena vetää ennalta takaisin akkukäyttöiset ruohonleikkurit PowerMax™ Li-40/37 (tuotenumero 5038, vasemmalla) ja Li-40/41 (tuotenumero  5041), koska niiden sähkölaitteissa on oikosulun mahdollisuus, joka voi aiheuttaa tulipalon vaaran.
Gardena vetää ennalta takaisin akkukäyttöiset ruohonleikkurit PowerMax™ Li-40/37 (tuotenumero 5038, vasemmalla) ja Li-40/41 (tuotenumero 5041), koska niiden sähkölaitteissa on oikosulun mahdollisuus, joka voi aiheuttaa tulipalon vaaran.

Omissa testeissämme sähköosissa paljastui käytön ja säilytyksen aikana tietyissä olosuhteissa oikosulku, joka voi aiheuttaa tulipalon vaaran.

Kuluttajia pyydetään lopettamaan näiden leikkureiden käyttö, irrottamaan akku säilytystä varten ja ottamaan yhteyttä Gardena-palveluun, jotta voimme järjestää leikkurin palautuksen tarkistusta varten: Oy Husqvarna Ab/GARDENA, Puhelin 00358 9 2472200 (ma–pe 8.00–17.00) tai sähköposti kyselyt@husqvarnagroup.com.

Tuotteidemme turvallisuus on meille erityisen tärkeää. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.

Kuvat

GARDENA GmbH
Hans-Lorenser-Strasse 40
89079 Ulm

Yli 50 vuoden ajan GARDENA on tarjonnut innokkaille puutarhureille kaiken heidän tarvitsemansa. Laajassa tuotevalikoimassa on innovatiivisia ratkaisuja ja järjestelmiä kasteluun, nurmikonhoitoon, puiden ja pensaiden hoitoon sekä maanmuokkaukseen. GARDENA on tällä hetkellä johtava korkealaatuisten puutarhavälineiden toimittaja Euroopassa, ja se on edustettuna yli 80 maassa eri puolilla maailmaa. GARDENA on Husqvarna Groupin tuotemerkki.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi