Kuninkuusravien jättisuosikki piti - Toto76-pelistä silti vain neljä täysosumaa

Vuoden suurin ravitapahtuma Kuninkuusravit ravataan tänä viikonloppuna Rovaniemellä. Kilpailut alkoivat lauantaina kuninkuus- ja kuningatarkilpailun avausmatkoilla, jotka menivät ennakkosuosikeille ori Costellolle ja tamma Akaasialle. Muissa Toto76-kohteissa nähtiin kuitenkin useita yllätyksiä ja oikeita rivejä löytyi neljä kappaletta. Suurin voitto, yli 123 000 euroa meni helsinkiläiselle nettipelaajalle. Lisäksi yli 60 000 euron voitot menivät nettipelaajalle Kaustiselle, Vantaalla R-kioski Uomatiellä pelanneelle totoajalle sekä Lahdessa R-kioski Aleksissa rivinsä tehneelle pelaajalle.

Costello voitti ravikuninkuuskilpailun avausmatkan suursuosikkina.

Lauantain Toto76-pelin jättisuosikki oli Costello, joka voittikin kuninkuuskilpailun avausmatkan täysin ylivoimaisesti ja sivusi lähdössään Suomen ennätystä. Costelloa oli pelattu lähtönsä merkeistä peräti 82 prosenttia.

Rivin toinen suosikkivoittaja oli kuningatarkilpailua avausmatkan jälkeen johtava Akaasia, jonka peliosuus oli 38 prosenttia.

Suurimman yllätyksen järjesti puolestaan avauskohteessa reilun prosentin verran pelattu Ain't she Sweet.

Helsinkiläinen nettipelaaja oli pelannut vain Toto76-pelin ylintä voittoluokkaa. Näin hänen 61 650,30 euron täysosumansa tuplaantui yli 123 000 euron voitoksi. Muut kierroksen voittajat olivat pelanneet Toto76-pelin molempia voittoluokkia. Kaustislainen nettipelaaja sai 61 919,30 euron voiton, vantaalainen 65 416,30 euron voiton ja lahtelainen 69 182,30 euron voiton.

Kuninkuusravit jatkuvat sunnuntaina. Toto65-pelissä on 40 000 euron jackpot.

Costello voitti ravikuninkuuskilpailun avausmatkan suursuosikkina.
Akaasia
Costello