Kuntaliiton hallituksen työvaliokunta esittää Kuntaliiton toimitusjohtajahaun jatkamista

Kuntaliiton hallituksen työvaliokunta on tänään 5.10.2018 pitämässään kokouksessa päättänyt esittää Kuntaliiton hallitukselle, että Kuntaliiton toimitusjohtajan hakuaikaa jatketaan 26.10.2018 asti.

KUNTALIITTO TIEDOTTAA
5.10.2018
Julkaistavissa heti

- Olemme kokouksessamme yhdessä todenneet, että Kuntaliiton toimitusjohtajan tehtävä koko kuntakentän edustajana on niin merkittävä, että alun perin asettamamme hakuaika ei ollut riittävä antaakseen mahdollisuuden kaikille potentiaalisille hakijoille ilmoittaa kiinnostuksestaan tehtävään, sanoo hallituksen puheenjohtaja Sirpa Paatero.

- Määräaikaan mennessä jo tulleet hakemukset tullaan tietenkin huomioimaan, painottaa Paatero.

Kuntaliiton nykyinen toimitusjohtaja Jari Koskinen ilmoitti elokuussa eroavansa Kuntaliiton toimitusjohtajan tehtävästä. Hänen seuraajansa hakuaika oli alun perin vajaat kaksi viikkoa.

Tehtävän kelpoisuusehtona on ylempi korkeakoulututkinto, kunta-alan perehtyneisyys ja vahva johtajakokemus. Tehtävä täytetään seitsemän vuoden määräajaksi.

Kuntaliiton hallituksen puheenjohtaja Sirpa Paatero, p. 050 512 1602

Pi Krogell-Magni